Najadanie się.

Data: 2016-12-31 05:44:03
Autor: Michał Szatański
Najadanie się.
  Chleb z przesianej takiej mąki jedzony zgodnie z dietą dr Haya sprawił, że zacząłem się najadać, a dodałem 1 szklankę na 4.

Data: 2016-12-31 04:12:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Najadanie się.
W dniu sobota, 31 grudnia 2016 05:44:04 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:
Chleb z przesianej takiej mąki jedzony zgodnie z dietą dr Haya sprawił, że zacząłem się najadać, a dodałem 1 szklankę na 4.

Nie ma żadnego chleba ani mąki orkiszowej. Są tylko halucynacje z głodu,
niedożywienia, śmierć.

Data: 2016-12-31 04:56:44
Autor: Vernon L. Pinkley
Najadanie się.
użytkownik Michał Szatański napisał:
Chleb z przesianej takiej mąki jedzony zgodnie z dietą dr Haya sprawił, że zacząłem się najadać, a dodałem 1 szklankę na 4.

Kiedy planujesz wydać tomik ze swoimi mądrościami życiowymi?
Może kupię jak cena będzie niewygórowana:)

Data: 2016-12-31 05:44:47
Autor: Michał Szatański
Najadanie się.
W dniu 31.12.2016 o 05:44, Michał Szatański pisze:
 Chleb z przesianej takiej mąki jedzony zgodnie z dietą dr Haya sprawił,
że zacząłem się najadać, a dodałem 1 szklankę na 4.

*  takiej czyli orkiszowej

Data: 2016-12-31 06:00:55
Autor: Budzik
Najadanie się.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

  Chleb z przesianej takiej mąki jedzony zgodnie z dietą dr Haya sprawił, że zacząłem się najadać, a dodałem 1 szklankę na 4.

netykieta!

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Data: 2016-12-31 08:56:19
Autor: boukun
Najadanie się.
Użytkownik "Michał Szatański"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
  Chleb z przesianej takiej mąki jedzony zgodnie z dietą dr Haya
sprawił, że zacząłem się najadać, a dodałem 1 szklankę na 4.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Jesteś pewno obleśnym grubasem...

boukun

Data: 2016-12-31 11:00:34
Autor: Budzik
Najadanie się.
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Jesteś pewno obleśnym grubasem...

Jezeli czytasz posty Michała to mysle, ze powinienes miec jednak inne podejrzenia...

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2016-12-31 17:12:13
Autor: boukun
Najadanie się.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Jesteś pewno obleśnym grubasem...

Jezeli czytasz posty Michała to mysle, ze powinienes miec jednak inne
podejrzenia...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja już mu to pisałem, schizofrenia...

boukun

Data: 2016-12-31 13:51:39
Autor: Eurobrednie
Najadanie się.
On Sat, 31 Dec 2016 05:44:03 +0100, Michał Szatański
<micszat@gmail.com> wrote:

  Chleb z przesianej takiej mąki jedzony zgodnie z dietą dr Haya sprawił, że zacząłem się najadać, a dodałem 1 szklankę na 4.

Weź coś na łeb.

--
EB

Data: 2016-12-31 13:55:17
Autor: pinokio
Najadanie się.
W dniu 31.12.2016 o 13:51, Eurobrednie pisze:
Weź coś na łeb.

Ty wielonickowiec (DarkIce i inne), ile dostajesz za posta?

Data: 2016-12-31 14:37:11
Autor: Eurobrednie
Najadanie się.
On Sat, 31 Dec 2016 13:55:17 +0100, pinokio <pinokio@nie.adres.pl>
wrote:

W dniu 31.12.2016 o 13:51, Eurobrednie pisze:
> Weź coś na łeb.

Ty wielonickowiec (DarkIce i inne), ile dostajesz za posta?

S P I E P R Z A J   D Z I A D U  !!!

__
EB

Najadanie się.