Nagrywanie rozmów android pie

Data: 2020-02-04 06:44:01
Autor: Shrek
Nagrywanie rozmów android pie
Wie ktoś coś? ACR nie działa. Żeby było w temacie podobno są prawne wątpliwości co do tematu, a ja zamierzam nagrywać swoje rozmowy ze służbami.

--
Shrek

Data: 2020-02-04 07:27:35
Autor: u2
W dniu 04.02.2020 o 06:44, Srek pisze:
Wie ktoś coś? ACR nie działa. Żeby było w temacie podobno są prawne wątpliwości co do tematu, a ja zamierzam nagrywać swoje rozmowy ze służbami.

srek ma widać służących, których chce nagrywać:)))))))))

Data: 2020-02-04 08:03:00
Autor: ąćęłńóśźż
Nagrywanie rozmów android pie
NTG.

-- -- -
ACR nie działa.

Data: 2020-02-04 10:59:54
Autor: Budzik
Nagrywanie rozmów android pie
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Wie ktoś coś? ACR nie działa. Żeby było w temacie podobno są prawne wątpliwości co do tematu, a ja zamierzam nagrywać swoje rozmowy ze
służbami.
Mi na android 9 telefon nagrywa to co chce. Ale ja mam chinczyka... --
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."
Frank Herbert

Data: 2020-02-04 12:20:21
Autor: ivan
Dnia 04 Feb 2020 10:59:54 GMT, Budzik napisał(a):

Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Wie ktoś coś? ACR nie działa. Żeby było w temacie podobno są prawne wątpliwości co do tematu, a ja zamierzam nagrywać swoje rozmowy ze
służbami.
Mi na android 9 telefon nagrywa to co chce.
Yhy, ale z "głośnika".

Ale ja mam chinczyka...

Data: 2020-02-04 12:34:54
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-02-04 o 12:20, ivan pisze:
[...]

Skąd wiesz, jak działa telefon Budzika? Zresztą pewnie nieprawdziwie, bo są telefony nagrywające rozmowy bezpośrednio ze słuchawki.

--
Liwiusz

Data: 2020-02-04 14:23:59
Autor: Wiesiaczek
W dniu 04.02.2020 o 15:37, ivan pisze:
[...]

Czego?!
  A co to kurwa jest?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2020-02-05 11:21:04
Autor: Wiesiaczek
W dniu 04.02.2020 o 16:38, ivan pisze:
[...]

No dobra, dalej nie pytam :)

Data: 2020-02-05 11:23:59
Autor: Wiesiaczek
[...]

Dodam tylko, że mój biedronkowy Hykker domyślnie rejestruje wszystkie moje rozmowy na karcie pamięci bez żadnych egzorcyzmów, za co go sobie cenię :)

Data: 2020-02-05 11:33:51
Autor: ivan
Dnia Wed, 5 Feb 2020 11:23:59 +0300, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

Wiesz, w życiu jest jak w pewnej piosence, masz to na co godzisz się.

Data: 2020-02-04 12:59:54
Autor: Budzik
Nagrywanie rozmów android pie
Użytkownik ivan ivan@mail.ru ...

[...]

Nie mam pojecia i nie ma to dla mnie zadnego znaczenia.
jakosc jest ok a to przeciez nie nagranie koncertu orkiestry symfonicznej.

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2020-02-04 14:27:37
Autor: ivan
Dnia 04 Feb 2020 12:59:54 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Nie bierz tego do siebie. Nie o to chodzi. Za czasów 4,5 apk-i nagrywające
rozmowy dzielił się na: nagrywające "z toru głośnika (słuchawki)  oraz
nagrywające "z toru GSM". W niektórych krajach, druga opcja była a i jest
nadal niedozwolona. Istnieje jednak możliwość zainstalowania łatki na jądro
(2WCR) i wówczas mamy dostęp do drugiej opcji, którą wyżej wymieniłem.
Trzeba poszukać tylko telefonu z odpowiednim procesorem. Marka nieistotna.
Zapewne od 3,4 do 9 wiele zmieniło się w temacie i "sprzęcie", jednakże
mało prawdopodobnym jest, że druga opcja dopuszczalna jest w niektórych
krajach. Oczywiście nie musze Ci tłumaczyć dlaczego druga opcja jest
lepsza.

