Nagrywanie rozprawy administracyjnej

Data: 2012-07-02 17:12:52
Autor: m4rkiz
Nagrywanie rozprawy administracyjnej
"5050piotr" <5050piotr@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:jsqfuc$7jk$1inews.gazeta.pl...
Witam,
ponieważ to co znalazłem w necie nie jest jednoznaczne, zwracam się o możliwie
poparte jakimiś aktami prawnymi wyjaśnienie:

konstytucja RP rozdzial drugi, punkt trzeci - zeby ktos mogl zabronic
ci nagrywania musi istniec stosowna ustawa ktorej w tym przypadku
(nagrywanie) nie ma

- czy w trakcie rozprawy administracyjnej mogę sobie ot tak wyjąć dyktafon i
jej przebieg nagrywać?

tak

- a może powinienem się zwrócić do prowadzącego o zgodę?

tylko 'z grzecznosci', przy czym pytanie o zgode to proszenie sie
o problemy w tym temacie

- czy mogę nie dostać zgody, jeśli tak, to od czego (kogo) to zależy?

moze sie nie zgodzic, ale nie znaczy to ze nagrywac nie mozesz, a
jedynie ze ktos tego nie chce czego respektowac nie musisz

Rozprawa jest jawna a jej przedmiotem jest trywialny spór sąsiedzki.

jak juz kilka osob podalo teoretycznie sad moze uznac ze to narusza jego
powage, policjanci ze jest to utrudnianie czynnosci itd. itp. wiec w
skrajnych przypadkach mozesz sie potem z takim czyms wloczyc po sadach...

Data: 2012-07-03 00:12:23
Autor: Bydlę
On 2012-07-02 16:12:52 +0000, "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> said:

wiec w
skrajnych przypadkach mozesz sie potem z takim czyms wloczyc po sadach...

....mając (przeciw sobie?) dowód w postaci nagrania.
;-)

--
Bydlę

Nagrywanie rozprawy administracyjnej