Nagrywanie rozm贸w przez callcenter.

Data: 2010-11-23 16:12:58
Autor: MW
Nagrywanie rozm贸w przez callcenter.
Zapewne wszyscy z nas mieli do艣wiadczenia z callcenter i ich s艂ynna
formu艂ka dotycz膮ca nagrywania rozm贸w "bla bla je偶eli nie wyra偶aj膮
pa艅stwo zgody prosz臋 si臋 roz艂膮czy膰"

Za艂贸偶my 偶e jestem wyj膮tkowo nieufnym klientem i obawiaj膮c sie 偶e akurat
istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powod贸w technicznych"
chcia艂bym r贸wnie偶 nagra膰 rozmow臋.
Czy mam obowi膮zek informowa膰 konsultanta o fakcie nagrywania?
Jakie przepisy to reguluj膮?
p,M

Data: 2010-11-23 16:52:56
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:
[...]

   Nie masz obowi膮zku informowania.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-24 01:52:31
Autor: Tomasz Pyra
[...]

Odtw贸rz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza swoje ;)

Data: 2010-11-24 09:14:44
Autor: Massai
Tomasz Pyra wrote:

> [...]

> Czy mam obowi膮zek informowa膰 konsultanta o fakcie nagrywania?

Odtw贸rz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza

Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja te偶". ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-24 13:27:52
Autor: niusy.pl
Nagrywanie rozm贸w przez callcenter.

U偶ytkownik "Massai" <tsender@wp.pl>

> [...]

swoje ;)

Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja te偶". ;-)

Mo偶na jeszcze co jaki艣 czas gwizdn膮膰 i wypowiedzie膰 s艂owa "rozmowa nagrywana" i znowu gwizdn膮膰 :-)

Data: 2010-11-24 20:31:33
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 23.11.2010 16:12, MW pisze:

Za艂贸偶my 偶e jestem wyj膮tkowo nieufnym klientem i obawiaj膮c sie 偶e akurat
istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powod贸w technicznych"
chcia艂bym r贸wnie偶 nagra膰 rozmow臋.

To nagrywaj.

Czy mam obowi膮zek informowa膰 konsultanta o fakcie nagrywania?

Nie.

Jakie przepisy to reguluj膮?

Konstytucja: 偶eby艣 nie m贸g艂 czego艣 robi膰 lub musia艂 co艣 zrobi膰 potrzebna
jest podstawa w formie ustawy.

Nagrywanie rozm贸w przez callcenter.