Nagrywarka LG i dekoder Polsatu

Data: 2009-12-24 11:26:18
Autor: Robert Komencki
Nagrywarka LG i dekoder Polsatu
Witam,

mam problem z podłączeniem nagrywarki LG (488H) do dekodera CP i tv (Panasonic LCD 42).

Może nie tyle z podłączeniem, bo już jest podłączona - i nawet nagrywa (jest podłączona do tv kablem scart do AV), ale nie mam możliwości zaprogramowania nagrywania (żeby nagrywanie włączyło się np. za godzinę na dwie godziny).

Otóż owa nagrywarka nie pozwala w ogóle wejść do opcji "programowanie nagrywania", ponieważ każe mi najpierw zaprogramować kanały. Problem w tym, że kanałów nie można zaprogramować, bo wszystko leci przez AV i zmieniająć kanał tak naprawdę zmieniam kanał w dekoderze CP.

Jest jakiś sposób na ominięcie tego, może ktoś ma taki zestaw LG + CP(dekoder Echostar) i sobie jakoś poradził?

Pozdrawiam
RK

Data: 2009-12-24 13:42:54
Autor: basti78
Nagrywarka LG i dekoder Polsatu

moze zaprogramuj na ktoryms z kanałów sygnał wlasnie z tego źródła?

--

Sebastian

Data: 2009-12-26 22:51:15
Autor: tk
W dniu 24.12.2009 13:42, basti78 pisze:

moze zaprogramuj na ktoryms z kanałów sygnał wlasnie z tego źródła?

Przecież nie zaprogramuje na którymś z kanałów źródła ze złącza scart.

Data: 2009-12-27 08:08:02
Autor: basti78
Nagrywarka LG i dekoder Polsatu

Użytkownik "tk" <nospam-kochmans@polbox.com> napisał
Przecież nie zaprogramuje na którymś z kanałów źródła ze złącza scart.

no to połączyć kablem antenowym - zadziała na 100%

Data: 2009-12-27 19:49:38
Autor: Wiewior
Użytkownik "basti78" <basti@o2.pl> napisał w wiadomości news:hh718l$3bs$1inews.gazeta.pl...
no to połączyć kablem antenowym - zadziała na 100%

I ma jeszcze dokupować modulator, żeby tylko zaprogramować jeden kanał?
Hint: praktycznie żaden współczesny tuner satelitarny nie ma wbudowanego modulatora...

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2009-12-26 22:50:26
Autor: tk
[...]

Zaprogramuj cokolwiek. Najlepiej włącz automatyczne programowanie. Pewnie nic nie złapie, jeśli antena nie podłączona, ale przynajmniej nie powinien już marudzić, że kanały nie zaprogramowane.

Data: 2009-12-28 07:31:36
Autor: Robert Komencki
[...]

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi, jakoś sobie poradziłem :-)
Co prawda automatyczne programowanie włączałem już wcześniej i nic się nie chciało zaprogramować, ale podłączyłem zwykłą antenę z dachu i wtedy już się udało.

Pozdrawiam serdecznie
RK

--

Nagrywarka LG i dekoder Polsatu