Nagrywarka LG i dekoder Polsatu

Data: 2009-12-26 22:50:26
Autor: tk
Nagrywarka LG i dekoder Polsatu

Otóż owa nagrywarka nie pozwala w ogóle wejść do opcji "programowanie
nagrywania", ponieważ każe mi najpierw zaprogramować kanały. Problem w tym, że
kanałów nie można zaprogramować, bo wszystko leci przez AV i zmieniająć kanał
tak naprawdę zmieniam kanał w dekoderze CP.

Zaprogramuj cokolwiek. Najlepiej włącz automatyczne programowanie. Pewnie nic nie złapie, jeśli antena nie podłączona, ale przynajmniej nie powinien już marudzić, że kanały nie zaprogramowane.

Data: 2009-12-28 07:31:36
Autor: Robert Komencki
[...]

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi, jakoś sobie poradziłem :-)
Co prawda automatyczne programowanie włączałem już wcześniej i nic się nie chciało zaprogramować, ale podłączyłem zwykłą antenę z dachu i wtedy już się udało.

Pozdrawiam serdecznie
RK

--

Nagrywarka LG i dekoder Polsatu