Data: 2010-11-23 16:12:58 | |
Autor: MW | |
Nagrywanie rozm贸w przez callcenter. | |
Zapewne wszyscy z nas mieli do艣wiadczenia z callcenter i ich s艂ynna
formu艂ka dotycz膮ca nagrywania rozm贸w "bla bla je偶eli nie wyra偶aj膮 pa艅stwo zgody prosz臋 si臋 roz艂膮czy膰" Za艂贸偶my 偶e jestem wyj膮tkowo nieufnym klientem i obawiaj膮c sie 偶e akurat istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powod贸w technicznych" chcia艂bym r贸wnie偶 nagra膰 rozmow臋. Czy mam obowi膮zek informowa膰 konsultanta o fakcie nagrywania? Jakie przepisy to reguluj膮? p,M |
|
Data: 2010-11-23 16:52:56 | |
Autor: Liwiusz | |
Nagrywanie rozm贸w przez callcenter. | |
W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:
Zapewne wszyscy z nas mieli do艣wiadczenia z callcenter i ich s艂ynna Nie masz obowi膮zku informowania. -- Liwiusz |
|
Data: 2010-11-24 01:52:31 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Nagrywanie rozm贸w przez callcenter. | |
W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:
Za艂贸偶my 偶e jestem wyj膮tkowo nieufnym klientem i obawiaj膮c sie 偶e akurat Odtw贸rz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza swoje ;) |
|
Data: 2010-11-24 09:14:44 | |
Autor: Massai | |
Nagrywanie rozm贸w przez callcenter. | |
Tomasz Pyra wrote:
W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze: Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja te偶". ;-) -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-11-24 13:27:52 | |
Autor: niusy.pl | |
Nagrywanie rozm贸w przez callcenter. | |
U偶ytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> > Za艂贸偶my 偶e jestem wyj膮tkowo nieufnym klientem i obawiaj膮c sie Mo偶na jeszcze co jaki艣 czas gwizdn膮膰 i wypowiedzie膰 s艂owa "rozmowa nagrywana" i znowu gwizdn膮膰 :-) |
|
Data: 2010-11-24 20:31:33 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Nagrywanie rozm贸w przez callcenter. | |
W dniu 23.11.2010 16:12, MW pisze:
Za艂贸偶my 偶e jestem wyj膮tkowo nieufnym klientem i obawiaj膮c sie 偶e akurat To nagrywaj. Czy mam obowi膮zek informowa膰 konsultanta o fakcie nagrywania? Nie. Jakie przepisy to reguluj膮? Konstytucja: 偶eby艣 nie m贸g艂 czego艣 robi膰 lub musia艂 co艣 zrobi膰 potrzebna jest podstawa w formie ustawy. |