Nagrywarka

Data: 2011-11-27 19:32:08
Autor: krzysztof posłuszny
Nagrywarka

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
Nagrywarka TSSTcorp CD/DVDW TS-H652L ATA Device nagrywa, ale później nie widzi tego co nagrała. CD-Rom-y uruchamia jak trzeba, wszystko widzi, ale jest problem ze wszystkimi płytami DVD. Ustawiałam ją już różnie w Biosie:na DMA i UDMA i na auto, ale nic z tego. Gdyby była zepsuta to nie uruchomiłaby CD-Rom-a. Da się tą nagrywarkę ustawić do użytku, czy już nie?

A to jest stara czy nowa nagrywarka? Jeśli nowa to nie wiem a jeśli stara to może przydałoby się jej czyszczenie!?

Data: 2011-11-27 20:19:56
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-27 19:32, krzysztof posłuszny pisze:

Użytkownik "Animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Ma ze 2 lata. Jest tak zamocowana w jakiejś metalowej obudowie i trudno się do niej dostać, więc dlatego nie zaglądam do wnetrza komputera (a przydałoby się, żeby go w środku odkurzyć). Mam 2 nagrywarki, ta druga jest domontowana niżej, bo było na nią miejsce. Niedawno było tak, że na tej TSST nagrywało się, ale otworzyć pliki na płytce można było w tej drugiej nagrywarce, a teraz w ani jednej ani drugiej. Pojechałałam do Komputronika po płytki dvd, żeby znowu jakichś rzekomo felernych nie kupić. Kupiłam TDK+R (w centrum W-wy, w Komputroniku nie mają wyboru płytek, co za dziadostwo!) i ni diabła nie widać tego co się nagrało, już 2 płytki wywaliłam. Jeśli chodzi o DVD (-R) to wiadomo, że nagrywarka od jakiegoś czasu nie zobaczy w ogóle. Swoją droga ciekawe, że CD-Rom startuje czy otwiera pliki momentalnie, a DVD nie widzi.
Może ta nagrywarka nie nadaje się pod Win7 tylko do XP?

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-11-28 09:18:42
Autor: G Nowak
Nagrywarka
że CD-Rom startuje czy otwiera pliki momentalnie, a DVD nie widzi.
Może ta nagrywarka nie nadaje się pod Win7 tylko do XP?

Marne szanse, ze czyszczenie pomoze. Poza tym nowa nagrywarka jest tansza niz Twoj czas spedzony na poszukiwaniu i testowaniu roznorodnych nosnikow.

--
Pozdr

Data: 2011-11-28 10:50:59
Autor: krzysztof posłuszny
Nagrywarka

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Też tak myślę. Zakup nowej nagrywarki to dobre rozwiązanie.

Data: 2011-11-28 12:43:08
Autor: Jacek
Nagrywarka
Dnia Mon, 28 Nov 2011 10:50:59 +0100, krzysztof pos³uszny napisa³(a):

U¿ytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
¿e CD-Rom startuje czy otwiera pliki momentalnie, a DVD nie widzi.
Mo¿e ta nagrywarka nie nadaje siê pod Win7 tylko do XP?

Marne szanse, ze czyszczenie pomoze. Poza tym nowa nagrywarka jest tansza niz Twoj czas spedzony na poszukiwaniu i testowaniu roznorodnych nosnikow.

Te¿ tak my¶lê. Zakup nowej nagrywarki to dobre rozwi±zanie.

Ja wolabym odkrecic 3 srubki na krzyz i przeczyscic.
Szanse, ze zadziala sa duze. Jezeli zadziala, to jestem 80zl do przodu.
Za taka kwote mozna napelnic chlebem wiele kieliszkow;)

Data: 2011-11-28 12:56:23
Autor: Animka
Nagrywarka
W dniu 2011-11-28 12:43, Jacek pisze:
Dnia Mon, 28 Nov 2011 10:50:59 +0100, krzysztof posłuszny napisał(a):

Użytkownik "G Nowak"<gnowak84.wytnijto@gmail.com>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Wiesz co ja zrobiłam przedtem? ( i teraz mi ta nagrywarka szwankuje).
Było prawie ciemno w pokoju, paliła się tylko mała lampeczka, a ja wyjęłam z nowego opakowania płytkę dvd i wsadzilam ją do napędu. Coś tam zaczęło się ślizgać. Otwieram tackę, a tam na tej płycie krążek styropianowy z opakowania :D No i tym się chyba nagrywarka dorobiła.

animka

Data: 2011-11-28 13:08:37
Autor: Jacek
Nagrywarka
Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:56:23 +0100, Animka napisa³(a):

[...]

Wiesz co ja zrobi³am przedtem? ( i teraz mi ta nagrywarka szwankuje).
By³o prawie ciemno w pokoju, pali³a siê tylko ma³a lampeczka, a ja wyjê³am z nowego opakowania p³ytkê dvd i wsadzilam j± do napêdu. Co¶ tam zaczê³o siê ¶lizgaæ. Otwieram tackê, a tam na tej p³ycie kr±¿ek styropianowy z opakowania :D No i tym siê chyba nagrywarka dorobi³a.

animka

No tak...

Data: 2011-11-28 20:36:16
Autor: Przemek
Nagrywarka
Jacek nam wczesniej objawi³, a ja odpowiadam:
No tak...

Nie "no tak", "no animka"...
Przem

Data: 2011-11-28 22:54:55
Autor: Remek
Nagrywarka
U¿ytkownik "Jacek" napisa³:

> animka

No tak...

Kiedy wreszcie dzieci neostrady naucz± siê w³a¶ciwego cytowania?

Remek

Nagrywarka