Nagrywarka

Data: 2011-11-27 19:21:56
Autor: Animka
Nagrywarka
Nagrywarka TSSTcorp CD/DVDW TS-H652L ATA Device nagrywa, ale później nie widzi tego co nagrała. CD-Rom-y uruchamia jak trzeba, wszystko widzi, ale jest problem ze wszystkimi płytami DVD. Ustawiałam ją już różnie w Biosie:na DMA i UDMA i na auto, ale nic z tego. Gdyby była zepsuta to nie uruchomiłaby CD-Rom-a. Da się tą nagrywarkę ustawić do użytku, czy już nie?

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-11-27 19:32:08
Autor: krzysztof posłuszny
Nagrywarka

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

A to jest stara czy nowa nagrywarka? Jeśli nowa to nie wiem a jeśli stara to może przydałoby się jej czyszczenie!?

Data: 2011-11-27 20:19:56
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-27 19:32, krzysztof posłuszny pisze:

[...]

Ma ze 2 lata. Jest tak zamocowana w jakiejś metalowej obudowie i trudno się do niej dostać, więc dlatego nie zaglądam do wnetrza komputera (a przydałoby się, żeby go w środku odkurzyć). Mam 2 nagrywarki, ta druga jest domontowana niżej, bo było na nią miejsce. Niedawno było tak, że na tej TSST nagrywało się, ale otworzyć pliki na płytce można było w tej drugiej nagrywarce, a teraz w ani jednej ani drugiej. Pojechałałam do Komputronika po płytki dvd, żeby znowu jakichś rzekomo felernych nie kupić. Kupiłam TDK+R (w centrum W-wy, w Komputroniku nie mają wyboru płytek, co za dziadostwo!) i ni diabła nie widać tego co się nagrało, już 2 płytki wywaliłam. Jeśli chodzi o DVD (-R) to wiadomo, że nagrywarka od jakiegoś czasu nie zobaczy w ogóle. Swoją droga ciekawe, że CD-Rom startuje czy otwiera pliki momentalnie, a DVD nie widzi.
Może ta nagrywarka nie nadaje się pod Win7 tylko do XP?

animka

Data: 2011-11-28 09:18:42
Autor: G Nowak
Nagrywarka
że CD-Rom startuje czy otwiera pliki momentalnie, a DVD nie widzi.
Może ta nagrywarka nie nadaje się pod Win7 tylko do XP?

Marne szanse, ze czyszczenie pomoze. Poza tym nowa nagrywarka jest tansza niz Twoj czas spedzony na poszukiwaniu i testowaniu roznorodnych nosnikow.

--
Pozdr

Data: 2011-11-28 10:50:59
Autor: krzysztof posłuszny
Nagrywarka

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Też tak myślę. Zakup nowej nagrywarki to dobre rozwiązanie.

Data: 2011-11-28 12:43:08
Autor: Jacek
Nagrywarka
Dnia Mon, 28 Nov 2011 10:50:59 +0100, krzysztof posuszny napisa(a):

Uytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisa w wiadomoci
e CD-Rom startuje czy otwiera pliki momentalnie, a DVD nie widzi.
Moe ta nagrywarka nie nadaje si pod Win7 tylko do XP?

Marne szanse, ze czyszczenie pomoze. Poza tym nowa nagrywarka jest tansza niz Twoj czas spedzony na poszukiwaniu i testowaniu roznorodnych nosnikow.

Te tak myl. Zakup nowej nagrywarki to dobre rozwizanie.

Ja wolabym odkrecic 3 srubki na krzyz i przeczyscic.
Szanse, ze zadziala sa duze. Jezeli zadziala, to jestem 80zl do przodu.
Za taka kwote mozna napelnic chlebem wiele kieliszkow;)

Data: 2011-11-28 12:56:23
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 12:43, Jacek pisze:
Dnia Mon, 28 Nov 2011 10:50:59 +0100, krzysztof posłuszny napisał(a):

[...]

Wiesz co ja zrobiłam przedtem? ( i teraz mi ta nagrywarka szwankuje).
Było prawie ciemno w pokoju, paliła się tylko mała lampeczka, a ja wyjęłam z nowego opakowania płytkę dvd i wsadzilam ją do napędu. Coś tam zaczęło się ślizgać. Otwieram tackę, a tam na tej płycie krążek styropianowy z opakowania :D No i tym się chyba nagrywarka dorobiła.

animka

Data: 2011-11-28 13:08:37
Autor: Jacek
Nagrywarka
Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:56:23 +0100, Animka napisa(a):

[...]

Wiesz co ja zrobiam przedtem? ( i teraz mi ta nagrywarka szwankuje).
Byo prawie ciemno w pokoju, palia si tylko maa lampeczka, a ja wyjam z nowego opakowania pytk dvd i wsadzilam j do napdu. Co tam zaczo si lizga. Otwieram tack, a tam na tej pycie krek styropianowy z opakowania :D No i tym si chyba nagrywarka dorobia.

animka

No tak...

Data: 2011-11-28 20:36:16
Autor: Przemek
Nagrywarka
Jacek nam wczesniej objawi, a ja odpowiadam:
No tak...

Nie "no tak", "no animka"...
Przem

Data: 2011-11-28 22:54:55
Autor: Remek
Nagrywarka
Uytkownik "Jacek" napisa:

> animka

No tak...

Kiedy wreszcie dzieci neostrady naucz si waciwego cytowania?

Remek

Data: 2011-11-28 08:16:58
Autor: Jacek Maciejewski
Nagrywarka
Dnia Sun, 27 Nov 2011 19:21:56 +0100, Animka napisa(a):

Nagrywarka TSSTcorp CD/DVDW TS-H652L ATA Device nagrywa, ale pniej nie widzi tego co nagraa. CD-Rom-y uruchamia jak trzeba, wszystko widzi, ale jest problem ze wszystkimi pytami DVD. Ustawiaam j ju rnie w Biosie:na DMA i UDMA i na auto, ale nic z tego. Gdyby bya zepsuta to nie uruchomiaby CD-Rom-a. Da si t nagrywark ustawi do uytku, czy ju nie?

Ewidentnie wina po stronie napedu a nie systemu, raczej nie do naprawy. Ja
bym sobie odpuci, skasowa napd i kupi nowy. --
Jacek

Data: 2011-11-28 12:08:54
Autor: Animka
Nagrywarka
Dnia Sun, 27 Nov 2011 19:21:56 +0100, Animka napisał(a):

[...]

bym sobie odpuścił, skasował napęd i kupił nowy.

Chyba sobie kupię taką:
http://www.sck.pl/product/Zewnetrzna-nagrywarka-DVD-Samsung-SE-S084-USB-Nero/?id=8648

animka

Data: 2011-11-28 10:27:53
Autor: kamil
Nagrywarka
On 27/11/2011 18:21, Animka wrote:
[...]

Poka zdjcie, to ocenimy. Najlepie z twoim wochatym, mskim brzuchem odbitym w jakiej szklanej powierzchni, tak jak zrobi_a_ z akwarium.

Ludziska, chce wam si temu animkowi odpisywa?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 12:22:20
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 11:27, kamil pisze:
[...]

Pokaż zdjęcie, to ocenimy. Najlepie z twoim włochatym, męskim brzuchem
odbitym w jakiejś szklanej powierzchni, tak jak zrobił_a_ś z akwarium.

Ty głupku. Za mna stał jakis szeroki rozłożysty mebel. Ja te  zdjęcia robiłam w w jednym z urzędów. Zresztą takiemu maglarzowi jak ty nie muszę się tłumaczyć.
http://www.voila.pl/125/51oev/?1

animka

Data: 2011-11-28 11:35:17
Autor: kamil
Nagrywarka
On 28/11/2011 11:22, Animka wrote:
[...]

Ty gupku. Za mna sta jakis szeroki rozoysty mebel. Ja te zdjcia
robiam w w jednym z urzdw. Zreszt takiemu maglarzowi jak ty nie
musz si tumaczy.
http://www.voila.pl/125/51oev/?1

Co za mato.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 12:52:01
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 12:35, kamil pisze:
[...]

Co za matoł.

Ty ćwoku na wszystkich grupach ubliżasz ludziom i jesteś znany ze swojej głupoty.
Paszła! Do szkoły idź i nie wagaruj.

animka

Data: 2011-11-28 11:59:40
Autor: kamil
Nagrywarka
On 28/11/2011 11:52, Animka wrote:
[...]

Ty woku na wszystkich grupach ubliasz ludziom i jeste znany ze swojej
gupoty.
Pasza! Do szkoy id i nie wagaruj.

Ale moda damo, taki jzyk przystoi wochatemu golasowi z piwnym brzuchem, a nie takiemu delikatnemu kwiatowi, jakim jest nasza grupowa animka.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 19:27:19
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 12:59, kamil pisze:
[...]

Ależ młoda damo, taki język przystoi włochatemu golasowi z piwnym
brzuchem, a nie takiemu delikatnemu kwiatowi, jakim jest nasza grupowa
animka.

Wasza młody towarzyszu to może być psinka w  waszym towarzyszu mieszkaniu.

animka

Data: 2011-11-28 22:17:05
Autor: Jawi
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 11:27, kamil pisze:
Poka zdjcie, to ocenimy. Najlepie z twoim wochatym, mskim brzuchem
odbitym w jakiej szklanej powierzchni, tak jak zrobi_a_ z akwarium.

Ludziska, chce wam si temu animkowi odpisywa?
Ja moe i nie jeden raz Animce gupio odpisaem, moe nie jeden raz miaem si z niej, pewnie nie jeden raz nie rozumiem co pisze i co chce przekaza bo pisz jakby nie czytaa pytania.
Ale tym co napisae udowodnie, e jeste burakiem, pewnie pryszczatym gimnazjalist, najgupszym na grupie szowinist. Cioto.

Data: 2011-11-29 09:54:46
Autor: kamil
Nagrywarka
On 28/11/2011 21:17, Jawi wrote:
[...]

Szowinista to i tak lepiej, od naiwnego gimnazjalisty wierzcego, e ten troll z kilkunastu grup to jaka sodka idiotka. Wspczuj, szczerze.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 12:15:55
Autor: Szyk
Nagrywarka
To e odczytuje pyty CD a DVD to normalne w tym sensie, e tam s 2 diody laserowe jedna od CD a druga od DVD. Wiec jak zabrudzia si dioda DVD (moliwe e jest bardziej wraliwa ni dioda CD) to nie czyta pytek DVD. Kiedy byy specjalne "wochate" pytki do czyszczenia napdw. Napd mona te rozebra i wacikiem do uszu umoczonym w spirytusie salicylowym przetrze soczewk albo soczewki, bo nie wiem, czy w DVD nie s przypadkiem 2, a jak bdzie dostp do diod laserowych to oczywicie je te mona by tym wacikiem przeczyci. Jak te dwie metody nie pomog to ju chyba tylko serwis pozostaje. Tak przy okazji to lepiej naprawia urzdzenia tak dugo jak to moliwe gdy to generuje dobr karm (jak Ty co naprawisz to kiedy kto Ciebie naprawi, a jak co pod byle pretekstem wyrzucisz, to kto kiedy Ciebie pod byle pretekstem si pozbdzie). Oczywicie najlepiej odda zepsute napdy do firmy utylizacyjnej a nie wyrzuca do mieci (to jest prawidowe nie tylko z punktu widzenia ekologi ale rwnie karmy). Wicej o karmie na stronie: http://totalizm.org/karma_pl.htm

Data: 2011-11-28 12:41:55
Autor: JanuszWo
Nagrywarka
Szyk wrote:

czyszczenia napdw. Napd mona te rozebra i wacikiem do uszu
umoczonym w spirytusie salicylowym przetrze soczewk albo soczewki,

Nie wiem, jak inne treci w Twoim pocie, ale salicylowy spirytus tak si nazywa, bo zawiera domieszk substancji, ktra postaje na powierzchni w postaci biaego nalotu po wyparowaniu alkoholu. Ja bym sobie nie czyci niczego takim czym.
Pozdrawiam - JanuszWo
--
popraw gaz na oxigen dwuatomowy

Data: 2011-11-28 11:52:54
Autor: kamil
Nagrywarka
On 28/11/2011 11:41, JanuszWo wrote:
Szyk wrote:

[...]

