Nagrywanie-beep

Data: 2010-01-03 00:58:59
Autor: AL
Nagrywanie-beep
IZI pisze:
Witam

mam Nokie E52 chciałbym zainstalować jakiś program do nagrywania rozmów bez beepu-pikania.
W Noki E50 miałem VoxTrack i można było wyłączyć pikanie, w E52 jest to niemożliwe.
Zna ktoś rozwiązanie dla tego problemu.

a nie potrafisz 'zlamac' tego symbiana?

w s60v3 (e51) jest to bajecznie proste.
W nowym symbianie podobno (pisze podobno, gdyz nie mam jak sprawdzic) 'cos' zostalo zmienione - ale pewnie jakis sposob tez na to jest.
(Dla mnie byloby to pierwszy krok po dostaniu nowego telefonu)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-01-03 13:31:04
Autor: IZI
Nagrywanie-beep
W E52 sprawdziłem w kilku programach, jest problem z beepem to wskazuje na symbian i nigdzie na żadnym forum nie znalazłem rozwiązania.

Z tego co wiem to w E52 jest - Symbian 9.3, S60 v3.2 czy to nie ten sam co w E51? (zaznaczam, że nie interesuje się zbytnio komórkami - oprogramowaniem - stąd moje pytanie)

Pozdr

Data: 2010-01-03 15:58:24
Autor: Jan Strybyszewski
Nagrywanie-beep
IZI pisze:
[...]

Nie w E51 jest tylko FP1 czyli 3.1 po twojemu

Pozdr