Nagrywanie w 6120c

Data: 2010-01-25 22:41:17
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Nagrywanie w 6120c
Witam,

kupiłem sobie Nokię 6120c i nie bardzo widzę opcję nagrywania rozmowy. W
SE k750i miałem pod klawiszem przypisane nagrywanie i można było w
trakcie rozmowy część rzeczy sobie ,,zanotować'' dźwiękowo. A tu niby
dyktafon jest, ale nie wiem jak go podpiąć pod przycisk i nagrać rozmowę.

KtoĹ› umie pomĂłc?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-25 23:21:16
Autor: VomitroN
Nagrywanie w 6120c

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
[...]

Tak - producent , piszac instrukcje obslugi !!!

N6120c to nieco ubozsza wersja E51 ale na pewno posiada funkcje 6 klawiszy
szybkiego wyboru, ktore uruchamiaja dowolne aplikacje z telefonu. Jednak
jesli chcesz miec naprawde dobry, symbianowski dyktafon, zainstaluj
Vox Track Personal.

--
VomitroN

" All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

Data: 2010-01-25 23:44:20
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Nagrywanie w 6120c

W dniu 2010-01-25 23:21, VomitroN pisze:
N6120c to nieco ubozsza wersja E51 ale na pewno posiada funkcje 6 klawiszy
szybkiego wyboru, ktore uruchamiaja dowolne aplikacje z telefonu.

Ale to siÄ™ ma nijak do nagrywania w czasie rozmowy. Te klawisze nie
działają w czasie rozmowy.

Inna sprawa, że owszem, gdzie się je ustawia, znaleźć nie umiem. A co
ciekawe raz to akurat znalazłem. A teraz szukam i ani w instrukcji nie
widzę ani w menu nie umiem namierzyć. Gdzieś to siedziało, ale nie wiem
gdzie.

Jednak
jesli chcesz miec naprawde dobry, symbianowski dyktafon, zainstaluj
Vox Track Personal.

Drogi trochę. Naprawdę mi tego trzeba? I na pewno będzie się to dało
jakoś prosto aktywować w czasie rozmowy?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-26 01:11:56
Autor: VomitroN
Nagrywanie w 6120c

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hjl59c$2gn$1news.interia.pl...

Drogi trochę. Naprawdę mi tego trzeba? I na pewno będzie się to dało
jakoś prosto aktywować w czasie rozmowy?

W ustawieniach aplikacji jest do wyboru automatyczna rejestracja rozmowy lub po wcisnieciu gwiazdki.

Data: 2010-01-26 08:42:27
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Nagrywanie w 6120c

W dniu 2010-01-26 01:11, VomitroN pisze:

[...]

No ale mówisz o tym profesjonalnym narzędziu za kupę kasy? A nie da się
tego obskoczyć samym telefonem? Bo kurde 300zł już poszło na nokię,
niedługo muszę zapłacić 100zł za firewalla, a teraz jeszcze kurde za to?
W SE to nagrywanie po prostu było w telefonie ;(

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-27 10:10:32
Autor: dw
Nagrywanie w 6120c
No ale mówisz o tym profesjonalnym narzędziu za kupę kasy? A nie da się
tego obskoczyć samym telefonem?

zamiast podpinac pod przycisk mozna ustawic nagrywanie pod skrota ktoregos, np w lewo.
I wtedy jeszcze jeden klik "nagrywaj".
Ino chyba bedzie dzwiek oznajmiajacy rozpoczecie nagrywania.
Nie jestem pewien czy w 6120c to sie da, ale w ktorejs nokii tak robilem, a skroty sa w kazdej

Data: 2010-01-27 10:17:27
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Nagrywanie w 6120c

W dniu 2010-01-27 10:10, dw pisze:
[...]

No to ciężko tak manewrować przy uchu. W se robiłem w bok i było.

Nie jestem pewien czy w 6120c to sie da, ale w ktorejs nokii tak robilem, a skroty sa w kazdej

BTW: A gdzie te skróty się zmienia? Bo nie umiem znaleĽć ;(

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-01-29 22:37:57
Autor: Andrzej Podenkiewicz
Nagrywanie w 6120c

[...]

