Nagrywarka zamiast pendrive'a?

Data: 2012-08-16 16:21:54
Autor: boxfish
Nagrywarka zamiast pendrive'a?
W dniu 2012-08-16 10:43, _THX. pisze:

I teraz pytania:
Czy na takim zewnętrznym gnieĽdzie USB pójdzie zewnętrzna nagrywarka płyt DVD
(albo bardzo ewentualnie CD)?

Pójdzie

Do systemu się nie dostanę (np. gdyby trzeba było jakie¶ sterowniki).

Zapomniałes o oprogramowaniu do zapisu na cd/dvd - tu już się wyłożysz

Pytanie pomocnicze: czy na takim zewnętrznym gnieĽdzie USB pójdzie zewnętrzny
dysk (w obudowie z własnym zewnętrznym zasilaczem, więc kwestii zasilania nie
będzie)?

A z jakiego powodu kiałby "nie pój¶ć' ?

Data: 2012-08-19 20:23:36
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Nagrywarka zamiast pendrive'a?

Dnia 2012-08-16, o godz. 16:21:54
boxfish <cicior@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> sterowniki).

Zapomniałes o oprogramowaniu do zapisu na cd/dvd - tu już się wyłożysz

Niekoniecznie. Zależy do rejestratora. Wiele z nich ma zaszyty w
systemie soft do nagrywarek na USB. Tylko że często pracuje tylko z
wybranymi modelami nagrywarek. Najpro¶ciej sprawdzić to w
dokumentacji/instrukcji danego modelu nagrywarki. Jako że twórca w±tku
nie podał o jakie rejestratory chodzi to ciężko sprawdzić czy to
zadział czy też nie.

Problemem jest też często to że rejestratory eksportuj± nagrania w swoim
formacie który jest odtwarzany tylko przez dedykowany player - często
także zaszyty w sofcie nagrywarki. I policja/SM często sobie z takim
playerem nie radzi w odróżnieniu od przeciętnego 10-latka.
Przećwiczone wielokrotnie na wybranej losowo ale do¶ć licznej
grupie funkcjonariuszy ;-)

Ze swej strony polecam dostęp do nagrywarek po sieci i archiwizację
wybranych nagrań na jaki¶ NAS. Wygodniej bo nie trzeba biegać do
rejestratora. I zapis pewniejszy niż ten na płytkach.

Zdrówko

Data: 2012-08-19 19:27:39
Autor: _THX.
Nagrywarka zamiast pendrive'a?
Prawda, ale te programiki odtwarzacza s± przez rejestrator nagrywane na no¶nik razem z zapisem video.
Generalnie rzecz w tym, zeby nagrywać mógł pracownik dozoru (niskopłatny i mało wykształcony, za to maj±cy 24 h czasu), a nie drogi administrator czy zarz±dca.
Z nagrywaniem na CD czy pendrive'a dozór sobie generalnie radził (ale w niektórych rejstratorach producent kompletnie popier...ł menu).
Na pewno nie będziemy robić dla straży czy policji prezentu z naszych pendrive'ów, a płyta kosztuje kilkadziei±t groszy.

-- -- -

Data: 2012-08-20 00:50:42
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Nagrywarka zamiast pendrive'a?
Dnia 2012-08-19, o godz. 19:27:39
"_THX." <j666@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

Pisz pod cytatem

Prawda, ale te programiki odtwarzacza sÄ… przez rejestrator nagrywane
na nośnik razem z zapisem video.

Zależy od typu rejestratora. A i tak jak pisałem dla funkcjonariuszy
często problem stanowi odpalenie takiego programu i wczytanie do niego
plików z nagraniami. Jak pisałem - prze·ćwiczone. Co więcej konwersja
np. do .avi teĹĽ nie zawsze powoduje ĹĽe funkcjonariusz to obejrzy i jest
duże prawdopodobieństwo że zadzwoni z pytaniem co z tym zrobić.
Generalnie rzecz w tym, zeby nagrywać mógł pracownik dozoru
(niskopłatny i mało wykształcony, za to mający 24 h czasu), a nie
drogi administrator czy zarzÄ…dca.

Dokładnie to samo zrobi pracownik przez interfejs WWW czy poprzez
specjalizowany program. PomijajÄ…c juĹĽ to ĹĽe u mnie taki pracownik ma
się zajmować gapieniem w monitor i reagowaniem na incydenty a nie
zgrywaniem czegokolwiek dla policji. To robi szef zmiany/ochrony
oceniając czy dany incydent należy zarchiwizować czy też nie.

Z nagrywaniem na CD czy pendrive'a dozór sobie generalnie radził (ale
w niektĂłrych rejstratorach producent kompletnie popier...Ĺ‚ menu).

To może napisz w _JAKICH_ rejestratorach. Bo na razie to ciężko
cokolwiek oceniać jeśli nie wiadomo o jaki sprzęt pytasz.

Na pewno nie będziemy robić dla straży czy policji prezentu z naszych pendrive'ów, a płyta kosztuje kilkadzieiąt groszy.

A wiesz że ja czasami wystawiam na FTP? I co ciekawe ściągnąć to zwykle
potrafią choć jeśli chodzi o odtworzenie to patrz wyżej. ;-)
Pomijając już w ogóle to że przy zapisie cyfrowym rodzaj nośnika do
archiwizacji ma znacznie drugorzędne.

ZdrĂłwko

Nagrywarka zamiast pendrive'a?