Naj(lepsze)bardziej ulubione gry tej generacji, so far...

Data: 2010-06-11 01:05:35
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Artur Bross pisze:

> Wii wrazenia zrobic nie moze

http://www.youtube.com/watch?v=v1PBptSDIh8

Tak sobie siedze, gram w Bayonette i rozmyslam, ktore gry tej generacji zrobily na mnie najwieksze wrazenie, jak do tej pory?

Im dłużej nad tym myslę, tym trudniej mi odpowiedzieć. Tytułów, które przeszedłem (tej generacji) wciąż nie ma zbyt wiele i mam sporo zaległości do nadrobienia. Wszystko w co do tej pory grałem (i przeszedłem) jest warte wspomnienia przynajmniej jako gra dobra.

Jednak gdybym miał wybierać konkretnie:
Bioshock
Gears of War 1 i 2
Super Mario Galaxy
New Super Mario Bros Wii
MadWorld

Na grafikę zwyklę patrzę głównie pod kątem stylu (MadWorld). Bardziej liczy się dla mnie klimat (Bioshock), a przede wszystkim gameplay i to jak duża radocha z niego płynie (GoW'y i Mariany).

PS3 dopiero niedawno stanelo pod TV, więc nie moge wymienić żadnej gry na tę platformę. Demo U2 urwało mi łeb pod względem grafiki, ale gameplay'owo nie poraziło.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Naj(lepsze)bardziej ulubione gry tej generacji, so far...