A moĹĽe to http://store.ovi.com/publisher/Spescom+Mobile/
kosztuje legalnie parę groszy i działa .

Pzdr.
Kferro

Data: 2010-02-10 11:15:45
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Nagrywanie w 6120c

W dniu 2010-01-29 22:37, Andrzej Podenkiewicz pisze:
A moĹĽe to http://store.ovi.com/publisher/Spescom+Mobile/
kosztuje legalnie parę groszy i działa .

ta... Tylko nie idzie tego pobrać. jest tylko ,,wyślij na telefon''. Już
se nawet założyłem konto (pewnie będę żałował zalany spamem esemesowym),
ale i tak nic siÄ™ nie dzieje.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-15 23:40:52
Autor: Andrzej Podenkiewicz
Nagrywanie w 6120c

ta... Tylko nie idzie tego pobrać. jest tylko ,,wyślij na telefon''. Już
se nawet założyłem konto (pewnie będę żałował zalany spamem esemesowym),
ale i tak nic siÄ™ nie dzieje.

Może coś robisz niedokładnie. Ja nie miałem żadnych kłopotów najpierw z
wersją próbną a potem z zakupem tej właściwej.
Z tym spamem to chyba przesada. Ja do tej pory dostałem parę mejli ze
sklepiku OVI. Idzie wytrzymać,. A programik galanty i wart tej ceny.

Pzdr.
Kferro

Data: 2010-02-16 17:12:51
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Nagrywanie w 6120c

W dniu 2010-02-15 23:40, Andrzej Podenkiewicz pisze:
Może coś robisz niedokładnie.

No klikam WYĹšLIJ NA TELEFON i nic siÄ™ nie dzieje. Nie moĹĽna tego jakoĹ›
po prostu pobrać?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-26 12:37:20
Autor: Amir
Nagrywanie w 6120c

Drogi trochę. Naprawdę mi tego trzeba? I na pewno będzie się to dało
jako¶ prosto aktywować w czasie rozmowy?

Mozesz np .: zarejestrowac się na forum ipmart
i pobrać aplikację "bezpłatnie", ale to Twoja sprawa czy Cię sumienie będzie męczyć :)

http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?t=421317

bo to będzie pirat

musisz podpisać aplikację jak to zrobisz znajdziesz na tym forum tez,

albo mozesz uzyc Total Tecall tez przyzwoity program

http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?t=270614

pozdrawiam
Amir

Data: 2010-01-26 13:19:19
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Nagrywanie w 6120c
W dniu 2010-01-26 12:37, Amir pisze:
bo to będzie pirat

Nie nie, kradzione wersje mnie nie interesuj±. Mam ciekawe życie i
odsiadka z KK mnie nie bawi. Za stary jestem na zabawę w warezy.

albo mozesz uzyc Total Tecall tez przyzwoity program

I pomy¶leć, że to co w SE jest dostępne od strzału, w Nokii trzeba
kupować za grub± kasę.

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-01-26 16:46:08
Autor: Amir
Nagrywanie w 6120c

albo mozesz uzyc Total Tecall tez przyzwoity program

I pomy¶leć, że to co w SE jest dostępne od strzału, w Nokii trzeba
kupować za grub± kasę.

nie taka duża kasa 14 USD, a program daje spore możliwo¶ci

Nagrywa wszystko jak leci, bez sygnału dzwiękowego, nagrania zajmuja
mało miejsca w pamięci telefonu, program działa jako dyktafon, nie pokazuje ikonki na ekranie, może sam kasowac nagranie po ustalonym czasie.
Duze możliwo¶ci konfiguracyjne

Symbian to system, z dużymi mozliwisciami, może warto na przyszło¶c
poczytac zanim się zdecyduje wybrać dany model telefonu

Przynajmniej ja tak robie :)
i nigdy sie nie przejechałem

pozdrawiam
Amir