Nagrywanie Dual Layer.

Data: 2009-11-16 10:45:43
Autor: ąćęłńóśżź
Nagrywanie Dual Layer.
Mam napęd NEC ND-4550A który obsługuje nagrywanie
DVD+R9 Dual Layer 8x
oraz
DVD-R9 Dual Layer 6x.
Jaką pojemność nagrywania można osiągnąć na takich płytach i jak z trwałością zapisu?
Które konkretnie płyty polecilibyście?
THX

Data: 2009-11-16 12:15:19
Autor: doom3
Nagrywanie Dual Layer.

Użytkownik "ąćęłńóśżź" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:hdr9qc$583$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

DVD+DL x8 np: Verbatim, imho najlepsze, na drugim miejscu dalbym Esperanza DVD+DL x8

Pojemnosc... ok 8,4GB

Trwalosc... ciezko stwierdzic, aczkolwiek to plyta DL tak wiec odpornosc na zarysowania bedzie zapewne mniejsze aniezeli plyty SL (single layer)

--
doom3

Nagrywanie Dual Layer.