Data: 2013-08-02 21:37:21 | |
Autor: pilocik | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
Witam.
Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą rozmowę musi o tym fakcie informować ? Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że rozmowa jest rejestrowana. Pozdrawiam |
|
Data: 2013-08-02 21:30:36 | |
Autor: Budzik | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
Osobnik posiadaj±cy mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:
Witam.Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników. Ciebie nie. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_") "Moi ludzie pracuj± na okr±g³o! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobê!!!" kpt. Bertorelli/Dzielna Armia W³oska/Allo, Allo |
|
Data: 2013-08-03 01:32:48 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Osobnik posiadający mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego rozmów i dalsze przetwarzanie Ciebie nie. Oczywiście |
|
Data: 2013-08-03 00:00:29 | |
Autor: Budzik | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
Osobnik posiadaj±cy mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:
Z czego to wynika?Witam.Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników. dotychczas s³ysza³em, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to jedyny obowi±zek to poinformowanie pracownika. Ciebie nie. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_") W±troba by³a ca³y dzieñ ¶ledziona |
|
Data: 2013-08-03 17:21:43 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Osobnik posiadający mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim Z czego to wynika?Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników. Z Prawa telekomunikacyjnego, art. 159 ust. 2 i podpunkty |
|
Data: 2013-08-02 21:48:42 | |
Autor: Stokrotka | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą rozmowę musi o tym fakcie informować ? Dziwne, ale prawdopodobne. Prawie zawsze jak dzwonię jest taka katarynka. -- (tekst bez: ó, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/ |
|
Data: 2013-08-02 21:49:37 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
W dniu 02.08.2013 21:37, pilocik pisze:
Witam. Znaczy siê robi od razu 10 kopii? Sk±d wiesz? musi o tym fakcie informowaæ ? Nie. -- ¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy s± jak sraj±cy z lenistwa i g³upoty na ¶rodku pokoju. I jeszcze ci durnie t³umacz± to nowoczesno¶ci±... PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes! |
|
Data: 2013-08-02 22:11:41 | |
Autor: witek | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
On 8/2/2013 9:37 PM, pilocik wrote:
Witam. Nie musi. Ty tez nie musisz. Kazdą rozmowę, której jestes uczestnikiem możesz sobie nagrac bez informowania kogokolwiek. |
|
Data: 2013-08-03 10:45:16 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
Użytkownik "pilocik" <pilocik_NOSPAM@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51fc0a70$0$1460$65785112news.neostrada.pl...
Witam. Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego. |
|
Data: 2013-08-03 20:32:25 | |
Autor: BartekK | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
W dniu 2013-08-03 10:45, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "pilocik" <pilocik_NOSPAM@neostrada.pl> napisał w wiadomościAle równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta. -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2013-08-04 12:05:36 | |
Autor: m4rkiz | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
"BartekK" <sibi@drut.org> wrote in message news:ktjj8a$eak$1mx1.internetia.pl...
Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jejAle równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta. dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic |
|
Data: 2013-08-04 16:31:39 | |
Autor: BartekK | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
W dniu 2013-08-04 13:05, m4rkiz pisze:
"BartekK" <sibi@drut.org> wrote in messageNo ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję). -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2013-08-04 17:17:57 | |
Autor: Chocobo | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
W dniu 2013-08-04 16:31, BartekK pisze:
dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowicNo ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chc± co¶ Mo¿esz im powiedzieæ na zakoñczenie rozmowy, ¿e nagrywa³e¶ :) Marcin |
|
Data: 2013-08-04 17:32:52 | |
Autor: m4rkiz | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
"BartekK" <sibi@drut.org> wrote in message news:ktlph0$av9$1mx1.internetia.pl...
