Nagrywanie rozmów telefonicznych

Data: 2013-08-02 21:30:36
Autor: Budzik
Nagrywanie rozmów telefonicznych
Osobnik posiadaj±cy mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Witam.
Czy Firma do której dzwoni± klienci, która na 1000% rejestruje każd± rozmowę musi o tym fakcie informować ?
Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że rozmowa jest rejestrowana.

Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
Ciebie nie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracuj± na okr±gło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2013-08-03 01:32:48
Autor: Maciej Bebenek
Nagrywanie rozmĂłw telefonicznych
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Osobnik posiadający mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w
poprzednim odcinku co następuje:

Witam.
Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą rozmowę musi o tym fakcie informować ?
Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że rozmowa jest rejestrowana.

Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracownikĂłw.

Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego rozmów
i dalsze przetwarzanie

Ciebie nie.

Oczywiście

Data: 2013-08-03 00:00:29
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Z czego to wynika?
dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to jedyny obowi±zek to poinformowanie pracownika.

Ciebie nie.

Oczywi¶cie

--
Pozdrawia... Budzik
W±troba była cały dzień ¶ledziona

Data: 2013-08-03 17:21:43
Autor: Maciej Bebenek
Nagrywanie rozmĂłw telefonicznych
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Osobnik posiadający mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim
odcinku co następuje:

Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracownikĂłw.

Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
rozmĂłw i dalsze przetwarzanie

Z czego to wynika?
dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.

Z Prawa telekomunikacyjnego, art. 159 ust. 2 i podpunkty

Nagrywanie rozmów telefonicznych