Nagrywanie rozmowy tel. oraz rejestracja wideo otoczenia

Data: 2010-09-22 19:22:26
Autor: malgosia
Nagrywanie rozmowy tel. oraz rejestracja wideo otoczenia
początku rozmowy oznajmiła że rozmowa jest nagrywana. Gdy powiedziałem jej że moja rozmowa również jest nagrywana w celu własnego bezpieczeństwa roześmiała się :) Pewnie myślała że żartuję.

bo powinnaś powiedzieć że w celu poprawy jakości

jk

Nagrywanie rozmowy tel. oraz rejestracja wideo otoczenia