Nagrywanie rozmów i inne takie ... Andro id to g...o

Data: 2021-01-02 01:25:48
Autor: Arkadiusz Kaczmarek
Nagrywanie rozmów i inne takie ... Andro id to g...o
W dniu 2020-12-30 o 19:11, ii pisze:
Jak w tytule,

Sobie wymyśliłem a właściwie zostałem zmuszony przez sytuację, że zakończono wsparcie urządzeń z Windows Mobile 10, do nabycia jakiegoś wspieranego urządzenia. No i mam to co chciałem:
- dual SIM
- USB-C
- ładowanie indukcyjne
- dużo pamięci
- aktualny Android
- itp itd

Weź sobie coś od XIAOMI, tam masz nagrywanie w systemie :)

Data: 2021-01-02 10:43:44
Autor: Pawel

Użytkownik "Arkadiusz Kaczmarek" <kaczor@to_wytnij.lubi.info> napisał w wiadomości news:5fefbd8d$0$523$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2020-12-30 o 19:11, ii pisze:

Weź sobie coś od XIAOMI, tam masz nagrywanie w systemie :)

Albo Huawei-a po doinstalowaniu programiku Call Recorder.

Data: 2021-01-02 10:54:51
Autor: Eneuel
Pawel pisze:

Albo Huawei-a po doinstalowaniu programiku Call Recorder.

Pod Androida jest mrowie programów tak nazwanych.

--
Ene

Data: 2021-01-03 16:09:12
Autor: ii
W dniu 02.01.2021 o 10:54, Eneuel pisze:
Pawel pisze:

Albo Huawei-a po doinstalowaniu programiku Call Recorder.

Pod Androida jest mrowie programów tak nazwanych.

No dokładnie. Tylko nie działają z powodu samego Androida.

Data: 2021-01-06 03:51:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nagrywanie rozmów i inne takie ... Android to g...o

"ii" rssmmu$d98$3@news.icm.edu.pl

Pod Androida jest mrowie programów tak nazwanych.

No dokładnie. Tylko nie działają z powodu samego Androida.

Masa ludzi twierdzi inaczej, ale mnie trochę ;) do szczęścia brakuje...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2021-01-02 13:51:32
Autor: Animka
W dniu 2021-01-02 o 10:43, Pawel pisze:

[...]

Ktoś tu zachwalal ten call Recorder. Zainstalowalam. pierwszym razem nagrał rozmowę wychodzacą i przychodzącą. Potem nagrał parę razy tylko wychodzące. Następnie już wcale.
Ten programik jest płatny, ja zainstalowałam free.
Musiałam wyrzucić tę aplikację z telefonu jak dla mnie była nieprzydatna.

--
animka

Data: 2021-01-02 15:12:49
Autor: Pawel

Użytkownik "Animka" <animka@tonie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:rspqdo$1h93$1gioia.aioe.org...
[...]

Pisałem o tym programiku zrobionym przez Huaweia. Może źle go nazwałem ale po jego zainstalowaniu do Huaweia "wraca" możliwość systemowego/natywnego nagrywania rozmów. Są wersje i pod Andka 9 lub 10. Rejestruje wszystkie rozmowy automatycznie lub można włączyć nagrywanie kiedy zechcemy.
Np coś takiego:
https://www.xda-developers.com/huawei-honor-emui-9-call-recording/

Pozdr
Paweł

Data: 2021-01-02 18:10:33
Autor: Animka
W dniu 2021-01-02 o 15:12, Pawel pisze:

[...]

Gratuluję. Mój telefon to Samsung.

--
animka

Data: 2021-01-03 16:09:45
Autor: ii
W dniu 02.01.2021 o 13:51, Animka pisze:
[...]

Powinnaś na koniu sobie pojeździć.

Data: 2021-01-03 22:11:25
Autor: Animka
W dniu 2021-01-03 o 16:09, ii pisze:
[...]

Koni to się boję.

Możesz jaśniej? Chcę przydatny Call Recorder, darmowy.

--
animka

Data: 2021-01-03 16:08:40
Autor: ii
W dniu 02.01.2021 o 10:43, Pawel pisze:

[...]

Jeden Huawei miał to, co chciałem. Ale kosztował 3k PLN i oczywiście nie miał dostępu do usług G. co teraz nawet uważam za zbędne, ale jak kupowałem uważałem za istotne.

Data: 2021-01-03 16:18:39
Autor: mrvtktjv
Nagrywanie rozmów i inne takie ... Andro id to g...o
W dniu 02.01.2021 o 10:43, Pawel pisze:
Albo Huawei-a po doinstalowaniu programiku Call Recorder.

Może urządzenia ciekawe, opłacalne, ale oprogramowanie i przede wszystkim podejście do użytkownika już nie - patrz utrudnianie lub wręcz uniemożliwianie zrootowania urządzenia i odblokowania bootloadera.
https://www.xda-developers.com/huawei-stop-providing-bootloader-unlock-codes/
Polecam firmę, której produkty kupujemy, nie tylko użytkujemy.

Data: 2021-01-03 22:56:14
Autor: ii
W dniu 03.01.2021 o 16:18, mrvtktjv pisze:
[...]

Tak, to też miało wpływ na to, że nie wybrałem Huawei.

Polecam firmę, której produkty kupujemy, nie tylko użytkujemy.

Czyli jakie? Smartfonów open hardware jest niewiele i nie mają wszystkiego czego potrzebuję.

Data: 2021-01-03 23:36:29
Autor: ToMasz
W dniu 03.01.2021 o 22:56, ii pisze:
[...]

lineage os, download - i sprawdź który z modeli Ci pasuje. A na posiadanym samsungu root/magisk/uAcr nie działa?

ToMasz

Data: 2021-04-02 23:55:22
Autor: ii
W dniu 03.01.2021 o 23:36, ToMasz pisze:
[...]

Przecież ja już mam urządzenie. Wydałem na nie kupę kasy. Chodzi o to jak je naprawić by działało tak normalnie jak poprzednie.

Data: 2021-01-03 02:24:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nagrywanie rozmów i inne takie ... Android to g...o

"Arkadiusz Kaczmarek" 5fefbd8d$0$523$65785112@news.neostrada.pl

Weź sobie coś od XIAOMI, tam masz nagrywanie w systemie :)

Mam Xiaomi -- i mam problemy z nagrywaniem.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2021-01-03 16:06:38
Autor: ii
W dniu 02.01.2021 o 01:25, Arkadiusz Kaczmarek pisze:
[...]

Musiałoby mieć to, co napisałem. A były tylko 2 takie smartfony.

Data: 2021-01-03 23:48:43
Autor: Arkadiusz Kaczmarek
W dniu 2021-01-03 o 16:06, ii pisze:

> Musiałoby mieć to, co napisałem. A były tylko 2 takie smartfony.
Mi9 jest całkiem spoko.
Z tymi nowszymi modelami za duży bałagan się robi.
Np. Mi10(pro)..5G nie działa 5G z Polkomtela (inne pasmo).
No i ceny tych nowych jakoś nie zachęcają :(
Jak już coś sobie obmyślisz to radzę nie pakować się w procesor MTK.
To "ZUO"

Nagrywanie rozmów i inne takie ... Andro id to g...o