Nagrywanie spotkania w pracy. Legalne?

Data: 2011-03-23 22:35:55
Autor: Robert Tomasik
Nagrywanie spotkania w pracy. Legalne?
Użytkownik "P.E.G." <kbwd@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imdonc$gg3$1inews.gazeta.pl...

O ile nie będziecie omawiać informacji niejawnych - bo wówczas są inne przepisy - to możesz to spokojnie nagrywać. Ale jak mogę podpowiedzieć, to ja keidyś maiłem podobny problem. Zamiast go nagrywać pokazałem nowo kupiony super dyktafon koledze, o którym wiedziałem, że wszystko przekazuje szefowi. nie musiałem nic nagrywać Wiele sie pomiędzy nami poprawiło. Bo taki szef potrafi bardzo wiele popsuć w atmosferze pracy.

Nagrywanie spotkania w pracy. Legalne?