Pozdrawiam
ivan

Data: 2020-02-04 18:59:53
Autor: Budzik
[...]

Teoretycznie masz racje.
A w praktyce jaka jest przewaga nagrywania bezposredniego zamiast przez głosnik?
Jak sprawdzic, jaki sposób działa u mnie?

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2020-02-04 22:10:34
Autor: Shrek
W dniu 04.02.2020 o 19:59, Budzik pisze:

Teoretycznie masz racje.
A w praktyce jaka jest przewaga nagrywania bezposredniego zamiast przez
głosnik?

Taka, że w praktyce druga u mnie nie działa.

--
Shrek

Data: 2020-02-05 08:38:19
Autor: ivan
Dnia 04 Feb 2020 18:59:53 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Z "głośnika" to oczywiście skrót myślowy i należy to rozumieć jako
nagrywanie "z toru głośnika (słuchawki)",  a nie "fizycznie" z głośnika,
czy nie daj boże z trybu głośnomówiącego - bo to już totalna kupa, gdyż wówczas telefon nagrywa "z pomocą" własnego mikrofonu rozmowę przychodzącą
za pomocą apk-i klasy "dyktafon". To już totalny absurd niczym z lat
90-tych, kiedy to prezes firmy wydawał polecenie sekretarce aby przepisała
jego pismo "na komputerze", wydrukowała, zeskanowała i wysłała e-mailem. Co
do przewagi to jakość i jeszcze raz jakość. A jak sprawdzić jak działa u
Ciebie? Bez sprawdzania na 98% z "toru głośnika".

Data: 2020-02-05 10:59:52
Autor: Budzik
Nagrywanie rozmów android pie
Użytkownik ivan ivan@mail.ru ...

Co
do przewagi to jakość i jeszcze raz jakość.

Ale na czym polega ta przewaga jakosci, skoro słysze po prostu dobrze rozmowe? Jak bede słyszał lepiej to coś wiecej wyciągne z danej rozmowy?

A jak sprawdzić jak
działa u Ciebie? Bez sprawdzania na 98% z "toru głośnika".

A gdybym jednak był uparty i chciał wiedziec na 100%? ;-D

Data: 2020-02-05 14:16:23
Autor: ivan
Dnia 05 Feb 2020 10:59:52 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Co to znaczy dobrze? I nikt nie wie co chcesz wyciągnąć z jakiejś rozmowy.
A jak sprawdzić jak
działa u Ciebie? Bez sprawdzania na 98% z "toru głośnika".

A gdybym jednak był uparty i chciał wiedziec na 100%? ;-D
To elektronika musi stać się twoim nowym hobby.

Data: 2020-02-05 17:59:51
Autor: Budzik
[...]

To znaczy ze słysze to samo co w słuchawce, tak samo jest dla mnie wszystko zrozumiałe.
Oczekiwany efekt osiągniety.

Czego chciec wiecej?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2020-02-06 10:09:34
Autor: ivan
Dnia 05 Feb 2020 17:59:51 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

W jednym z przypadków słyszysz więcej. A w życiu masz to na co godzisz się.

Data: 2020-02-06 10:30:25
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-02-06 o 10:09, ivan pisze:
[...]

Słyszy więcej niż to, co w słuchawce podczas rozmowy?

--
Liwiusz

Data: 2020-02-06 10:59:49
Autor: Budzik
Nagrywanie rozmów android pie
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

[...]

Moze to chodzi o ten efekt co sie słyszy w głosnikach jak sie kupi kable kierunkowe do głosników po 100zł za metr?

