Data: 2013-08-03 10:45:16 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
Użytkownik "pilocik" <pilocik_NOSPAM@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51fc0a70$0$1460$65785112news.neostrada.pl...
Witam. Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego. |
|
Data: 2013-08-03 20:32:25 | |
Autor: BartekK | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
W dniu 2013-08-03 10:45, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "pilocik" <pilocik_NOSPAM@neostrada.pl> napisał w wiadomościAle równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta. -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2013-08-04 12:05:36 | |
Autor: m4rkiz | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
"BartekK" <sibi@drut.org> wrote in message news:ktjj8a$eak$1mx1.internetia.pl...
Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jejAle równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta. dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic |
|
Data: 2013-08-04 16:31:39 | |
Autor: BartekK | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
W dniu 2013-08-04 13:05, m4rkiz pisze:
"BartekK" <sibi@drut.org> wrote in messageNo ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję). -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2013-08-04 17:17:57 | |
Autor: Chocobo | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
W dniu 2013-08-04 16:31, BartekK pisze:
dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowicNo ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chc± co¶ Mo¿esz im powiedzieæ na zakoñczenie rozmowy, ¿e nagrywa³e¶ :) Marcin |
|
Data: 2013-08-04 17:32:52 | |
Autor: m4rkiz | |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | |
"BartekK" <sibi@drut.org> wrote in message news:ktlph0$av9$1mx1.internetia.pl...
No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowicKażdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jejAle równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) fakt, jakos przeoczylem to co w nawiasach |
|
Data: 2013-08-19 11:03:25 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Nagrywanie rozmów telefonicz nych | |
"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "BartekK" <sibi@drut.org> napisał w wiadomości Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) > Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością. |
|
Data: 2013-08-19 14:52:19 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Nagrywanie rozmów telefonicz nych | |
Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:5211df5c$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony argument moim zdaniem. |
|
Data: 2013-08-19 15:38:43 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Nagrywanie rozmów telefonicz nych | |
"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości Z powodów zawodowych mam dość dobry przegląd sytuacji ekstremalnych w branży telco. Wewnętrzne CC są raczej przygotowane na tego typu sytuacje, chyba że komuś nerwy puszczą - też się zdarza, szczególnie przy wciskaniu "rewelacyjnych", a niedopowiedzianych ofert. Przy zewnętrznych problem jest częstszy. No ale czego wymagać od pracowników po 6 zł/godz? Zdarzyło się, że po takiej przerwanej rozmowie do klienta zadzwonił menedżer z bożej łaski, grożąc i strasząc m.in. konstytucją, ustawą o ochronie danych osobowych i prawem telekomunikacyjnym. Klient spokojnie wysłuchał, a potem powiedział, że może pan złożyć pisemną reklamację, która będzie rozpatrzona w okresie 30 dni. Od tej pory miał już spokój z takimi telefonami ;-) |
|