No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowicKażdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jejAle równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) fakt, jakos przeoczylem to co w nawiasach |
|
Data: 2013-08-19 11:03:25 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Nagrywanie rozmów telefonicz nych | |
"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "BartekK" <sibi@drut.org> napisał w wiadomości Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) > Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością. |
|
Data: 2013-08-19 14:52:19 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Nagrywanie rozmów telefonicz nych | |
Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:5211df5c$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony argument moim zdaniem. |
|
Data: 2013-08-19 15:38:43 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Nagrywanie rozmów telefonicz nych | |
"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości Z powodów zawodowych mam dość dobry przegląd sytuacji ekstremalnych w branży telco. Wewnętrzne CC są raczej przygotowane na tego typu sytuacje, chyba że komuś nerwy puszczą - też się zdarza, szczególnie przy wciskaniu "rewelacyjnych", a niedopowiedzianych ofert. Przy zewnętrznych problem jest częstszy. No ale czego wymagać od pracowników po 6 zł/godz? Zdarzyło się, że po takiej przerwanej rozmowie do klienta zadzwonił menedżer z bożej łaski, grożąc i strasząc m.in. konstytucją, ustawą o ochronie danych osobowych i prawem telekomunikacyjnym. Klient spokojnie wysłuchał, a potem powiedział, że może pan złożyć pisemną reklamację, która będzie rozpatrzona w okresie 30 dni. Od tej pory miał już spokój z takimi telefonami ;-) |
|
Data: 2013-08-05 09:02:37 | |
Autor: Maciej Osuchowski | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
W dniu 2013-08-02 21:37, pilocik pisze:
Witam.A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana? Pozdrawiam, M.O. |
|
Data: 2013-08-05 09:16:31 | |
Autor: Liwiusz | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
W dniu 2013-08-05 09:02, Maciej Osuchowski pisze:
W dniu 2013-08-02 21:37, pilocik pisze: O dopuszczeniu dowodu decyduje sÄ…d. -- Liwiusz |
|
Data: 2013-08-05 09:00:41 | |
Autor: Budzik | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
Osobnik posiadaj±cy mail lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:
Ale co do zasady - trudno znale¼c formalne przeciwskazania do nagrywania w³asnych rozmów.Czy Firma do której dzwoni± klienci, która na 1000% rejestruje ka¿d±A je¿eli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie wiec podwa¿enie takiego dowodu to moze byæ np. przez zarzucenie manipulacji przy pliku. Ale sam fakt nagrywania nie powinien powodowac odrzucenia dowodu. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_") "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie u³atwia decyzji." Frank Herbert |
|
Data: 2013-08-05 10:47:54 | |
Autor: marek | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
On 2013-08-05 09:16, Liwiusz wrote:
O dopuszczeniu dowodu decyduje s±d. Czy mo¿na zaskar¿yæ decyzjê s±du o niedopuszczeniu dowodu rozstrzygaj±cego w sprawie je¶li jest pozyskany niezgodnie z prawem? marek |
|
Data: 2013-08-05 10:51:34 | |
Autor: Liwiusz | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
W dniu 2013-08-05 10:47, marek pisze:
On 2013-08-05 09:16, Liwiusz wrote: Nie ma zakazu zaskar¿ania. Natomiast dowód w postaci nagrania dokonanego bez wiedzy drugiego rozmówcy nie jest dowodem pozyskanym niezgodnie z prawem. -- Liwiusz |
|
Data: 2013-08-05 10:55:31 | |
Autor: marek | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
On 2013-08-05 10:51, Liwiusz wrote:
Nie ma zakazu zaskar¿ania. W sytuacjach odurzenia farmakologicznego specyfikami sk³aniaj±cymi do prawdomówno¶ci i powoduj±cych amnezjê równie¿? W sumie prawdê siê mówi... marek |
|
Data: 2013-08-05 13:33:02 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
On Mon, 5 Aug 2013, Maciej Osuchowski wrote:
A je¿eli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie informuj±c o tym rozmówcy, to mogê tak± wykorzystaæ przed organami Pañstwa jako dowód? W sprawie formalnej: *którego* Pañstwa? To jest przy okazji odpowied¼ na pytanie - dlaczego bank, do którego to banku mo¿e dzwoniæ kto¶ z Australii lub USA, z przezorno¶ci "informuje". A nu¿ w tamtym pañstwie jest "nakaz informowania". pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2015-01-13 13:33:03 | |
Autor: netinvest.pl | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
W dniu pi±tek, 2 sierpnia 2013 21:37:21 UTC+2 u¿ytkownik pilocik napisa³:
Witam. Informowanie o nagrywaniu rozmów telefonicznych nie jest konieczno¶ci±. -- Bodhi :: http://xn-- nagrywanie-rozmw-telefonicznych-u9c.netinvest.pl/ |