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2020-02-06 12:05:41
Autor: ivan
Dnia 06 Feb 2020 10:59:49 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Pod warunkiem, że masz telefon na korbkę lub co najwyżej z tarczą, a same
kable ułożone zostały na specjalnych stojakach, 7-8 cm nad podłogą by
zapewnić min odległość od prętów zbrojeniowych płyty, wynoszącą nie mniej
niż 16 cm.

Data: 2020-02-06 16:59:50
Autor: Budzik
[...]

No to mamy konsensus ;-DDDD

Data: 2020-02-08 12:38:03
Autor: ivan
Dnia 06 Feb 2020 16:59:50 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Widzę, że kolega zauważył sarkazm. To dobrze.

Data: 2020-02-08 15:59:45
Autor: Budzik
Nagrywanie rozmów android pie
Użytkownik ivan ivan@mail.ru ...

No to mamy konsensus ;-DDDD

Widzę, że kolega zauważył sarkazm. To dobrze.

Staremu pokoleniu to i czasem bez emotikona sie uda ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2020-02-08 20:21:53
Autor: ivan
Dnia 08 Feb 2020 15:59:45 GMT, Budzik napisał(a):

Użytkownik ivan ivan@mail.ru ...

No to mamy konsensus ;-DDDD

Widzę, że kolega zauważył sarkazm. To dobrze.

Staremu pokoleniu to i czasem bez emotikona sie uda ;-P

Dobrze, że na starość jeszcze coś się udaje.

Data: 2020-02-06 19:07:00
Autor: Shrek
W dniu 06.02.2020 o 11:59, Budzik pisze:

Moze to chodzi o ten efekt co sie słyszy w głosnikach jak sie kupi kable
kierunkowe do głosników po 100zł za metr?

Z kablami kierunkowymi jest taki problem że prąd jest przemienny, czyli płynie raz w jedną raz w drugą;)

A nagrywaniem jest taki problem, że w zasadzie to przy nagrywania praktycznie oponenta nie słychać.

--
Shrek

Data: 2020-02-07 12:59:47
Autor: Budzik
[...]

Mi nie musisz tłumaczyc ze to sciema dla naiwniaków.

A nagrywaniem jest taki problem, że w zasadzie to przy nagrywania praktycznie oponenta nie słychać.

W jakim sensie?
Ja w swoim telefonie jak włącze nagrywanie to wszystko słysze w nagraniu bez problemu. Jestem w stanie zrozumiec dokładnie to samo co jestem w stanie zrozumiec podczas rozmowy.
Stad zapewnienia ze dałoby sie lepiej wkładam miedzy bajki bo to ze ono byłoby o 3,5654% lepsze nie ma dla mnie zadnego znaczenia. --
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"
Platon

Data: 2020-02-07 18:10:55
Autor: Shrek
W dniu 07.02.2020 o 13:59, Budzik pisze:

Z kablami kierunkowymi jest taki problem że prąd jest przemienny,
czyli płynie raz w jedną raz w drugą;)

Mi nie musisz tłumaczyc ze to sciema dla naiwniaków.

Wiem - ale wskazuje całkiem fajny kierunek. Zapytaj fanatyka a potem obserwuj jego majndfaka;)

A nagrywaniem jest taki problem, że w zasadzie to przy nagrywania
praktycznie oponenta nie słychać.

W jakim sensie?

No w takim - mnie słychać - jego nie.

Ja w swoim telefonie jak włącze nagrywanie to wszystko słysze w nagraniu
bez problemu. Jestem w stanie zrozumiec dokładnie to samo co jestem w
stanie zrozumiec podczas rozmowy.

No właśnie nie - nie słychać praktycznie wcale. Podejrzewam, że to od telefonu zależy - z tego co wyczytałem te z agresywnym wyciananiem hałasu... po prostu oponęta wycinaja.

--
Shrek

Data: 2020-02-08 05:59:45
Autor: Budzik
[...]

No to kicha.
Ja mam zwykłe xiaomi i u mnie takich problemów nie zauwazyłem.
Nagram coś przy najblizszej rozmowie i sprawdze jeszcze raz czy aby czegoś nie zmienili.

