Nagrywanie przestępstw

Data: 2009-03-29 10:17:34
Autor: poszkodowany10
Nagrywanie przestępstw
Szanowni grupowicze,
jakie są zasady dotyczące nagrywania przestępstw? Kiedy można użyć
takich nagrań?

Podczas zatrudnienia w jednej firm zostałem okradziony z informacji
zawartych w mojej prywatnej teczce. Zrobił to mój były szef wraz z
pracownikiem (np. szef wyciągnął jednego z "niezainteresowanych"
pracowników na spotkanie w momencie, gdy ja wychodziłem na obiad).

Dowiedziałem się o tym, ponieważ jedna z osób która była w jakiś
sposób świadkiem nagrała rozmowę powyższych osób i przesłała mi
anonimowo to nagranie.

Czy mogę oskarżyć te osoby na podstawie tego nagrania? Ile kosztuje
taki proces? Zastanawiam się nad pozwem z kodeksu pracy oraz kodeksu
karnego.

--
Poszkodowany

Data: 2009-03-29 22:53:12
Autor: Robert Tomasik
Nagrywanie przestępstw
Użytkownik <poszkodowany10@gmail.com> napisał w wiadomości news:0013b1d9-38b9-47f9-a86c-1359333f5578y9g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

A jaki masz dowód, ze do przestępstwa doszło? Tylko to nagranie?

Nagrywanie przestępstw