Nagrywarga BDR Pioneer

Data: 2010-01-12 14:31:14
Autor: Fairy
Nagrywarga BDR Pioneer
Witam,

Mam nagrywarkę Pioneer BDR-202. Do tej pory ngarywałam płyty 25GB bez problemu. Teraz chciałam nagrać płytę 50GB i nie mogę :/ - nero cały czas pokazuje mi że mam włożyć płytę z możliwością nagrania. Testowane na dwóch nowych płytach 50GB Verbatima i TDK - za każdym razem to samo.
Próbowałam poszukać na sieci czy moja nagrywarka nie ma przypadkiem ograniczenia, iż może nagrywać płyty max. 25GB ale nic nie znalazłam.
Czy ktoś wie jak to sprawdzić albo zna ten model?

Fairy

Data: 2010-01-12 14:38:49
Autor: Marrcino
Nagrywarga BDR Pioneer
[...]