Od lat czyszcz lasery zwykym patyczkiem do uszu, kawakiem koszulki albo co akurat jest pod rk, i dziaaj. Tak samo robi z obiektywami, a paprochy z matrycy w aparacie przejechaem po prostu delikatnie patyczkiem do uszu, a monitor LCD wycieram namoczonym w letniej wodzie rcznikiem, zamiast uprawia jakie voodoo z pynami za 100z od super sprzedawcy. Wszystko dziaa, nic si nie rysuje.

Przetrzyj go po prostu patyczkiem do uszu i tyle, jak nie pomoe, to adne cudowne buteleczki Ojca Klimuszko ju tego napdu nie uratuj.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 13:03:45
Autor: Jacek
Nagrywarka
Dnia Mon, 28 Nov 2011 11:52:54 +0000, kamil napisa(a):

Szyk wrote:

[...]

Recznik zostawi na ekranie 'plamy'.
Ja stosuje normalny plyn Clean+alcohol, recznik papierowy.
Efekt doskonaly. Nalezy jednak pamietac, zeby stosowac go w malej ilosci.

Data: 2011-11-28 12:10:17
Autor: kamil
Nagrywarka

Szyk wrote:

[...]

Moje rczniki, monitory i telewizor s najwyraniej wykonane w jakiej kosmicznej technologii opracowanej przez NASA, bo plam nie zostawiaj. ;)

Papierowy oczywicie najlepszy, ale nie zawsze jest pod rk.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 13:29:01
Autor: Jacek
Nagrywarka
Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:10:17 +0000, kamil napisa(a):

Szyk wrote:

[...]

I po co ta zlosliwosc?
Woda pozostawia typowe dla niej plamy.

Data: 2011-11-28 12:49:14
Autor: kamil
Nagrywarka

Szyk wrote:

[...]

Nie jestem zoliwy, po prostu wytarta do sucha woda nie zostawia od lat adnych plam na moim ekranie.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 14:59:34
Autor: Jacek
Nagrywarka
Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:49:14 +0000, kamil napisa(a):

Szyk wrote:

[...]

Ale po co sie meczyc z wycieraniem do sucha wody, skoro alkohol sam paruje,
wiec wystarczy lekko przetrzec recznikiem papierowym?:)
Okna zona tez myje woda?;)

Data: 2011-11-28 14:06:49
Autor: kamil
Nagrywarka
On 28/11/2011 13:59, Jacek wrote:
[...]

A po kupowa jakie voodoo specyfiki, skoro dzieciak i tak zaraz paluchem co pokae i znowu pobrudzi, a woda w kranie nie do e tania, to jeszcze nie skoczy si w najmniej odpowiednim momencie? :-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 15:24:22
Autor: Jacek
Nagrywarka
Dnia Mon, 28 Nov 2011 14:06:49 +0000, kamil napisa(a):

[...]

Rozumiem, ze nie masz jeszcze zony...
W takim razie zapamietaj, ze jak juz bedziesz zonaty, beda zblizaly sie
swieta, to bedac na zakupach odloz wlozony do koszyka plyn do mycia szyb na
polke i powiedz jej: "o ty durna! a w domu wody pod dostatkiem";)

Data: 2011-11-28 14:31:36
Autor: kamil
Nagrywarka
On 28/11/2011 14:24, Jacek wrote:
[...]

Ano fakt, bez lubu i do tego z dzieckiem yjemy, grzech pewnie jeszcze wikszy, ni umycie monitora sam wod. Swoj drog, u ciebie w domu tylko kobieta okna myje? Wspczuj biedaczce, moe gdyby czasem jej pomg zauway by rnic midzy myciem okna, a przecieraniem monitora.

Przyjmij po prostu do wiadomoci, e aden ekran LCD ktry mam i czyszcz w ten sposb od lat, nie ma smug.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 15:43:01
Autor: Jacek
Nagrywarka
Dnia Mon, 28 Nov 2011 14:31:36 +0000, kamil napisa(a):

[...]

Kamilu.
Reasumujac powiem, ze sa odpowiednie rzeczy do odpowiednich rzeczy.
Zawsze mozesz umyc wlosy Ludwikiem...
A co? Ja nie moge? Ja wam pokaze, ze moge.
Nie podniecaj sie tym, ze wspomnialem o zonie.:)
A co do mnie to tez myje okna.:)

Data: 2011-11-28 14:43:39
Autor: kamil
Nagrywarka
On 28/11/2011 14:43, Jacek wrote:
[...]

Jacku, reasumujc powiem, e jeli moje wosy bd wyglday jak z reklamy szamponu po umyciu ludwikiem za zotwk, to tak - bd nim my.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 16:03:30
Autor: Jacek
Nagrywarka
Dnia Mon, 28 Nov 2011 14:43:39 +0000, kamil napisa(a):

[...]

Podziwam Twoj upor.
Czy bedziesz myl zeby tanim wybielaczem do firan, bo jest tani i wybiela?

Data: 2011-11-28 15:07:50
Autor: kamil
Nagrywarka
On 28/11/2011 15:03, Jacek wrote:

[...]

Ja twj rwnie, trzeba by naprawd upartym osem z poczuciem misji eby udowadnia innym, e co co z powodzeniem sprawdza si u nich od wielu lat, nie dziaa, podpierajc si przy tym z tyka wycignitymi analogiami.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 18:29:35
Autor: Jacek
Nagrywarka
Dnia Mon, 28 Nov 2011 15:07:50 +0000, kamil napisa(a):

Bywaj.

Data: 2011-11-28 18:34:50
Autor: Jacek
Nagrywarka
[...]

Jestes na tyle debilnym, zeby myc wlosy Ludwikiem i myc okna i monitory
recznikiem nawilzonym woda z czajnika i mowisz o tym publicznie?
Skoro tak, to pozdrawiam i zegnam.

Data: 2011-11-28 23:01:12
Autor: Remek
Nagrywarka
Uytkownik "Jacek" napisa:

Czy bedziesz myl zeby tanim wybielaczem do firan, bo jest tani i wybiela?

Przesrtaniecie troolowa, czy mam Was wrzucic do KF?

Remek

Data: 2011-11-29 15:49:16
Autor: Jacek
Nagrywarka
Dnia Mon, 28 Nov 2011 23:01:12 +0100, Remek napisa(a):

Uytkownik "Jacek" napisa:

Czy bedziesz myl zeby tanim wybielaczem do firan, bo jest tani i wybiela?

Przesrtaniecie troolowa, czy mam Was wrzucic do KF?

Remek

Jak najbardziej.

Data: 2011-11-28 19:21:02
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 15:43, Jacek pisze:
A co do mnie to tez myje okna.:)

Moja koleżanka miała tak ślicznie umyte szyby w mieszkaniu, ze zapytałam ją czym myje. Powiedziała, że tylko wodą. A moje okna myte są płynem do okien i zawsze jakieś smugi zostają i trzeba je doczyszczać.
Fakt, że u koleżanki nie pali się papierosów, więc u niej szyby się prawie zawsze błyszczą :-)

animka

Data: 2011-11-28 17:46:15
Autor: januszek
Nagrywarka
Animka napisa?(a):

A moje okna myte są płynem do okien i zawsze jakieś smugi zostają i trzeba je doczyszczać.

Rozciencz ten plyn z wodą, najlepiej taką jaką wlewasz do żelazka, 1 porcja płynu na 2 porcje wody ;)

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-11-28 20:08:18
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 18:46, januszek pisze:
Animka napisa?(a):

A moje okna myte są płynem do okien i zawsze jakieś smugi zostają i
trzeba je doczyszczać.

Rozciencz ten plyn z wodą, najlepiej taką jaką wlewasz do żelazka,
1 porcja płynu na 2 porcje wody ;)

Ja kupuję płyny z alkoholem w spryskiwaczach i nie na sensu tego rozcieńczać.
Dobre efekty daje najpierw przetarcie szyb czystą, ciepłą wodą, a po wyschnięciu pryskać i myć/polerować papierowym ręcznikiem.

animka

Data: 2011-11-28 19:17:34
Autor: januszek
Nagrywarka
Animka napisa?(a):

Ja kupuję płyny z alkoholem w spryskiwaczach i nie na sensu tego rozcieńczać.

Tak, zwykle takie srodki to detergent+woda+alkohol. Detergent ma za zadanie oderwac brod od powierzchni i oddac go wodzie a alkohol ma szybko odparowac zeby myta szyba szybko byla sucha. Jesli, jak mowilas, po umyciu pozostaja smugi - to nie tylko jest sens ale rozcienczenie jest koniecznoscia (i tu powtorze, ze najlepsze efekty osiagniesz uzywajac wody destylowanej) bo to znaczy, ze czesc brudow razem z detergentem (po tym jak alkohol odparowal) zostala na szybie bo bylo za malo wody.

Dobre efekty daje najpierw przetarcie szyb czystą, ciepłą wodą, a po wyschnięciu pryskać i myć/polerować papierowym ręcznikiem.

Przy niektorych typach zabrudzen (np sadza, popiol lub osady po fajkach) mozna zastosowac taką cwaną technologie czysczenia szyb, ktora polega na tym, ze w pierwszym etapie sie je odtluszcza a dopiero potem wykonuje mycie wlasciwe.

j.

ps. Ludwika jednak nie polecam bo on pozostanie na mytej powierzchni i bedzie przyciagl brud. Czasem widac taki efekt na mytych ludwikiem podlogach - lezy sobie i sciaga brud z butow... ;)

Data: 2011-11-28 21:48:37
Autor: JoteR
Nagrywarka
"januszek" napisał:

Tak, zwykle takie srodki to detergent+woda+alkohol.
Detergent ma za zadanie oderwac brod od powierzchni i oddac go wodzie

Nie prościej po prostu się ogolić? Bo odrywanie bród od powierzchni to jednak bolesne jest, nawet jeśli uprzednio znieczulimy się prawidłową proporcją pozostałych środków.

