Nagrywka-którą kupić?

Data: 2009-09-24 23:52:43
Autor: Pawel
Nagrywka-którą kupić?
Dnia 04-07-2009 o 14:09:09 AnToni <ja@moja.pl> napisał(a):

Witam, Âżona mĂŞczy mnie bym kupiÂł nagrywarkĂŞ, co by moÂżna byÂło czasami coÂś
nagraĂŚ z TV.
Byd¿êt przewidziany to max 900 zÂł., sygnaÂł telewizyjny z kablĂłwki(na  razie
analog).
WstĂŞpnie wybralem LG i model RH487H.
Jestem laikiem, niewiele wiem o nagrywarkach wiĂŞc proszĂŞ o opinie czy  warto
kupiĂŚ podany powyÂżej model?

Pozd.A.

myślę że powinieneś się rozejrzeć za markowym sprzętem sony lub panasonic
sam mam sony i nie narzekam

pawel

Data: 2009-09-26 11:15:54
Autor: Chris
Nagrywka-którą kupić?
Dnia Thu, 24 Sep 2009 23:52:43 +0200, Pawel napisał(a):

myślę że powinieneś się rozejrzeć za markowym sprzętem sony lub panasonic
sam mam sony i nie narzekam

Troch spóźniłeś się z tą odpowiedzią bo człowiek pytał o radę prawie 3
miesiące temu ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-09-26 12:42:43
Autor: Pawel
Nagrywka-którą kupić?
Dnia 26-09-2009 o 11:15:54 Chris <chris94@wytnij_to.poczta.fm> napisał(a):

[...]

no trudno co zrobić
pawel

Data: 2009-09-26 11:36:32
Autor: jerzu
Nagrywka-którą kupi ć?
On Thu, 24 Sep 2009 23:52:43 +0200, Pawel <pawel.k@message.pl> wrote:

myślę że powinieneś się rozejrzeć za markowym sprzętem sony lub panasonic

A Samsung czy LG to nie marka?

sam mam sony i nie narzekam

A ja mam Samsunga i też nie narzekam. Pytający chciał nagrywarkę do
nagrywania pierdół typu "M jak masturbacja" dla małżonki. Najtańsza
nagrywarka spełni to zadanie.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Nagrywka-którą kupić?