Najazd na Biedronkę

Data: 2013-12-14 22:25:40
Autor: boukun
Najazd na Biedronkę
z regionalnej wrocławskiej:

toż to normalnie szok... klasa ¶rednia i wyższa .. bo myslałem że do takich
zalicza się ludzi mieszkaj±cych na biskupinie...
ale to normalna swołocz, wie¶niaki, blebsy... bo nie wiem jak to inaczej
nazwać ...
w gazecie wrocławskiej na temat otwarcia tego cudownego sklepu';
artykuł+prawie 30 zdjęć ...prawie jak by sam papież przyjechał///
a na otwarciu w pi±tek rano ponoć był tłum ludzi, a jak rozdawali p±czki to
mało nie stratowali kobiety która je niosła
niektórzy to sobie nawet zdjęcia robili z p±czkiem, że dostał za darmo ...
ja pierdziele ... myslałem że mieszkam w normalnej dzielnicy
ale przeciez nie ma tam nic innego jak w każdej innej biedronce, a ludzie
się rzucili jakby ze wsi przyjechali i pierwszy raz w markecie byli...
normalnie żałosne

Data: 2013-12-14 22:31:12
Autor: boukun
Najazd na BiedronkÄ™
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l8ije8$4mf$1mx1.internetia.pl...
z regionalnej wrocławskiej:

toż to normalnie szok... klasa średnia i wyższa .. bo myslałem że do takich
zalicza siÄ™ ludzi mieszkajÄ…cych na biskupinie...
ale to normalna swołocz, wieśniaki, blebsy... bo nie wiem jak to inaczej
nazwać ...
w gazecie wrocławskiej na temat otwarcia tego cudownego sklepu';
artykuł+prawie 30 zdjęć ...prawie jak by sam papież przyjechał///
a na otwarciu w piątek rano ponoć był tłum ludzi, a jak rozdawali pączki to
mało nie stratowali kobiety która je niosła
niektórzy to sobie nawet zdjęcia robili z pączkiem, że dostał za darmo ...
ja pierdziele ... myslałem że mieszkam w normalnej dzielnicy
ale przeciez nie ma tam nic innego jak w kaĹĽdej innej biedronce, a ludzie
siÄ™ rzucili jakby ze wsi przyjechali i pierwszy raz w markecie byli...
normalnie żałosne

Mieszkasz w dzielnicy takiej samej jak kaĹĽda inna.
Tyko nie jesteś świadomy biedy społeczeństwa tych normalnych dzielnic.

> P.S.
> i dziwie si� �e nikt nie zaprosi� TVN, POLSATU albo telewizji trwam :)))

Rozumiem że ksiądz z kropidłem był.

--
Krzysiek

Najazd na Biedronkę