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2020-02-08 07:34:03
Autor: Shrek
W dniu 08.02.2020 o 06:59, Budzik pisze:

[...]

No ja też mam note 4.

Nagram coś przy najblizszej rozmowie i sprawdze jeszcze raz czy aby
czegoś nie zmienili.

Dzięki. Jakby działało to zarzuć proszę ustawienia od ARC jeśli tego używasz. A jeśli czegoś innego to poczęstuj nazwą.

--
Shrek

Data: 2020-02-06 11:16:02
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-02-06 o 11:04, ivan pisze:
[...]

To średnio przydatne, skoro nagranie jest przekłamane. Dajmy na to rzucę do kogoś groźbę w taki sposób, że tego nie usłyszał, ale pojawi się na nagraniu, zostanę skazany za groźby karalne, w dodatku za takie, które nie zostały przekazane odbiorcy, absurd.

--
Liwiusz

Data: 2020-02-06 11:28:36
Autor: ivan
Dnia Thu, 6 Feb 2020 11:16:02 +0100, Liwiusz napisał(a):

[...]

"Przekłamane" jest wówczas, gdy "czegoś brakuje". Jak to "nie zostały
przekazane", skoro odbiorca je posiada. Masz problemy z elementarną logiką.

Data: 2020-02-06 11:30:56
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-02-06 o 11:28, ivan pisze:

[...]

Nie zostały przekazane - w ten sposób, że nie mogły zostać usłyszane przez odbiorcę podczas rozmowy. Jeśli zatem celem jest nagranie rozmowy, to pojawienie się na takim nagraniu słów, które nie były częścią rozmowy (nie były przekazane mikrofonem do uszu rozmówcy) nagraniem rozmowy nie jest.

--
Liwiusz

Data: 2020-02-06 11:40:22
Autor: ivan
Dnia Thu, 6 Feb 2020 11:30:56 +0100, Liwiusz napisał(a):

[...]

Jak udowodnisz, że: nie mogły zostać usłyszane przez odbiorcę podczas
rozmowy"? Jak "nie były częścią rozmowy" skoro pojawiły się w trakcie jej
trwania? Jak udowodnisz że "nie były przekazane mikrofonem do uszu
rozmówcy"? A czego są nagraniem? Czy "niezbieranie znaczków" to też hobby?

Data: 2020-02-06 11:44:56
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-02-06 o 11:40, ivan pisze:
[...]

Dlaczego mam udowadniać? Przecież nie omawiamy jakieś konkretnej sprawy, tylko dyskutujemy ogólnie. A to ty stwierdziłeś, że:

>Tak.

Jak "nie były częścią rozmowy" skoro pojawiły się w trakcie jej
trwania?

Ale zostały wypowiedziane tak, że nie mogły zostać usłyszane przez rozmówcę (mniejsza o to, czy wypowiadający zrobił tak celowo, czy przypadkowo). Jak chce mieć nagranie rozmowy, to chce mieć nagranie rozmowy, a nie zapis dźwięków, których w rozmowie nie słyszałem.

Jak udowodnisz że "nie były przekazane mikrofonem do uszu
rozmówcy"? A czego są nagraniem? Czy "niezbieranie znaczków" to też hobby?

Uściślij - mam ci udowadniać, że to, co sam napisałeś, jest prawdą?

--
Liwiusz

Data: 2020-02-06 11:58:01
Autor: ivan
Dnia Thu, 6 Feb 2020 11:44:56 +0100, Liwiusz napisał(a):

[...]

By wykazać, że nie zostały przekazane?

Przecież nie omawiamy jakieś konkretnej sprawy, tylko dyskutujemy ogólnie. A to ty stwierdziłeś, że:

 >Tak.
Ale sędzia (w konkretnej sprawie) nie musi wszystkiego wiedzieć?
A posiadacz nagrania oświadczy/zezna, że usłyszał to w słuchawce, na co załącza dowód na dwóch płytach DVD jakby jedna pękła.

[...]

Musisz to udowodnić.
Jak chce mieć nagranie rozmowy, to chce mieć nagranie rozmowy, a nie zapis dźwięków, których w rozmowie nie słyszałem.