JoteR

Data: 2011-11-29 22:59:41
Autor: Przemek
Nagrywarka
januszek nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
ps. Ludwika jednak nie polecam bo on pozostanie na mytej powierzchni i

Ludwika się nie poleca, bo własnie wyszło, ze narzucał ceny sprzedawcom :)
Przem

Data: 2011-11-30 06:17:11
Autor: januszek
Nagrywarka
Przemek napisa?(a):

Ludwika się nie poleca, bo własnie wyszło, ze narzucał ceny sprzedawcom :)

Plyn narzucal? Czy Inco Veritas - jego producent? ;)

ps. Polecam lekture: http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/reportaze/1520886,1,janina-adamczyk-- -tworczyni-ludwika.read

j.

Data: 2011-11-30 12:43:58
Autor: Artur\(m\)
Nagrywarka

Uytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisa w wiadomoci news:jb0608$ao6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dziwny LCD.

Data: 2011-11-30 16:48:31
Autor: LP
Nagrywarka

Uytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisa w wiadomoci news:jb54u4$kct$1inews.gazeta.pl...

[...]

A moe ma w kranie wod wicon,;)

--
LP

Data: 2011-12-02 10:48:00
Autor: kamil
Nagrywarka
On 30/11/2011 11:43, Artur(m) wrote:

[...]

Dziwne jest, e najprostszych rzeczy nie przyjmujesz do wiadomoci. Albo po prostu ja nie smaruj go rosoem na tustej kurze.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 15:25:23
Autor: Jacek
Nagrywarka
[...]

A do swojego auta wlej olej rzepakowy. Ale nie do baku, a do silnika.
Podobno mniej wtedy spala;)

Data: 2011-11-28 19:37:17
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 15:25, Jacek pisze:
Dnia Mon, 28 Nov 2011 14:06:49 +0000, kamil napisał(a):

On 28/11/2011 13:59, Jacek wrote:
Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:49:14 +0000, kamil napisał(a):

Nie jestem złośliwy, po prostu wytarta do sucha woda nie zostawia od lat
żadnych plam na moim ekranie.

Ale po co sie meczyc z wycieraniem do sucha wody, skoro alkohol sam paruje,
wiec wystarczy lekko przetrzec recznikiem papierowym?:)
Okna zona tez myje woda?;)

A po kupować jakieś voodoo specyfiki, skoro dzieciak i tak zaraz
paluchem coś pokaże i znowu pobrudzi, a woda w kranie nie dość że tania,
to jeszcze nie skończy się w najmniej odpowiednim momencie? :-)

A do swojego auta wlej olej rzepakowy. Ale nie do baku, a do silnika.
Podobno mniej wtedy spala;)

A on ma auto? Myślałam, że hulajnogę.

animka

Data: 2011-11-28 19:35:36
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 15:06, kamil pisze:
[...]

Myj dzieciakowi łapy paluchy, żeby się  z brudu nie lepiły.

animka

Data: 2011-11-28 22:13:32
Autor: LP
Nagrywarka

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:jb0k9v$tuj$2node2.news.atman.pl...
[...]

Myć czasami też trzeba, ale  po pierwsze, trzeba nauczyć, że palcem się nie pokazuje...

--
LP

Data: 2011-11-29 01:31:43
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 22:13, LP pisze:

[...]

No wlaśnie. Mój dwuletni wnuczek łapusiami do ekranów nie dotyka. Za to lubi sobie guziczkami w telewizorze przełączać programy i to jest denerwujące jak ktoś chce oglądać dalej to co oglądał. Jak mu chciałam pokazać bajeczkę na monitorze to on mi na klawiaturze zaczął pisać i miał w tym momencie gdzieś bajeczkę.

animka

Data: 2011-11-29 10:00:59
Autor: kamil
Nagrywarka
On 28/11/2011 21:13, LP wrote:

Uytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa w wiadomoci
[...]

Myj dzieciakowi apy paluchy, eby si z brudu nie lepiy.

My czasami te trzeba, ale po pierwsze, trzeba nauczy, e palcem si
nie pokazuje...

I bi trzeba, bo dzisiaj panie te dzieci nie bite i paczcie, co wyronie. Uwagi wychowawcze proponuj zostawi na inn grup, to raz.

Dwa, e niektrych Jackw i Animkw te mama zdaje si nie nauczya, skoro cigle te swoje monitory pynami czyszcz.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-29 18:55:09
Autor: LP
Nagrywarka

Uytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisa w wiadomoci news:jb2agr$1nj$6inews.gazeta.pl...
On 28/11/2011 21:13, LP wrote:

[...]

Z moich dowiadcze wynika, ze naprawd mona uczy i wychowywa bez stosowania przemocy, ale ja to dziwak jestem i wod uywam jednak raczej z przeznaczeniem.

Uwagi wychowawcze proponuj zostawi na inn grup, to raz.

Zanim zacznie si udziela rad innym, warto zastanowi si nad waciwym adresem pod jakim powinno si kierowa wasne przemylenia i dowiadczenia. Nie zaprzeczam, ze woda jest najlepszym panaceum na wszystkie dolegliwoci, ale zabrako w recepcie tej szklanki spirytusu do ktrej naley ja wkropi.

Dwa, e niektrych Jackw i Animkw te mama zdaje si nie nauczya, skoro cigle te swoje monitory pynami czyszcz.

Bo pyny s po to, eby ich uywa. tak jak rczniki po to eby nimi wyciera ciao. Kady kto twierdzi inaczej... twierdzi inaczej.
Oczywicie mona pra rcznik po kadym przetarciu komputerowego monitora (bo przeca potem si takim rcznikiem gby dziecku raczej wytrze nie da) ale po co? Nie jest to ani tanie ani wygodne. Wanie po to wymylono papierowe rczniki albo te wszystkie mokre i suche ciereczki. Chyba, e kto czyci brudnym (tzn. uywanym) rcznikiem, ale wtedy taki rcznik aby nie zostawi smug musi by koniecznie wykonany w specjalnej technologii (najlepiej NASA), a nie kady ma do takich dostp;)

--
LP

Data: 2011-11-29 20:27:52
Autor: Dawid
Nagrywarka
W dniu 2011-11-29 18:55, LP pisze:

[...]

Masz tylko jeden rcznik w domu?
Biedactwo.

Data: 2011-11-29 21:32:05
Autor: LP
Nagrywarka
Uytkownik "Dawid"
[...]

Nawet gdybym mia ich dwiecie, to i tak nie uywabym ich do wycierania ekranu monitora, telewizora, mycia szyb, luster, kafelkw czy terakoty a potem zapewne i deski sedesowej. Uprzedzajc nastpne kontrargumenty - przecierade te do tego celu nie zamierzam uywa (i chocia takim co oszczdzaj nawet na rcznikach papierowych trudno zapewne w to uwierzy- mam ich wicej ni jedno).

Z drugiej strony to tak sobie siedz, czytam te rewelacje i co chwila parskam miechem i jak tak dalej pjdzie to bd musia jednak uy jakiej szmaty, tym bardziej, e mam w linie ladowe co prawda ale jednak  jakie tam iloci alkoholu, a wszyscy przecie wiedz czym to grozi:)))

--
LP

Data: 2011-12-02 10:44:21
Autor: kamil
Nagrywarka
On 29/11/2011 17:55, LP wrote:

[...]

Przegapie sarkazm, ale akurat nie dziwi mnie to ani troch.

[...]

Zanim zacznie si innym udowadnia, e nie maj racji, warto moe posucha e co od lat sprawdza si u nich znakomicie.

[...]

Ale po co, skoro Animka palcami ekranu nie dotyka, bo mama j tak nauczya?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-02 13:23:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nagrywarka

"kamil" jbaa65$s7u$1@inews.gazeta.pl

Ale po co, skoro Animka palcami ekranu nie dotyka, bo mama j tak nauczya?

A co z ekranami dotykowymi?...

Data: 2011-12-02 12:53:33
Autor: kamil
Nagrywarka
On 02/12/2011 12:23, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

"kamil" jbaa65$s7u$1@inews.gazeta.pl

Ale po co, skoro Animka palcami ekranu nie dotyka, bo mama j tak
nauczya?

A co z ekranami dotykowymi?...

Nie wiem, ale chtnie poczytam kilka stron Twoich przemyle na ten temat, najlepiej podpartych natura rzeczy martwych i spojrzeniem malarzy okresu renesansu na problemy niszych klas spoecznych.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-02 13:59:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nagrywarka

"kamil" jbahod$n40$1@inews.gazeta.pl

Nie wiem, ale chtnie poczytam kilka stron Twoich przemyle
na ten temat, najlepiej podpartych natura rzeczy martwych i
spojrzeniem malarzy okresu renesansu na problemy niszych
klas spoecznych.

Nie znam si na malarstwie.

Data: 2011-12-02 21:04:38
Autor: LP
Nagrywarka

Uytkownik "kamil"
On 29/11/2011 17:55, LP wrote:

[...]

Dziwi si, e przegapie, e nie przegapiem ale jak kto mdry powiedzia (a moe to moje? Sam si ju pogubiem w tych mdrociach): "Przestajemy y w momencie, kiedy przestajemy si dziwi"

Zanim zacznie si udziela rad innym,

Zanim zacznie si innym udowadnia, e nie maj racji

Uroczycie  owiadczam i przyznaj, ze masz racj - ale na swj wasny uytek i niech tak zostanie. Nie rozumiem tylko czemu chcesz tak szeroko t swoj racj popularyzowa? Prochu wszak nie wymylie i nobla ani patentu za ni i tak nie dostaniesz. (tak sam racj maj ci, co zamiast pasty do butw uywaj drugiej nogawki spodni, zamiast szczoteczki do  zbw - palca, ci co smarkaj w rkaw, albo co pluj na do i wycieraj brudne dziecice twarze;)

 warto moe posucha e co od lat sprawdza si u nich znakomicie.

Ale ja sucham, ale jako nie trafiaj do mnie twoje metody. Moe gdyby stao za nimi dowiadczenie miliardw (oby nie much) byoby mi atwiej da im wiar?
Zrb kiedy proste dowiadczenie i umyj wod nie ekran, ale lustro w azience. Zobaczysz ile wicej trzeba czasu i uwagi aby uzyska efekt taki jak po pynie do mycia szyb (i luster).

> [...]

wyciera ciao. Kady kto twierdzi inaczej... twierdzi inaczej.

Ale po co, skoro Animka palcami ekranu nie dotyka, bo mama j tak nauczya?

Czy wyobrania jest w stanie podsun ci chocia jeden przypadek bezdotykowego zabrudzenia monitora
(zastrzegam z gry, e parskania miechem, ejakulacji dowcipu, rzucania misem i Hakowych much nie zalicz)?
--
LP

Data: 2011-12-02 21:37:40
Autor: Animka
Chłopaki myją swoje monitory.
W dniu 2011-12-02 21:04, LP pisze:
Ale po co, skoro Animka palcami ekranu nie dotyka, bo mama ją tak
>  nauczyła?
Czy wyobraźnia jest w stanie podsunąć ci chociaż jeden przypadek
bezdotykowego zabrudzenia monitora
(zastrzegam z góry, że parskania śmiechem, ejakulacji dowcipu, rzucania
mięsem i Haśkowych much nie zaliczę)?

