Najbardziej komfortowy samochód za rozsądną kasę

Data: 2011-12-08 13:11:36
Autor: Piotrek
Najbardziej komfortowy samochód za rozsądną kasę
Witam

Zastanawiam się jaki będzie najbardziej komfortowy samochód za rozsądne
pieniądze czyli np. 30 000 zł albo najlepiej mniej. Czy będzie to:

a) Mercedes S klasy long
b) jakiś citroen prawdziwy w zawieszeniem hydro (np. C5)
c) jakiś amerykański Lincoln z pneumatycznym zawieszeniem

czy może coś zupełnie innego?

Komfortowy to dla mnie - doskonałe wybieranie nie równości zawieszenia ale
również i miękkie siedzenia i dobra pozycja.

Data: 2011-12-08 14:27:08
Autor: Ukaniu

Użytkownik "Piotrek" <bikerka1988.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbqd28$ln2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pewnie komfortowy będzie jakiś Lincoln ale i Mercedes S klasy long nie gorszy o ile nie lepszy no a jakiś citroen to też w zasadzie spełnia wymagania wyboru nierówności. Wszystkie mają dobrą pozycję i miękkie siedzenia. Pomijam fakt, że miękkie siedzenia poprawiają wybór ale pogarszają pozycję.
:]

A na serio to weź się przejedź tym czym chesz i sprawdź czy Ci pasuje. Potem przelicz czy będziesz miał na koszty utrzymania tego Twojego wyboru nierówności.
Moim zdaniem MB "s" zawsze wiedzie prym jeśli chodzi o komfort.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2011-12-19 00:01:13
Autor: Jacek
Użytkownik "Ukaniu" <l99ukaszWYWALTO@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4ee0bb2e$0$1457$65785112news.neostrada.pl...
Moim zdaniem MB "s" zawsze wiedzie prym jeśli chodzi o komfort.

i awaryjność, i koszt części, i ilość głupich czujników, które dyskwalifikują go z jazdy.

Jacek

Data: 2011-12-10 03:54:29
Autor: Michał
Piotrek <bikerka1988.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Pojeździj:

-Merc S W220 Airmatic
-Citroen C6 (c5 olej, zupełnie nie to)
-Renault Safrane (ph1-to już za dużo lat ma - ale lepsze zawieszenie)
-Renault Vel Satis
-i coś co mnie rozbroiło jakiś taki SUV Lincolna, kosmos tłumienie dziur (modelu nie znam, ale wszyscy prezydenci USA tym jeździli w filmach sensacyjnych z 8 lat temu ;) - dziś chyba już bardzo tani jest)
-VW Phaeton

-BMW e65 "przetarte" ;) ? lub A8 ? z tym że to stare przegrywało z renaultem.
-Citroen XM;) - za tani ;) ?

jak pojeździsz koniecznie daj znać co najlepsze twoim zdaniem :)

pozdrawiam.

Data: 2011-12-10 04:05:10
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

-VW Phaeton

-BMW e65 "przetarte" ;) ? lub A8 ? z tym że to stare przegrywało z

Tego Vel Satisa nie potrzebnie tu wpakowałem chyba, bo u niego z dziurami gorzej tz. porównywalnie z:

-Lancia K
-Merc "taczka" E klasa ;)
lub wspomniany C5 z tego co go pamiętam.

całkiem podobnie tłumiła camry, ale tylko "po mieście" i progi,
przy prawdziwej prędkości porównania nie ma żadnego.

z tym ze całkiem cicho przy 200+, tak z co najmniej 4x ciszej niż w mercu E i sporo od Lancii K (trochę cichsza od W210).

pozdrawiam.

Data: 2011-12-10 08:05:48
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 12/08/2011 02:11 PM, Piotrek wrote:
[...]

Pozdrawiam

S W220 albo CL W215
Koniecznie z zawieszeniem ABC

Data: 2011-12-10 17:46:50
Autor: Michał
megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
> [...]
>
> Komfortowy to dla mnie - doskonałe wybieranie nie równości zawieszenia ale
> również i miękkie siedzenia i dobra pozycja.

czuć różnicę na dziurach pomiędzy ABC a zwykłym Airmatic ?

Data: 2011-12-11 01:26:10
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 12/10/2011 06:46 PM,  Michał wrote:
[...]

IMO tak. Olej ma praktycznie zerową ściśliwość i działa to inaczej.
Szkoda, że W216 nie ma już hydrauliki. Była droga w naprawach i trudna
do zdiagnozowania. Jak powietrze ucieka to syczy. A jak olej gdzieś
puszcza na zaworach, to nic nie słychać.

Data: 2011-12-13 03:05:12
Autor: Michał
> [...]

do zdiagnozowania. Jak powietrze ucieka to syczy. A jak olej gdzieś
puszcza na zaworach, to nic nie słychać.

ok, łapie - nawet wolałem mieć samochód co chwila u mechanika
jak wcześniej, niż złe auto jak teraz :)

jedyny problem ABC "w sedanie" to jedynie S600 ;) (ew. głośne turba AMG)
plus taki że zaraz to stanieje na potęgę, bo najtańsze za 35k są teraz.

da się tym walić na prost po dziurach (jak innymi ;) ) - i tylko opony wymieniać jak się jakaś przetnie, czy zaraz się coś rozleci i lepiej omijać ?

pozdrawiam.

Data: 2011-12-13 07:59:00
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 12/13/2011 04:05 AM,  Michał wrote:
[...]

Żadne auto nie znosi dziur. Celem ABC jest komfort do latania po mieście
i autostradach. Na dziury to Pajero lub G-klasa. Mnie ABC w W215 padło,
jak 4 godziny pojeździłem po lotnisku na Bednarach. Tam za równo, to
nie jest. Ale jak jest sprawne, to komfort nieziemski.
Co do sedana: S500 również wychodziły z ABC. Czy nie mam racji?

Data: 2011-12-11 10:25:41
Autor: p0li
T->Dnia 2011-12-08 14:11:36 niejaki Piotrek napisał:
a) Mercedes S klasy long
b) jakiś citroen prawdziwy w zawieszeniem hydro (np. C5)
c) jakiś amerykański Lincoln z pneumatycznym zawieszeniem

z tej trójki znam tylko dwa pierwsze przypadki
i jeśli naciskasz na komfort - tylko citroen - ale nie c5

najwyższy komfort - c6 - ale masz za mało kasiorki
pomijam ds i sm z tego samego powodu
cx - za tą kase nie kupisz nic co nie wymagałoby częstych wizyt w
warsztacie
za 20tys E możesz juz cos kupić - oczywiście pisze o cx bo na ds i sm za
mało
z cytryn pozostaje xm - na polskim rynku raczej nic godnego uwagi nie
dostaniesz - na zagranicznym _zadbane_ egzemplarze widziałem od 7 do 20 tys

P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Najbardziej komfortowy samochód za rozsądną kasę