Nagrywanie rozm??w w Javie (j2me)

Data: 2011-02-17 08:52:38
Autor: Dominik & Co
Nagrywanie rozm??w w Javie (j2me)
Witam,

Czy nagrywanie rozmów z poziomu telefonicznej Javy jest
możliwe? Nie musi być automatyczne, aplikacja może być
certyfikowana, jeśli trzeba.

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-02-17 11:44:10
Autor: kashmiri
Nagrywanie rozm??w w Javie (j2me)
Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> dared to write:

http://www.google.pl/search?q=java+call+recording+software

Data: 2011-02-17 13:22:59
Autor: Dominik & Co
Nagrywanie rozm??w w Javie (j2me)
W dniu 17-02-2011 11:44, kashmiri rzecze:

http://www.google.pl/search?q=java+call+recording+software

Wpadłem na to, ale nie wpadłem, że tak oczywistą rzecz trzeba
pisać...

Jakbyś _sprawdził_ rzeczone linki, nie znalazłbyś nic poza
crapware podobnym do tego:

http://www.getjar.com/mobile/53927/java-call-recorder-free-for-samsung-sgh-e250/?s=phones

Z kolei spotkałem się z twierdzeniami, że jest to niemożliwe,
przykładowo:

http://www.j2meforums.com/forum/index.php?PHPSESSID=bd2f4fa80f1ed91f7ce379dc3e5b19fe&topic=19112.0
http://discussion.forum.nokia.com/forum/showthread.php?94279-call-recording-is-possible-in-java

Tu z kolei sÄ… jakieÅ› oferty:

http://www.freelancer.com/projects/Java-Mobile-Phone/Background-Call-Recorder-for-Java.html

Więc jak ktoś spotkał się z czymś w praktyce, byłbym wdzięczny
za podzielenie siÄ™ :-)

--
Dominik (& kÄ…pany)

Nagrywanie rozm??w w Javie (j2me)