Nagrywanie-beep

Data: 2010-01-05 12:20:15
Autor: Jarek
Nagrywanie-beep
Witam,
od dwóch lat używam na różnych Symbianowcach programu Total Recall . Ostatnio również na Nokii E52, a obecnie na Nokii E72, gdzie beep słychać jedynie po mojej stronie, natomiast po stronie rozmówcy nic nie słychać. Uważam że jest to jeden z lepszych programów na rynku. Jego koszt to 15USD.
Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-01-06 00:51:21
Autor: IZI
Nagrywanie-beep

Użytkownik "Jarek" <wektor@onet.pl> napisał w wiadomości news:hhv7ua$qvk$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Witam

Zainstalowałem - jest jak mówisz w moim E52 slychac beep ale rozmówca nie słyszy nieszczesnego pikania.
Znalazłem strone www.killermobile.com gdzie mozna zaplacic ale jest to stronka nie w Polsce - znasz jakas polską stronę gdzie można kupić program?

Pozdrawiam

Data: 2010-01-06 10:14:22
Autor: Jarek

[...]