Ekran się kurzy i kurz odbija się na twarz. W związku z tym ja raz na jakiś czas myję zmoczoną i pomydloną szmatką, potem przecieram szmatką zmoczoną w ciepłej wodzie, czyli płuczę. Następnie wycieram do sucha. Mydło powoduje, że ekran się nie elektryzuje i nie odbija od siebie pyłków kurzu. Jeden raz tylko skorzystałam z porady (na jakiejś grupie) Expierda i ją stosuję do dziś.

animka

Data: 2011-12-03 01:17:33
Autor: LP
Chłopaki (się) myją (i) swoje monitory.

Użytkownik "Animka"

> [...]

Ekran się kurzy i kurz odbija się na twarz. W związku z tym ja raz na jakiś czas myję zmoczoną i pomydloną szmatką, potem przecieram szmatką zmoczoną w ciepłej wodzie, czyli płuczę. Następnie wycieram do sucha.

Ja bardzo podobnie pięlęgnuję swoją twarz, tylko zamiast szmatki używam rąk albo gąbki.

Mydło powoduje, że ekran się nie elektryzuje i nie odbija od siebie pyłków kurzu.

Zdaje się, że ja też gdzieś o tym czytałem. Ktoś o nicku Szecherezada opowiadał, że jak zostawisz pianę z owego mydła, to nie dość że ekran będzie 'ekranowany magnetycznie', to jeszcze przyciągnie nazad  z twarzy ten kurz co się kurzy z ekranu i nie trzeba się będzie w ogóle myć. Ale nie wiem czy to nie jakieś bajki.

Jeden raz tylko skorzystałam z porady (na jakiejś grupie) Expierda i ją stosuję do dziś.

Tylko jeden raz i aż do dzisiaj?  Czyli ten Expierd musi być naprawdę dobrym fuchowcem...

--
LP

Data: 2012-06-16 16:30:55
Autor: Remek
Użytkownik "LP" napisał:

będzie 'ekranowany magnetycznie', to jeszcze przyciągnie nazad ...

"Nazad"? Słoma wyłazi z butów burakowi.

Remek

Data: 2012-06-16 17:42:22
Autor: JoteR
[OT] Chłopaki (się) myją (i) swoje monitory.
"Remek" napisał:

będzie 'ekranowany magnetycznie', to jeszcze przyciągnie nazad ...

"Nazad"? Słoma wyłazi z butów burakowi.

Piękne polskie słowo. A że o zabarwieniu ludycznym? W dobie "koko EURO" jak najbardziej na czasie. A z pewnością lepiej wygląda w piśmie, niż potworki typu "spowrotem".
I jako leguralny warszawiak nie zgadzam sie z tem, żeby elementy wiechowszczyzny zaliczać do "buractwa". "Taka wasza w te i nazad..."

JoteR

Data: 2012-06-18 23:44:14
Autor: LP
[OT] Chłopaki (się) myją (i) swoje monitory.
Użytkownik "JoteR"

"Remek" napisał:

[...]

Wiecha? Nie tykać! Gość zaprzęgnie swój superkomputer ("Bo wiedza uczy ludzi mechanicznem przyrządem się posługiwać kiedy nie ma innego wyjścia") wysili makówkę, przetłumaczy tekst na ichni i abarot za kolejne pół roku błyśnie nową myślą złotą!
(Na ten przykład o ciesielstwie;)

--
LP

Data: 2011-12-05 10:39:10
Autor: kamil
Nagrywarka
On 02/12/2011 20:04, LP wrote:

Dziwi si, e przegapie, e nie przegapiem ale jak kto mdry
powiedzia (a moe to moje? Sam si ju pogubiem w tych mdrociach):
"Przestajemy y w momencie, kiedy przestajemy si dziwi"

O tak, brnij dalej.

[...]

Przezabawne analogie, wytarcie monitora rcznikiem to jakby w rkaw smarka. Jeszcze dwa dni, a dowiem si e niemowlta w beczkach trzymam. W kocu tylko Animce i Jackowi wolno swoje racje popularyzowa, a ja na pewno zbw nie myj.

Proponuj ci wylewa gdzie indziej poranne frustracje po weekendzie.

[...]

Nieraz zaparowane przecieraem suchym rcznikiem i zapewne i tak nie uwierzysz w efekty, wic nie bd nawet tumaczy.

[...]

A skd mnie to wiedzie? To nie ja zaczynam dyskusj o wychowywaniu dzieci.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-05 19:24:15
Autor: LP
Nagrywarka

Uytkownik "kamil"
On 02/12/2011 20:04, LP wrote:

[...]

Dokadnie to samo. Bo ludzie w pocie czoa od zarania wiata walczyli i pracowali tylko po to eby smarka w chusteczk (i to najlepiej jednorazow) a nie wanie w rkaw (albo np. rcznik).
Oczywicie, jeli kto lubi, moe nadal walczy strzelajc z uku, zmywa naczynia piaskiem w rzece albo pi wod zamiast wina, tylko po co?

Jeszcze dwa dni, a dowiem si e niemowlta w beczkach trzymam.

Nie, skd, nawet mi to na myl nie przyszo...  No dobrze, przyszo, tylko pomylaem: po jak choler facet miaby kisi dzieci?  Potem sobie przypomniaem, jak narzekae, e ci ma paluchami po ekranie... Ach - pomylaem znowu - sam bym ukisi darmozjada, co mi paluchem po ekranie jedzi, a paluch w dodatku ma wrednie brudny, bo je rkami... A skoro oni jedz rkami - pomyaem (to ju trzeci raz dzisiaj - ewenement) to pewnie te pij z gwinta, a nie szka... A skoro nie uywaj sztucw, szka i szlachetnych pynw, to pewnie chepcz wod i wywyzszaj je ponad inne pyny...

W kocu tylko Animce i Jackowi wolno swoje racje popularyzowa

Wolno, wolno, nawet si do klubu moesz zapisa.

a ja na  pewno zbw nie myj.

Dopki gadamy przez internet to mi twoje podejcie do higieny powiewa.

Proponuj ci wylewa gdzie indziej poranne frustracje po weekendzie

Frustracje? Ja si wietnie bawi, a ty nie? Jeli nie, to po grzyba si katujesz? Ja bym se da siana;)

[...]

Pisaem wczeniej, fakt, e nie bezporednio do ciebie (liczyem jednak, e mistrz sarkazmu pojmie w lot), e skoro osigasz takie rewelacyjne metody, to by moe masz w kranie/pompie/studni wod wicon. Przyjmujc nawet, e ta metoda u ciebie dziaa, to nie nadaje si do popularyzacji w naszym piknym i zrnicowanym pod wzgldem jakoci wody, krasnoludowym kraju ( synne " Cafe Biba, bekonik, woda kranowa) i zda si najwyej psu na bud.

[...]

A co moje pytanie ma wsplnego z wychowaniem?
A ju zwaszcza tej szaraczy, zwanej przez niektrych dziemi?

Pozdr.

--
LP

Data: 2011-12-05 18:27:20
Autor: kamil
Nagrywarka
On 05/12/2011 18:24, LP wrote:

<ciach>

Przezabawna riposta, ubawiem si setnie czytajc te nieudolne prby wybrnicia z gupot, jakie wypisywae przez kilka dni. Over and out.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-05 22:36:09
Autor: LP
Nagrywarka

Uytkownik "kamil"
On 05/12/2011 18:24, LP wrote:

<ciach>

Przezabawna riposta, ubawiem si setnie

"Nie sztuk mask jedn z tysica gupi tum rozbawi!
Sztuk jest sta, trzyma si swych racji,
gdy inni swych uywaj jako dekoracji".

czytajc te nieudolne prby wybrnicia z gupot, jakie wypisywae przez kilka dni.

Do koca bdziesz udawa, e uywanie nieco tylko zaawansowanej technologii w celu uatwienia sobie ycia to gupota?

Over and out.

No prosz, jaki popis poliglotyczny! A mylaem, e zgodnie ze swoj filozofi wystukasz ten komunikat na tam - tamie albo wypleciesz na supekach (niektrzy do dzi si tak komunikuj i nie widz potrzeby zmiany;)

LP

Data: 2011-12-06 14:09:07
Autor: kamil
Nagrywarka
On 05/12/2011 21:36, LP wrote:

Uytkownik "kamil"
On 05/12/2011 18:24, LP wrote:

<ciach>

Przezabawna riposta, ubawiem si setnie

"Nie sztuk mask jedn z tysica gupi tum rozbawi!
Sztuk jest sta, trzyma si swych racji,
gdy inni swych uywaj jako dekoracji".

Na gurze rue
Na dole fikoki
Czy To jeszcze usenet
Czy konkurs recytatorski?

czytajc te nieudolne prby wybrnicia z gupot, jakie wypisywae
przez kilka dni.

Do koca bdziesz udawa, e uywanie nieco tylko zaawansowanej
technologii w celu uatwienia sobie ycia to gupota?

Gupot jest wyskakiwanie na rodek sali, wytykanie kogo palcem i krzyczenie "Nyny nyny, ja co wiem a wy nie wiecie. Nyny nyny, on ma smugi na monitorze, chocia wcale ich nie widzi.

[...]

Zwykem nie powica zbyt wiele uwagi i wysiku na tumaczenie upartym osom, e co co u mnie dziaa, rzeczywicie dziaa. Wybacz wic, e nie rozpisaem si na dwie strony okraszone psychologi z listw do "Pani Domu". ;-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-06 17:42:26
Autor: LP
Nagrywarka
Uytkownik "kamil"

Na gurze rue
Na dole fikoki
Czy To jeszcze usenet
Czy konkurs recytatorski?

W twoim wykonaniu wyglda to raczej na krzywk blogu z wysokich obcasw z cylku : "Jak nie dodajc calgonu, udao mi si oszuka kamie " i pamitne monologi  "I kto za to paci?"  inyniera Mamonia.

[...]

By moe - ale jestem za gupi, eby osdza co jest gupot a co nie.

 Nyny nyny, on ma smugi na monitorze, chocia wcale ich nie widzi.

Rozmowa z tob to przyjemno porwnywalna z walk z kotunami.

Zwykem nie powica

Moe gdyby cho raz powici, mgby swoj cudown wod nie tylko my ekrany ale i leczy ludzi?

 zbyt wiele uwagi i wysiku

Czynno do ktrej ci namawiam nie wymaga zbyt wiele uwagi, wysiku i pono nawet wcale nie boli.

 na tumaczenie upartym osom

Uparty osio to maso malane. Gdybym chcia obrazi swojego interlokutora, napisabym po prostu baran. Ale z drugiej strony nie wiem czy taki (gupi) baran by to zrozumia.

 e co co u mnie dziaa, rzeczywicie dziaa.

