Nagrywanie telewizji n

Data: 2009-11-17 15:16:17
Autor: Cavallino
Nagrywanie telewizji n
Użytkownik "Netx" <nospam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hduaui$kg0$1inews.gazeta.pl...
Zastanawiam się nad telewizją n i mam pytanie odnośnie
nagrywania PrPbY:

Czyli component.

- jaka rozdzielczość max. jest dostępna po PrPbY w telewizji
n ??????

720p

- czy sygnał PrPbY jest zabezpieczony jakoś czy też można go
nagrywać na komputerze?

To analogowy sygnał, więc nie powinno być problemów.

Tzn. mam tuner Tv na komputerze z
takim wejściem PrPbY m.in., i ciekaw jestem czy uda się
nagrywanie z tego sygnału?

Spróbuj.

- czy jakość będzie lepsza niż przy nagrywaniu przez Scart?

Zdecydowanie.

Znacznie gorsza od HDMI?

Nie.

(wiem że z HDMI się nie da nagrywać)
- czy sygnał PrPbY można rozdzielić na TV i komputer aby
jednocześnie szło?

Oczywiście.

- a może są "stacjonarne" nagrywarki PrPbY?

Pytasz jaka nagrywarka dvd ma wejście component?

Data: 2009-11-17 18:26:36
Autor: Netx
Nagrywanie telewizji n
Cavallino pisze:
- a może są "stacjonarne" nagrywarki PrPbY?

Pytasz jaka nagrywarka dvd ma wejście component?

Tak, już znalazłem na Allegro. Dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam

Nagrywanie telewizji n