Masz to na co godzisz się.
Jak udowodnisz że "nie były przekazane mikrofonem do uszu
rozmówcy"? A czego są nagraniem? Czy "niezbieranie znaczków" to też hobby?

Uściślij - mam ci udowadniać, że to, co sam napisałeś, jest prawdą?
Wystarczy mi to, że nie jesteś w stanie udowodnić tego co sam twierdzisz.

Data: 2020-02-04 22:08:56
Autor: Shrek
W dniu 04.02.2020 o 12:20, ivan pisze:

Mi na android 9 telefon nagrywa to co chce.
Yhy, ale z "głośnika".

No właśnie. NIc nie słychać. No chyba że włącze na głośnomówiący.

--
Shrek

Data: 2020-02-07 20:06:49
Autor: nie ma emaila
Shrek <1@wp.pl> napisał(-a):

> Yhy, ale z "głośnika".

No właśnie. NIc nie słychać. No chyba że włącze na głośnomówiący.

System nie pozwala.
Zmień na LineageOS.

Data: 2020-02-08 07:34:25
Autor: Shrek
W dniu 07.02.2020 o 20:06, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

No właśnie. NIc nie słychać. No chyba że włącze na głośnomówiący.

System nie pozwala.
Zmień na LineageOS.

Mam lineage 16.0

--
Shrek

Data: 2020-02-08 13:48:43
Autor: nie ma emaila
Shrek <1@wp.pl> napisał(-a):

> Zmień na LineageOS.

Mam lineage 16.0

I nie pozwala?
To sprawdź w dokumentacji czy umożliwia nagrywania w PL (włączają to w
zależności od kraju).
Sobie sprawdzę przy najbliższej okazji.

Data: 2020-02-08 14:42:14
Autor: Shrek
Nagrywanie rozmów android pie
W dniu 08.02.2020 o 13:48, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

Mam lineage 16.0

I nie pozwala?

No wychodzi na to że nie.

--
Shrek

Data: 2020-02-11 01:14:32
Autor: nie ma emaila
Shrek <1@wp.pl> napisał(-a):

> I nie pozwala?

No wychodzi na to że nie.

Jeżeli chcesz się bawić, to:
https://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=81067815&postcount=92

Data: 2020-02-11 18:16:52
Autor: Shrek
W dniu 11.02.2020 o 01:14, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

No wychodzi na to że nie.

Jeżeli chcesz się bawić, to:
https://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=81067815&postcount=92

Dzisiaj to właśnie czytałem.

Wychodzi na to, że przed rozmową z dzielnicowym łatwiej przełożyć kartę;)

--
Shrek

Data: 2020-02-04 11:57:06
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-02-04 o 06:44, Shrek pisze:
Wie ktoś coś? ACR nie działa. Żeby było w temacie podobno są prawne wątpliwości co do tematu, a ja zamierzam nagrywać swoje rozmowy ze służbami.

Na Huaweiu działa, telefony te obchodzą blokadę googla.

--
Liwiusz

Data: 2020-02-04 12:18:25
Autor: ivan
Nagrywanie rozmów android pie
Dnia Tue, 4 Feb 2020 06:44:01 +0100, Shrek napisał(a):

Wie ktoś coś? ACR nie działa.
2WCR i "stary" telefon z 4, 5.

Żeby było w temacie podobno są prawne wątpliwości co do tematu,
W Bolanda? Nie ma żadnych.
a ja zamierzam nagrywać swoje rozmowy ze służbami.
Fakt, pokojówki to wredne suki ale czasem wystarczają landrynki.

Data: 2020-02-08 04:33:40
Autor: sundayman
Nagrywanie rozmów android pie
Xiaomi Mi9, nagrywa "normalnie", z dobrą jakością (nie z głośnika).
Funkcja systemowa, nie wymaga instalacji żadnej aplikacji.

Dlatego kupiłem ten telefon zresztą...

Nagrywanie rozmów android pie