No patrz pan! A ja miaem kiedy odwrotnie (tzn. e co co u mnie dziaao ale nie rzeczywicie). By to stary licznik energii elektrycznej, ktry si zawiesza. Wystarczyo go lekko pukn w obudow i przestawa si krci. Niestety byem wtedy w fazie przejciowej midzy barano-osem i papug i wygadaem si (wrednym i uskrzydlonym) winiom, po czym w cigu kilku dni przyjechaa ekipa (cwanych) lisw i zmienia licznik. Uwaaj wic, bo jak si moherowe berety dowiedz, e masz rdo cudownej wody...

>Wybacz wic, e nie  rozpisaem si na dwie strony okraszone psychologi z listw do "Pani
Domu". ;-)

Wybaczam, albowiem nie w kadym przypadku zwizo sowa rodzi szeroko myli.

Pozdrowienia dla ciebie (i twojej Pani Domu ;)

--
LP

Data: 2011-12-06 17:07:25
Autor: kamil
Nagrywarka
On 06/12/2011 16:42, LP wrote:

> Rozmowa z tob to przyjemno porwnywalna z walk z kotunami.

A mimo to od trzech dni rozmawiasz starajc si udowodni za wszelk cen, e mj monitor jest brudny. Konsekwencja godna podziwu.

> Moe gdyby cho raz powici, mgby swoj cudown wod nie tylko my
> ekrany ale i leczy ludzi?

Kto wie, moe i gupot wyleczy u niektrych osb?

> Uparty osio to maso malane. Gdybym chcia obrazi swojego
> interlokutora, napisabym po prostu baran. Ale z drugiej strony nie wiem
> czy taki (gupi) baran by to zrozumia.

Masem malanym upapraem monitor i telewizor, a w zasadzie moje le wychowane dziecko. Na to wszystko doszy smugi i osad, cae szczcie przeczytaem w por mdroci usenetowe i wiem ju, e postpuj karygodnie.

> [...]
> winiom, po czym w cigu kilku dni przyjechaa ekipa (cwanych) lisw i
> zmienia licznik. Uwaaj wic, bo jak si moherowe berety dowiedz, e

Cudown wod moe Ty jednak miae? Dostawszy si do przewodw w cianie zatrzymywaa licznik, eby nie musia paci rachunkw tym krwiopijcom z elektrowni. W kocu Bg nagradza biednych i zaradnych a brzydzi si bogatymi. A co Ty zrobie? Ten licznik, dar od stwrcy wrzechrzeczy oddae w jakie brudne ydowskie apska i pozwolie sobie zainstalowa nowy. Ten zapewne bdc przysanym przez szatana, wod zatruwa prd w domu, generuje fale elektromagnetyczne i chemtrails na niebie, przez co na lustrach zostaj smugi?

Ah, wic jednak konkurs recytatorski.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-06 18:58:20
Autor: LP
Nagrywarka

Uytkownik "kamil"
On 06/12/2011 16:42, LP wrote:

> Rozmowa z tob to przyjemno porwnywalna z walk z kotunami.

A mimo to od trzech dni rozmawiasz starajc si udowodni za wszelk cen, e mj monitor jest brudny. Konsekwencja godna podziwu.

Nie twierdz, e twj monitor jest brudny. Staram si tylko zwrci twoj uwag na fakt, e skoro niektrzy twierdz e lubi ciep wdk, to nie znaczy, e jest to najlepsza metoda jej serwowania.

> Moe gdyby cho raz powici, mgby swoj cudown wod nie tylko > my
> ekrany ale i leczy ludzi?

Kto wie, moe i gupot wyleczy u niektrych osb?

Masz cudowne rdo pod rk, zanim zaczniesz butelkowa i zarabia miliony, zacznij od wyleczenia siebie.

> [...]

Masem malanym upapraem monitor i telewizor, a w zasadzie moje le wychowane dziecko. Na to wszystko doszy smugi i osad, cae szczcie przeczytaem w por mdroci usenetowe i wiem ju, e postpuj karygodnie

Spoko, jak mwia na pewnym konkursie pewna Pani Domu: Uczymy si cae ycie a i tak umieramy bdc gupcami.

[...]

Ja to gupi, wychowany na wieczorkach recytatorskich jestem, wic racz mnie owieci - co to jest owa wrzechrzecz?

[...]

Musz ci rozczarowa - to nie fale elektromagnetyczne z cieku pod podog powodoway t awari, tylko zapewne  jaki wytarty trybik. Ale wicz dalej a i przed tob konkursy recytatorskie stan otworem.

> Wybaczam, albowiem nie w kadym przypadku zwizo sowa rodzi
> szeroko myli.

Ah, wic jednak konkurs recytatorski.

Konkurs to byby, gdybym mia rywala, a nie...  No dobrze, dosy ju tej onomatopei;))

--
LP

Data: 2011-12-07 11:28:36
Autor: kamil
Nagrywarka
On 06/12/2011 17:58, LP wrote:

Uytkownik "kamil"
On 06/12/2011 16:42, LP wrote:

> [...]

twoj uwag na fakt, e skoro niektrzy twierdz e lubi ciep wdk,
to nie znaczy, e jest to najlepsza metoda jej serwowania.

Wska mi wic, gdzie ja uwaam to za "najlepsza metod"? Ot, mam w domu rcznik i wod, a nie zawsze pyny do czyszczenia monitorw. Tak samo jak w grach mam czsto rg koszulki, a nie mam irchowych szmatek od SuperSprzedawcy do wycierania obiektywu i pomimo takiego traktowania, wszystkie maj si wymienicie, a na zdjciach nie wida tustych smug.

Masz cudowne rdo pod rk, zanim zaczniesz butelkowa i zarabia
miliony, zacznij od wyleczenia siebie.

Powiedz, jak puste i smutne jest ycie czowieka, ktry powica tyle czasu udowadniajc nieznanej osobie, e jego skuteczna metoda jest jednak za? :-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-07 18:09:20
Autor: LP
Nagrywarka

Uytkownik "kamil"
On 06/12/2011 17:58, LP wrote:

[...]

Chodzi o wdk? Och, to bya tylko taka analogia (nie myli z antologi, sarkazmem ani tym bardziej z ironi).

Ot, mam w domu rcznik i wod, a nie zawsze pyny do czyszczenia monitorw.

Wiem, ale takich co maj jak ty wod i rcznik (a nie zawsze dezodorant i mydo) spotykam czasem w komunikacji miejskiej.

Tak samo jak w grach mam czsto rg koszulki, a nie mam irchowych szmatek od SuperSprzedawcy do wycierania obiektywu i pomimo takiego traktowania, wszystkie maj si wymienicie, a na zdjciach nie wida tustych smug.

Uwaaj, bo wbrew pozorom od rogu koszulki do obiektywu camera obscura nie jest wcale dalej, ni od rkawa koszuli do dziecicego, zasmarkanego nosa!

Powiedz, jak puste i smutne jest ycie czowieka

Popatrz w (czyste) lustro i sam sobie odpowiedz.  I nie racz prosz wicej rewelacjami w rodzaju: "Pojechaem na automyjk i zaoszczdziem dwa zote nie wczajc programu pukania woda zdemineralizowan, bo ta usuga to wymys supersprzedawcy'".

ktry powica tyle  czasu

Nie osdzaj po sobie, nawet piwo nie zdyo mi si wygazowa.

udowadniajc nieznanej osobie

Nie jeste taki anonimowy ani oryginalny jak ci si wydaje. Myl, e bez trudu mgbym rozpozna ci w tumie.

e jego skuteczna metoda jest jednak za? :-)

Jeli ta rozmowa ci drani (a na to wyglda) i tracisz na ni wiele swojego cennego czasu, to odpu sobie, bo wrzodw nie wyleczysz wod, rcznikiem ani tym bardziej rogiem koszulki.

W kocu pado juz sakramentalne amen.

LP

Data: 2011-12-08 15:45:37
Autor: kamil
Nagrywarka
On 07/12/2011 17:09, LP wrote:

W kocu pado juz sakramentalne amen.

Ano amen, szkoda mi nawet komentowa te bzdury, jakie wypisujesz w reszcie posta. Proponuj ci cieszy si obiektywami wypolerowanymi szmatk za 19.99 od SuperSprzedawcy(15238) i da y innym.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-06 12:28:39
Autor: Artur\(m\)
Nagrywarka

Uytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisa w wiadomoci news:jbj2e8$14a$5inews.gazeta.pl...
On 05/12/2011 18:24, LP wrote:

<ciach>

Przezabawna riposta, ubawiem si setnie czytajc te nieudolne prby wybrnicia z gupot, jakie wypisywae przez kilka dni. Over and out.

Przeczytasz kiedy, to co wypisujesz dzi, bdziesz si wstydzi.
Po prostu nie byoby zaenowania na grupie, gdyby po prostu powiedzia,
 e lubisz by oryginalny. Ja bym to zrozumia i wcale bym si nie mia.
Teraz juz za pno.

Artur(m)

Data: 2011-12-06 14:10:13
Autor: kamil
Nagrywarka

On 05/12/2011 18:24, LP wrote:

[...]

Przeczytaem i masz racj, jestem skoczonym gupcem. Tak naprawd woda nie dziaa na moim monitorze. Smugi tuszczu, zacieki, osad z kamienia, praktycznie nie widz tego, co wanie napisaem.

Macie wszyscy racj, zniam gow i przepraszam.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-06 17:46:01
Autor: LP
Nagrywarka

Uytkownik "kamil"

On 05/12/2011 18:24, LP wrote:

[...]

Na miech, bracie, nigdy nie jest za pzno!

[...]

Amen, bracie, amen. A teraz w ramach pokuty szczoteczk do zbw w do - raz Zszorowa osad, kamie i zacieki z ekranu - dwa;)

--
LP

Data: 2011-12-09 09:02:23
Autor: Artur\(m\)
Nagrywarka

Uytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisa w wiadomoci news:jbl7o5$nc0$2inews.gazeta.pl...

Przeczytaem i masz racj, jestem skoczonym gupcem.

nie zaprzecz

Artur(m)

Data: 2011-11-30 12:42:45
Autor: Artur\(m\)
Nagrywarka

Uytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisa w wiadomoci news:jb04hp$6ah$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chciabym zobaczy "paluchy dzieciaka" wyczyszczone wod.
Moe i mona, ale trzeba dugo i naciskajc  - trze.
Ja swojego PVA potarem rcznikiem papierowym, jeden jedyny raz
bo po SuperHiper pyn i ciereczki nie chciao mi si i, no to mam:(.

Artur(m)

Data: 2011-12-02 10:45:33
Autor: kamil
Nagrywarka
On 30/11/2011 11:42, Artur(m) wrote:

[...]

A mj Dell IPS ma si doskonale po dziesitkach przetar rcznikami, koszulkami i co tam miaem pod rk, podobnie jak telewizor.

A dziecko niekoniecznie musi chodzi po domu upieprzone od stp do gw wyplutym jedzeniem.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-02 13:25:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nagrywarka

"kamil" jbaa8d$s7u$2@inews.gazeta.pl

A mj Dell IPS ma si doskonale po dziesitkach przetar rcznikami, koszulkami i co tam miaem pod rk, podobnie jak telewizor.

Moja matryca w notebooku przemoka od mycia wod -- s plamy wewntrz.
Chyba trzeba rozkrci matryc i wymy j jakim duchem, czyli
spirytusem. Ale boj si rozkrcania -- mog nie skrci. :)

Data: 2011-11-29 09:39:22
Autor: Przemysaw Ryk
Nagrywarka
Dnia Mon, 28 Nov 2011 14:59:34 +0100, Jacek napisa(a):

Ale po co sie meczyc z wycieraniem do sucha wody, skoro alkohol sam paruje,
wiec wystarczy lekko przetrzec recznikiem papierowym?:)
Okna zona tez myje woda?;)

Nie chc by wredny, ale w instrukcjach obsugi monitorw, ktre
przygotowywaem jednoznacznie stao, by do czyszczenia panelu nie uywa
rodkw opartych na alkoholu.

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem?       ]

Data: 2011-11-29 08:58:21
Autor: januszek
Nagrywarka
Przemysław Ryk napisa?(a):

Nie chcę być wredny, ale w instrukcjach obsługi monitorów, które
przygotowywałem jednoznacznie stało, by do czyszczenia panelu nie używać
środków opartych na alkoholu.

Erase wrednosc ;) Właściwie dlaczego nie można czyszcić paneli środkami zawierającymi alkohol?

j.

Data: 2011-12-22 20:33:26
Autor: Przemysaw Ryk
Nagrywarka
Dnia 29 Nov 2011 10:58:21 +0200, januszek napisa(a):

Przemysaw Ryk napisa?(a):

Nie chc by wredny, ale w instrukcjach obsugi monitorw, ktre
przygotowywaem jednoznacznie stao, by do czyszczenia panelu nie uywa
rodkw opartych na alkoholu.

Erase wrednosc ;) Waciwie dlaczego nie mona czyszci paneli rodkami zawierajcymi alkohol?

Stawiam na to, e to zasona dla producenta na okoliczno uycia rodka ze
zbyt wysokim steniem alkoholu, ktre mogoby wyre czy zmatowi
powierzchni matrycy.

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Facet chccy zacign dziewczyn do ka jest gotw na kad podo,  ]

Data: 2011-12-22 21:39:30
Autor: LP
Nagrywarka

Uytkownik "Przemysaw Ryk"
[...]

Jest na to prosty test - jeli po wypiciu takiego pynu nie boli nazajutrz gowa, to mona go miao uywa...

--
LP

Data: 2011-12-22 22:28:15
Autor: Przemysaw Ryk
Nagrywarka
Dnia Thu, 22 Dec 2011 21:39:30 +0100, LP napisa(a):

[...]

Kabaret to mi si wydaje, e raczej na innej grupie si uprawia. Ot choby
na prgierzu. :)

Co do samych rodkw - nigdy nie masz pewnoci, jak zareaguje dana
kombinacja powok uytych na matrycy wraz z danym rodkiem czyszczcym.
Chcesz to uywaj czego dusza zapragnie, mnie szkoda forsy na eksperymenty.
:) Stosuj metod sprawdzon w serwisie firmy, w ktrej pracowaem 8 lat, a
ktra jest na Polsk dystrybutorem monitorw EIZO. :D

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Wtrob zalewaa. Nerki oblay si strachem. Gardo nerwowo         ]

Data: 2011-12-23 01:05:37
Autor: LP
Nagrywarka

Uytkownik "Przemysaw Ryk"

Kabaret to mi si wydaje, e raczej na innej grupie si uprawia. Ot choby
na prgierzu. :)

Co ja poradz na to, e lubi towarzystwo ludzi wyksztaconych, inteligentnych, komunikatywnych i kreatywnych?

Co do samych rodkw
nigdy nie masz pewnoci, jak zareaguje dana
kombinacja

Kiedy piem tylko mleko matki, bo baem si reakcji mojego organizmu na inne kombinacje mniej organicznych pynw. Zaraz potem nabraem pewnoci.

Chcesz to uywaj czego dusza zapragnie, mnie szkoda forsy na eksperymenty.
:)

Przypominam, e osobniki naszego pokroju o pienidzach nie rozmawiaj.

 Stosuj metod sprawdzon w serwisie firmy, w ktrej pracowaem 8 lat,
a ktra jest na Polsk dystrybutorem monitorw EIZO. :D

Wic masz dowiadczenie z jedn mark, w dodatku wykluczajce, jak wynika z tego co mwisz, jakiekolwiek eksperymenty w tej materii. Aby jednak rozmowa nie zesza na takie manowce, jak z kamilem, nie bd si upiera i obstawa na swoim, albowiem jestem w stanie wyobrazi sobie i przyj do wiadomoci, e nie jest to metoda jedyna i najlepsza. Chodzio mi o to tylko, e moim zdaniem, skuteczniejsza ni woda i rcznik albo lina i rkaw;)

--
LP

Data: 2011-12-23 03:27:04
Autor: Przemysaw Ryk
Nagrywarka
Dnia Fri, 23 Dec 2011 01:05:37 +0100, LP napisał(a):

Użytkownik "Przemysław Ryk"

Kabaret to mi się wydaje, że raczej na innej grupie się uprawia. Ot
choćby na pręgierzu. :)

Co ja poradzę na to, że lubię towarzystwo ludzi wykształconych, inteligentnych, komunikatywnych i kreatywnych?

Przyznaję się bez bicia: ja tylko maturę mam. Nie giertychową, tylko tą
starszą, ale mam. Studentem byłem. Z tego okresu czasu zapamiętałem
dokładnie to, jak wykładowców do wścieku dupy pytaniami swoimi doprowadzić
potrafiłem. Więc po prostu nie wiem, czy ja w odpowiednią szufladkę wpadam…

Co do samych środków nigdy nie masz pewności, jak zareaguje dana
kombinacja

Kiedyś piłem tylko mleko matki, bo bałem się reakcji mojego organizmu na inne kombinacje mniej organicznych płynów. Zaraz potem nabrałem pewności.

Ależ używaj czego chcesz. Tylko potem, ewentualnie, nie kwicz, że Ci dany
środek, oparty dajmy na to na alkoholu metylowym, na przykład wyżarł powłokę
antyodblaskową matrycy. Masz instrukcję, masz wypisane jakie (oględnie)
środki są niezalecane czy wręcz zabronione. Użyłeś takowych i jednak się coś
spieprzyło? Ujć. No jak mi sorry. Ma czarno na białym wypisane „nie używać
środków zawierających A”, użył środka zawierającego A i jest zdziwiony, że A
wyżarło mu fragmenty matrycy.

Chcesz to używaj czego dusza zapragnie, mnie szkoda forsy na eksperymenty.
:)

Przypominam, że osobniki naszego pokroju o pieniądzach nie rozmawiają.

Ale używają - mam nadzieję - mózgu do myślenia.

 Stosuję metodę sprawdzoną w serwisie firmy, w której pracowałem 8 lat,
a która jest na Polskę dystrybutorem monitorów EIZO. :D

Więc masz doświadczenie z jedną marką, w dodatku wykluczające, jak wynika z tego co mówisz, jakiekolwiek eksperymenty w tej materii. Aby jednak rozmowa nie zeszła na takie manowce, jak z kamilem, nie będę się upierał i obstawał na swoim, albowiem jestem w stanie wyobrazić sobie i przyjąć do wiadomości, że nie jest to metoda jedyna i najlepsza. Chodziło mi o to tylko, że moim zdaniem, skuteczniejsza niż woda i ręcznik albo ślina i rękaw;)

Ja Ci napiszę tak. Mam ponad 8-letnie doświadczenie faktycznie z jedną
marką. Z marką znaną jako goście wymyślający - dosłownie - cudeńka, które od
nich inni kopiują. Jednocześnie swojego prywatnego S2432W, który ma
wyświecone prawie 10 tysięcy godzin, nie wymienię na cokolwiek innego. Czy
stosuję do czyszczenia środki z alkoholem? Nie. Szkoda byłoby mi wywalić tak
fajny monitor tylko dlatego, że to jest podpowiedzią jakiegoś dla jakiegoś
palanta.

[ Alkohol nie rozwiąże twoich problemów. Ale z drugiej strony... mleko     ]
[ też nie.                      (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

Data: 2011-12-23 17:04:12
Autor: LP
Nagrywarka

Użytkownik "Przemysław Ryk"

Dnia Fri, 23 Dec 2011 01:05:37 +0100, LP napisał(a):

Użytkownik "Przemysław Ryk"

Przyznaję się bez bicia: ja tylko maturę mam. Nie giertychową, tylko tą
starszą, ale mam.

Spoko, tamtą maturę można ci smiało policzyć jako obecny licencjat o ile przykładałeś się i potrafiłeś np. do wścieku dupy pataniami profów doprowadzić...

Studentem byłem.

"Więc masz wyższe wykształecenie (chociaż studiów nie skończyłeś) jak prezydedent Kwaśniewski..."

> Z tego okresu czasu zapamiętałem
dokładnie to, jak wykładowców do wścieku dupy pytaniami swoimi doprowadzić
potrafiłem. Więc po prostu nie wiem, czy ja w odpowiednią szufladkę wpadam…

Dobrze, dobrze - zaliczamy magisterkę, ok?

[...]

Ryzyko jest wpisane w nasze życie. Kupujesz procesor i nie wiesz czy da się go podkęcić jak inne z serii - czy wtopisz. Pamiętam jak pierwszy raz leczyłem kaca klinem, myślałem, że tego się nie da przeżyć, ale z perspektywy czasu wiem, że warto było zaryzykować...

Przypominam, że osobniki naszego pokroju o pieniądzach nie rozmawiają.

Ale używają - mam nadzieję - mózgu do myślenia.

No właśnie do tego cały czas zachęcam.

[...]

Nie o to chodzi. Ty nie myjesz, więc nie masz doświadczenia - ja myję płynem któryś już tam monitor, laptopy i telewizory, ale zdarzało mi się używać i sródków specjalistycznych i sporadycznie wody.
Kazda z tych metod ma swoje zalety i wady.
Ale mniejsza o markę. Napisz tylko, czy używasz wodę kranową i stary brudny ręcznik czy superpłyn od supersprzedawcy, bo tylko to chcę od ciebie wyciagnąć w tym wątku.

Czy stosuję do czyszczenia środki z alkoholem? Nie.

Nie namawiam, nie zachęcam, nie zmuszam.
Kamil czyści wodą, ja clinem, a ktoś inny krwią wyposzczonych dziewic.

 Szkoda byłoby mi wywalić tak
fajny monitor tylko dlatego, że to jest podpowiedzią jakiegoś dla jakiegoś
palanta.

Nie wiem czy powinienem się obrazić, bo nie bardzo rozumiem myśl przewodnią ostatniego zdania, ale cóż, może ja maturę zdawałem gdzie indziej i wcześniej (albo później) niż ty?

Pozdr.
--
LP

Data: 2011-12-25 12:28:07
Autor: Przemysaw Ryk
Nagrywarka
Dnia Fri, 23 Dec 2011 17:04:12 +0100, LP napisał(a):

[...]

Tak jakoś wychodziło. Fizyk na przykład ładnych parę minut się zastanawiał z
ciężkim zdumieniem na twarzy, o co mi chodzi, jak rzuconą we mnie kredę
odrzuciłem w jego kierunku i na pytanie „co to miało być” dostał odpowiedź
„trzecia zasada dynamiki Newtona w praktyce”. ;)

Studentem byłem.

