Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Nagrywanie rozm贸w przez callcenter.

Nagrywanie rozm贸w przez callcenter.

Data: 2010-11-24 20:31:33
Autor: Andrzej Lawa
Nagrywanie rozm贸w przez callcenter.
W dniu 23.11.2010 16:12, MW pisze:

Za艂贸偶my 偶e jestem wyj膮tkowo nieufnym klientem i obawiaj膮c sie 偶e akurat
istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powod贸w technicznych"
chcia艂bym r贸wnie偶 nagra膰 rozmow臋.

To nagrywaj.

Czy mam obowi膮zek informowa膰 konsultanta o fakcie nagrywania?

Nie.

Jakie przepisy to reguluj膮?

Konstytucja: 偶eby艣 nie m贸g艂 czego艣 robi膰 lub musia艂 co艣 zrobi膰 potrzebna
jest podstawa w formie ustawy.

Nagrywanie rozm贸w przez callcenter.

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona