Nagrywarka DVD z HDD - jakosc obrazu

Data: 2012-11-20 16:31:55
Autor: radekp@konto.pl
Nagrywarka DVD z HDD - jakosc obrazu
Jakie nagrywarki DVD oferują obecnie wysoką jakość jeżeli chodzi o nagrywanie
ze źródła analogowego? (Takie będzie głowne zadanie nagrywarki, nagrywanie ze
źródła SD).

Mam już dość starego Fergusona RW-660, w sumie jestem z niego zadowolony, ale
szukam z HDD.

Data: 2012-11-20 21:38:51
Autor: ToMasz
W dniu 20.11.2012 16:31, radekp@konto.pl pisze:
[...]

chmmmm jak by to ująć.... DVD jako standard, ma jakość na tyle wysoką, że w analogu wystarcza. oczywiście "da się" osiągnąć wyższą jakość, ale nie bardzo to widać, no i da się osiągnąć porównywalną jakość, za to w mniejszym pliku. Więc jeśli chodzi o nagrywanie na DVD, to co tam chcesz na płytę nagrać? jesteś ograniczony standardem DVD. Lepsza nagrywarka mogła by nagrywać sygnał HD... Ups! przecież oficjalnie nie wolno nagrywać hd! znaczy wolno, ale te DMRy. Nie ważne. Trudno będziesz miał coś znaleźć co przewyższy DVD. Ja mam nagrywarkę conceptronic, z dyskiem w środku, bez dvd, ale kodek używany przez urządzenie to mpeg2 czyli to samo co DVD. nagrywam z telewizji N, i totalnie nie widać różnicy pomiędzy tak zwanym long play,(niska jakość mały plik) a super jakość duży plik. ten duży plik to ponad 2 giga z godziny, mały 700mega

ToMasz

Ps jeśli byś jednak znalazł coś co nagrywa z hdmi, albo ogólnie do jakiegoś bardziej skompresowanego formatu i jest tańsze od komputera, daj znać

Data: 2012-11-20 21:35:39
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 20 Nov 2012 21:38:51 +0100, ToMasz napisał(a):

Ps jeśli byś jednak znalazł coś co nagrywa z hdmi, albo ogólnie do jakiegoś bardziej skompresowanego formatu i jest tańsze od komputera, daj znać

Jakbys znalazł perpetuum mobile daj znać

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-11-22 01:18:07
Autor: Marek
On Tue, 20 Nov 2012 21:35:39 +0000, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
Jakbys znalazł perpetuum mobile daj znać

Coś taki złośliwy, Chinczycy mają swoj recorder z hdmi input:

 http://www.avsforum.com/t/1353038/recorder-with-hdmi-inputs-yes-it-exis
ts

--
Marek

Data: 2012-11-22 00:22:52
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 22 Nov 2012 01:18:07 +0100, Marek napisał(a):

Coś taki złośliwy, Chinczycy mają swoj recorder z hdmi input:

 http://www.avsforum.com/t/1353038/recorder-with-hdmi-inputs-yes-it-exis

No i? I tak zawsze będzie taniej zdobyć coś, co nagrywa PRZED wysłaniem na
HDMI, nawet jeżeli w zakupie będzie droższe. Bo będzie to mozna kupić
lokalnie i mieć lokalną gwarancję.

Data: 2012-11-22 13:07:37
Autor: radekp@konto.pl
Nagrywarka DVD z HDD - jakosc obrazu
Tue, 20 Nov 2012 21:38:51 +0100, w
<50abea5b$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>, ToMasz
<news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał(-a):

> [...]
chmmmm jak by to ująć.... DVD jako standard, ma jakość na tyle wysoką, że w analogu wystarcza. oczywiście "da się" osiągnąć wyższą jakość, ale nie bardzo to widać, no i da się osiągnąć porównywalną jakość, za to w mniejszym pliku. Więc jeśli chodzi o nagrywanie na DVD, to co tam chcesz na płytę nagrać? jesteś ograniczony standardem DVD. Lepsza nagrywarka

Nie zależy mi na czymś innym niż standard DVD i mpeg2, nawet wolę właśnie w
standardzie DVD.

Przegrywając np. VHS-y widzę, że kompresja czasem pozostawie przykre
zniekszałcenia. Pisząc dobra jakość, miałem na myśli odszumienie i dobrą
kompresję takiego materiału (np. zmienny bitrate dla szybkich scen).

Nagrywarka DVD z HDD - jakosc obrazu