"Więc masz wyższe wykształecenie (chociaż studiów nie skończyłeś) jak prezydedent Kwaśniewski..."

Nie. Nie mam. Na studiach licencjackich byłem, ale takowych nie skończyłem.

Dobrze, dobrze - zaliczamy magisterkę, ok?

A ładna ta magisterka? ;D

[...]

Moment - podkręcanie procesora to jednak ustawianie go do działania z
parametrami, których oficjalnie wcale nie miał wytrzymywać. To czy się uda,
czy nie, to zawsze jest trochę loteria.

Przypominam, że osobniki naszego pokroju o pieniądzach nie rozmawiają.

Ale używają - mam nadzieję - mózgu do myślenia.

No właśnie do tego cały czas zachęcam.

Mało popularne w obecnych czasach niestety. :(

[...]

Ja akurat matryce czyszczę kupionym w Vision Express płynem chemax 3 do
doprowadzania do czystości okularów, obiektywów czy innych soczewek (np. w
lornetkach) i miękkich, papierowych ręczników. Czysta woda nie jest na tyle
skuteczna.

[...]

Nie - to była raczej taka myśl ogólna. ;) Po prostu staram się sobie nie
zaszkodzić. Jeżeli płyn do czyszczenia okularów (kosztujących mnie raz na
jakiś czas około 200 zł) się sprawdza i na monitorze (kupno którego, to już
wywalenie ponad 3 kPLN), to ja testować innych środków - być może
skuteczniejszych - jednak nie będę. Niech się jakiś artysta (zwany
prozaicznie palantem) sam na swoim sprzęcie przekonuje, czy zapis w
instrukcji obsługi w wykonaniu producenta sprzętu jest sensowny, czy nie. :D

[ Jak to mówią daltoniści: życie jest jak tęcza - raz białe, raz czarne... ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

Data: 2011-12-26 20:17:06
Autor: LP
Nagrywarka

Użytkownik "Przemysław Ryk"
[...]

Jeśli fizyk (co jest wszak bardzo prawdopodobne) nie dosłyszał i pomylił
dynamikę z termodynamiką to nie dziwię się, że wasze stosunki mocno oziębły

Studentem byłem.

"Więc masz wyższe wykształecenie (chociaż studiów nie skończyłeś) jak
prezydedent Kwaśniewski..."

Nie. Nie mam. Na studiach licencjackich byłem, ale takowych nie skończyłem.

Ot, szczera, artystyczna dusza:
http://www.youtube.com/watch?v=UAaW1BUSPP8
1:10

Dobrze, dobrze - zaliczamy magisterkę, ok?

A ładna ta magisterka? ;D

Jak brzydka to odpuszczam, a jak ładna to się dzielić nie zamierzam ;P

> Moment - podkręcanie procesora to jednak ustawianie go do działania z
parametrami, których oficjalnie wcale nie miał wytrzymywać. To czy się
uda, czy nie, to zawsze jest trochę loteria.

Tak, używanie płynu do mycia szyb do czyszczenia monitora to swoista loteria
z tym że szansa na zepsucie onego jest odwrotnie proporcjonalna do
trafienia głównej wygranej..

[...]

No, nareszcie!

Po prostu staram się sobie nie
zaszkodzić. Jeżeli płyn do czyszczenia okularów (kosztujących mnie raz na
jakiś czas około 200 zł) się sprawdza

Znałem kiedyś pewnego "artystę", który po takim wyzwaniu załamałby się
niechybnie, bo dla niego ściereczki do obiektywu za jedyne 19,99 to już był
"superprodukt kupiony u supersprzedawcy".

i na monitorze (kupno którego, to już
wywalenie ponad 3 kPLN), to ja testować innych środków - być może
skuteczniejszych - jednak nie będę.

Myślę, że to była jednak cyfrowa literówka, ale jakby co, to masz tu namiar
na ten sam płyn za dziesięciokrotnie mniejszą sumę:
http://www.twojesoczewki.pl/index.php/product/show/id/138
;)))

heh

--
LP

Data: 2011-11-29 09:56:19
Autor: kamil
Nagrywarka
On 29/11/2011 08:39, Przemysaw Ryk wrote:
[...]

Przemysaw daj spokj, widzisz e eksperci od mycia monitorw dobrali si do pary z Animkowym sodziakiem i nie przemwisz do rozsdku.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-30 21:05:21
Autor: LP
Nagrywarka

Uytkownik "Przemysaw Ryk"
[...]

Ja te nie chc by wredny ale np. wszystkie zabawki, ktre maj jakiekolwiek mae albo ruchome elementy producenci opisuj (wiadomo z jakiego wzgldu) jako nadajce si tylko dla dzieci powyej trzeciego roku ycia. Chciaby aby Twoje dziecko byo do tyu za rwienikami taki szmat czasu tylko dlatego, e komu jest wygodniej zakaza wszystkiego ni opisa swj produkt szczegowiej?

Oczywicie, e jak kto lubi i nie widzi rnicy to moe my wod, deszczwk albo po prostu plu na ekran i przeciera rkawem - wolna wola.
Jednak niezawodne narzdzie diagnostyczne, w ktre zaopatrzya nas matka ewolucja podpowiada mi, e w tej kwestii zoty rodek istnieje, np. ten ktry nie bez powodu jest rekomendowany i reklamowany  jako "for Windows";)
https://picasaweb.google.com/lh/photo/QUqxNUhE5mFYc9l6WREzU2iCdozGGJQKryYRU81iyAs?feat=directlink
--
LP

Data: 2011-12-01 00:08:27
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-30 21:05, LP pisze:
Oczywiście, że jak ktoś lubi i nie widzi różnicy to może myć wodą,
deszczówką albo po prostu pluć na ekran i przecierać rękawem - wolna wola.
Jednak niezawodne narzędzie diagnostyczne, w które zaopatrzyła nas matka
ewolucja podpowiada mi, że w tej kwestii złoty środek istnieje, np. ten
który nie bez powodu jest rekomendowany i reklamowany  jako "for Windows";)
https://picasaweb.google.com/lh/photo/QUqxNUhE5mFYc9l6WREzU2iCdozGGJQKryYRU81iyAs?feat=directlink

Przecież to do okien, ale nie do Windows w monitorze :-)
Tak swoją droga nie spodziewałam się od was porad na temat nagrywarki, wiedziałam, że o klockach będziecie pisać.

animka

Data: 2011-12-01 00:59:06
Autor: LP
Nagrywarka

Użytkownik "Animka"

[...]

Nie wydaje mi się...  Prawnicy microsoftu na pewno dobraliby się do dupy każdemu, kto chciałby wykorzystać nazwę ich flagowego produktu np. do nazywania zwykłych, w dodatku brudnych okien...

--
LP

Data: 2011-12-01 01:03:21
Autor: LP
Nagrywarka
A nawet jeśli nie chodzi o _te_ windows, to jest przecież w nazwie cLIN nawiązanie również do LINuxa!

--
LP

Data: 2011-12-01 08:06:20
Autor: Artur\(m\)
Nagrywarka

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:jb6d4m$qt4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Animko. nie udawaj że nie rozumiesz dowcipu.
Bo napisałaś poważnie, tak jakbyś nie rozumiała.

Artur(m)

Data: 2011-12-01 08:12:55
Autor: Andrzej Lawa
Nagrywarka
W dniu 01.12.2011 08:06, Artur(m) pisze:

Przecież to do okien, ale nie do Windows w monitorze :-)
Tak swoją droga nie spodziewałam się od was porad na temat nagrywarki,
wiedziałam, że o klockach będziecie pisać.

Animko. nie udawaj że nie rozumiesz dowcipu.

Dlaczego uważasz, że ona udaje? ;)

Data: 2011-12-01 06:53:29
Autor: januszek
Nagrywarka
Andrzej Lawa napisa?(a):

[...]

Animko. nie udawaj że nie rozumiesz dowcipu.

Dlaczego uważasz, że ona udaje? ;)

Animka? Udaje? Koniec świata! ;P

j.

Data: 2011-12-01 09:13:29
Autor: Artur\(m\)
Nagrywarka

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4ed728f7$1news.home.net.pl...
[...]

Bo jestem dżentelnenem;).

Artur(m)

Data: 2011-12-02 10:46:17
Autor: kamil
Nagrywarka
On 01/12/2011 07:06, Artur(m) wrote:

[...]

Przecie to do okien, ale nie do Windows w monitorze :-)
Tak swoj droga nie spodziewaam si od was porad na temat nagrywarki,
wiedziaam, e o klockach bdziecie pisa.

Animko. nie udawaj e nie rozumiesz dowcipu.
Bo napisaa powanie, tak jakby nie rozumiaa.

To jest Animek, on nic nie rozumie.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-22 20:33:26
Autor: Przemysaw Ryk
Nagrywarka
Dnia Wed, 30 Nov 2011 21:05:21 +0100, LP napisał(a):

Ja też nie chcę być wredny ale np. wszystkie zabawki, które mają jakiekolwiek małe albo ruchome elementy producenci opisują (wiadomo z jakiego względu) jako nadające się tylko dla dzieci powyżej trzeciego roku życia. Chciałbyś aby Twoje dziecko było do tyłu za rówieśnikami taki szmat czasu tylko dlatego, że komuś jest wygodniej zakazać wszystkiego niż opisać swój produkt szczegółowiej?

[...]

Widzisz - ja akuart rozumiem podejście producenta, który by default odradza
środki na bazie alkoholu. Chciałoby Ci się testować pierdyliard różnych, by
wyłapać, od jakiego stężenia danej substancji czynnej zaczyna być ona
średnio bezpieczna dla matrycy? Przy okazji: zobacz na ilu środkach chemii
gospodarczej nie masz podanego stężenia danych substancji wchodzących w
skład danego produktu. I zastanów się jeszcze, ile osób rzeczywiście
przegryzłoby się przez długaśny spis składu chemicznego preparatów
czyszczących. Tak jest po prostu łatwiej - wystarczy jedno zdanie z tekstem:
„Zakazane jest użycie środków chemicznych, rozpuszczalników lub
rozcieńczalników, benzenu, olejów parafinowych, alkoholi (etanolu, metanolu,
alkoholu izopropylowego), środków ściernych lub innych środków żrących, gdyż
może to spowodować uszkodzenie obudowy lub panelu.”

[ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym       ]
[ chwalić.                                                (JoeMonster.org) ]

Data: 2011-12-22 21:26:23
Autor: LP
Nagrywarka

Użytkownik "Przemysław Ryk"

[...]

Właśnie to miałem na myśli przywołując powyżej opisy zabawek. Ale to, że np.większość producentów drobnego sprzętu elektrycznego zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za podłączenie do sieci wyprodukowanego przez siebie urządzenia kablem innego producenta, nie powoduje zazwyczaj ( u większości w miarę normalnych użytkowników) lęku przed takim rozwiązaniem.

--
LP

Data: 2011-12-23 03:27:10
Autor: Przemysaw Ryk
Nagrywarka
Dnia Thu, 22 Dec 2011 21:26:23 +0100, LP napisał(a):

[...]

Z całym szacunkiem, ale… postaw się z drugiej strony. Dostarczasz sprzęt. Na
przykład monitory. Dostarczasz razem z nim kabel zasilający / sygnałowy, o
których wiesz, że trzymają wymagane parametry. W instrukcji zastrzegasz: ma
działać z kablem zasilającym A i kablem sygnałowym B. Użytkownik wpiął coś
innego. Nie bangla, albo bangla nie tak, jak trzeba. Urządzenie wraca do
serwisu. Badane jest na podzespołach A i B tak, jak to dostarczone jest do
użytkownika. Użytkownik przyznaje się, że wykorzystywał inne podzespoły.
Użytkownik jest - IMVHO całkowicie słusznie - spuszczany na drzewo.

LP. Fakt, że dane urządzenie działa poprawnie z innymi podzespołami (typu
kabel zasilający, kabel sygnałowy, jeden albo oba zalecanej długości) nie
znaczy, że tak będzie zawsze. Producent danego urządzenia - dajmy na to
monitora - nie będzie i nie ma nawet fizycznej możliwości - sprawdzenia
wszystkich dostępnych na rynku kabli sygnałowych / przedłużaczy itp. Uznaje
odgórnie: ma działać na tym, co on sam dostarcza. To jest sprawdzone,
przetestowane i po prostu działa. Reszta może, ale wcale nie musi. Używać
reszty możesz, ale na własne ryzyko. Postaw się przez moment na miejscu
producenta jakiegoś popularnego sprzętu, to zrozumiesz o czym piszę.

Nie, żebym jakoś zawsze i wszędzie producentów bronił, gdyż czasami jak się
czyta warunki użytkowania sprzętu, to pusty śmiech człowieka ogarnia. Ale
takie akurat zastrzeżenia, o których mówimy, wcale tak bezsensowne nie są.

[ Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych        ]
[ eksperymentów zrezygnował.                                  (Mark Twain) ]

Data: 2011-12-23 23:11:18
Autor: LP
Nagrywarka

Użytkownik "Przemysław Ryk"

[...]

Przepraszam, ale specjalnie było zastrzeżenie, że  "drobnego sprzętu elektr.". Monitor się pod drobny sprzęt nie podkłada (chyba, że wyświetlacz telefonu), więc - z całym szacunkiem -  ale cały późniejszy wykład należy uznać za lekko nie na temat.
Jeśli mamy trymer albo radio tranzystorowe o poborze mocy ok 2 W, to zazwyczaj kable od innego sprzętu dają nam większy komfort i bezpieczeństwo, ale producenci i tak będą nas straszyć.
Nie zachęcam, żeby tokarkę podłączać do sieci za pomocą kabla od miksera, tylko piętnuję zbyt częste zakusy firm, aby wyrwać dodatkowe parę zet w przypadku jakże częstej awarii owego przykładowego duperelkowatego kabelka. A wystarczyłoby podać, że do prawidłowego działania należy używać kabla oryginalnego, lub podobnego o takich samych (albo lepszych) parametrach. Ale to żadnej firmie nie przejdzie przez gardło!
I dlatego trzeba ciągle używać narzędzia, którym tak hojnie obdarzyła nas natura i które działa (ponoć wbrew zakusom stwórcy) jednak na bardzo różnych paliwach...

Nie, żebym jakoś zawsze i wszędzie producentów bronił, gdyż czasami jak się
czyta warunki użytkowania sprzętu, to pusty śmiech człowieka ogarnia.

Fakt! A teraz nie przekomarzajmy się na tematy oczywiste, tylko powiedz wreszcie wszystkim czym czyścisz ten swój piękny monitor ;)

--
LP

Data: 2011-12-24 01:46:52
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-12-23 23:11, LP pisze:

Użytkownik "Przemysław Ryk"

[...]

Może byscie tak zmienili temat na swój, bo ja już parę dni temu kupiłam nagrywarkę zewnętrzna na USB- Samsung. Natomiast komputerze siedzą dwie, w tym jedna Light scribe szwankująca, czekająca na przeczyszczenie.

animka
--
Wesołych Świąt

Data: 2011-12-26 23:32:26
Autor: LP
Nagrywarka

Użytkownik "Animka"

Może byscie tak zmienili temat na swój

Awykonalne - cały czas rozmawiamy na swój;)

 bo ja już parę dni temu kupiłam nagrywarkę zewnętrzna na USB- Samsung.

Nie miałem doświadczenia z zewnętrznymi, ale jedna wewnętrzna tej firmy padła mi zaraz po gwarancji a następną naprawiałem trzy razy, w końcu wymieniono mi ją na nową i znowu szwankuje. Może mam pecha, alboco;)?

Pozdr.
--
LP

Data: 2011-11-30 12:38:00
Autor: Artur\(m\)
Nagrywarka

Uytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisa w wiadomoci news:jb000a$l7o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mona wprost pod gr i "tyem", ale mona "przodem" i z lekka obej gr
Substancja czyszczaca rozpuszcza brud a nie rozmazuje go, bo brud to w duej
 czci tuszcz.
Mona, i tak, i tak, kto jak woli, ale oszczdno jest.

Artur(m)

Data: 2011-12-02 10:47:09
Autor: kamil
Nagrywarka
On 30/11/2011 11:38, Artur(m) wrote:

[...]

Cae szczcie, e mj monitor o tym nie wie i nie chce si rysowa ani maza biedak.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 22:22:13
Autor: Jawi
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 13:29, Jacek pisze:
I po co ta zlosliwosc?
Woda pozostawia typowe dla niej plamy.
Dokadnie. Woda to w wielu sytuacjach zy specyfik, rozpuci i zostawi. Nie mwic co w tej wodzie jest. Chyba e demineralizowana.

Data: 2011-11-28 19:28:53
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 13:03, Jacek pisze:
Recznik zostawi na ekranie 'plamy'.
Ja stosuje normalny plyn Clean+alcohol, recznik papierowy.
Efekt doskonaly. Nalezy jednak pamietac, zeby stosowac go w malej ilosci.

Ależ  to jest temat o nagrywarce, a nie o ekranach :-(

animka

Data: 2011-11-28 22:20:41
Autor: Jawi
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 12:52, kamil pisze:
[...]

To robisz bardzo le. Krtko mwic.
Jak co rozmaesz na matrycy to poczujesz smak czyszczenia.
Od jakich lat? Bo Twoje wypowiedzi sugeruj sorki, ale na nie wicej jak kilkanacie.

Data: 2011-11-29 09:57:00
Autor: kamil
Nagrywarka
On 28/11/2011 21:20, Jawi wrote:
[...]

Fakt, kilkanacie lat temu LCD jeszcze nie miaem.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 12:49:54
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 12:15, Szyk pisze:
To że odczytuje płyty CD a DVD to normalne w tym sensie, że tam są 2
diody laserowe jedna od CD a druga od DVD. Wiec jak zabrudziła się dioda
DVD (możliwe że jest bardziej wrażliwa niż dioda CD) to nie czyta płytek
DVD. Kiedyś były specjalne "włochate" płytki do czyszczenia napędów.
Napęd można też rozebrać i wacikiem do uszu umoczonym w spirytusie
salicylowym przetrzeć soczewkę albo soczewki, bo nie wiem, czy w DVD nie
są przypadkiem 2, a jak będzie dostęp do diod laserowych to oczywiście
je też można by tym wacikiem przeczyścić.

Salicylowym to nie. Tylko prawdziwym. Już kiedyś czyścilam soczewkę w innym komputerze i efekt był dobry. Tylko tam był łatwy dostęp do nagrywarki. W tym komputerze, to jest parę przeszkód do dostania się do niej. Jednak będę musiała tam zajrzeć.

  Jak te dwie metody nie pomogą
to już chyba tylko serwis pozostaje. Tak przy okazji to lepiej naprawiać
urządzenia tak długo jak to możliwe gdyż to generuje dobrą karmę (jak Ty
coś naprawisz to kiedyś ktoś Ciebie naprawi, a jak coś pod byle
pretekstem wyrzucisz, to ktoś kiedyś Ciebie pod byle pretekstem się
pozbędzie). Oczywiście najlepiej oddać zepsute napędy do firmy
utylizacyjnej a nie wyrzucać do śmieci (to jest prawidłowe nie tylko z
punktu widzenia ekologi ale również karmy). Więcej o karmie na stronie:
http://totalizm.org/karma_pl.htm

Mam w pawlaczu w szafie troche bebechów wyjętych z komputera IBM (w tym i jakiś cd-rom). Szkoda mi oddawać do utylizacji.

animka

Data: 2011-11-28 13:41:13
Autor: DooMiniK
Nagrywarka
On 28/11/2011 11:49, Animka wrote:
[...]

Tylko tak dla informacji... Po pierwsze, soczewki się nigdy nie
dotyka, a szczególnie nie tak ostrym alkoholem, jak
właśnie spirytus. Czyści się spec. płynem (nawet lepiej już
czyścić tym do monitorów LCD). Daje się kroplę na soczewkę i PO BOKACH
dotykając tej kropli osusza. Samej soczewki bezpośrednio
nie można dotykać.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-11-28 13:51:58
Autor: kamil
Nagrywarka
On 28/11/2011 13:41, DooMiniK wrote:
[...]

Salicylowym to nie. Tylko prawdziwym. Ju kiedy czycilam soczewk w
innym komputerze i efekt by dobry. Tylko tam by atwy dostp do
nagrywarki. W tym komputerze, to jest par przeszkd do dostania si do
niej. Jednak bd musiaa tam zajrze.

Tylko tak dla informacji... Po pierwsze, soczewki si nigdy nie
dotyka, a szczeglnie nie tak ostrym alkoholem, jak
wanie spirytus. Czyci si spec. pynem (nawet lepiej ju
czyci tym do monitorw LCD). Daje si kropl na soczewk i PO BOKACH
dotykajc tej kropli osusza. Samej soczewki bezporednio
nie mona dotyka.

Poniewa? To jest plastikowa soczewka w napdzie CD, a nie operacja na otwartym sercu. Ma przetrwa wszelki brud i twarde szczotki doczepione do pyt czyszczcych, patyczek do uszu nic jej nie zrobi.

Otwrz dowolny napd, ponaciskaj j palcem (byle czystym), poruszaj we wszystkie strony i daj mu odczyta pyt, gwarantuj e nic si nie stanie.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 14:41:35
Autor: Andrzej Lawa
Nagrywarka
W dniu 28.11.2011 14:41, DooMiniK pisze:

[...]

Troszeczkę histeryzujesz ;)

Data: 2011-11-28 22:49:41
Autor: Remek
Nagrywarka
Użytkownik "Animka" napisał:

Gdyby była zepsuta to nie uruchomiłaby CD-Rom-a.

Skoro wg Ciebie nie jest uszkodzona to co jest? Czasem w jednej obudowie lasera
są dwa. Jeden od CD, a drugi DVD, I ten od DVD często szybciej się
zużywa/uszkadza.

Remek

Nagrywarka