Najbardziej nierdzewne

Data: 2017-10-31 23:44:46
Autor: Tomasz Pyra
Najbardziej nierdzewne
Dnia Tue, 31 Oct 2017 22:01:04 +0100, Maciek napisał(a):

Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat powiedzmy
1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?

W ogólności japońskie, w szczególności Hondy.
No chyba że masz pecha.

Ale tak ogólnie to auta z XXI wieku już w zasadzie nie rdzewieją.

Data: 2017-11-01 01:36:21
Autor: Poldek
Najbardziej nierdzewne
W dniu 2017-10-31 o 23:44, Tomasz Pyra pisze:
[...]

I wybrałeś Mazdę ;-)

Data: 2017-11-01 11:18:25
Autor: Sebastian Biały
Najbardziej nierdzewne
On 10/31/2017 11:44 PM, Tomasz Pyra wrote:
W ogólności japońskie, w szczególności Hondy.

Widziałem pod blokiem kila Civiców z lat 1995+ (bodaj wersja VI) i każdy, bez wyjątku, posiadał pordzewiała klapę przednia i tylną. Jednolicie brązowe, czasem z bąblami. Z uwagi na ilość nie przypuszczam aby to był przypadek. Do dzisiaj widuje Civice z tamtego okresu poderzanie błyszczące nowym lakierem. Czy japończycy coś dramatycznie naprawili od 2000 roku że nie rdzewieją tak żałośnie?

Data: 2017-11-01 15:45:27
Autor: Shrek
Najbardziej nierdzewne
W dniu 01.11.2017 o 11:18, Sebastian Biały pisze:
[...]

Wiesz. Civic to takie miejskie BMW. Może wszystkie tłuczone;)

Czy japończycy coś dramatycznie naprawili od 2000 roku że nie rdzewieją tak żałośnie?

Nie wiem - Accord praktycznie nie rdzewiał (poza drzwimi obtartymi do głóej blachy, ale też na wylot przez pięć czy szeć lat nie przerdzewiały (a wydaje się, że powinny;) Po 15 latach zaczął pod uszczelkami rdrzewieć, ale tam się po prostu wilgotna ziemie z różnych śmieci zrobiła;)

Shrek

Data: 2017-11-01 16:30:27
Autor: Sebastian Biały
Najbardziej nierdzewne
On 11/1/2017 3:45 PM, Shrek wrote:
Jednolicie brązowe, czasem z bąblami. Z uwagi na ilość nie przypuszczam aby to był przypadek.
Wiesz. Civic to takie miejskie BMW. Może wszystkie tłuczone;)

Znałem 2 właścicieli. Pytałem więc bo zastanawiałem się nad kupnem jakiejś Hondy. Albo machnięcie ręką z rezygnacją albo klniecie na "jakośc japończyka". Stłuczek nie było. Pytałem też znajomeg lakiernika, powiedzial że nie maluje Civiców bo co pomaluje to za chwile ktoś z reklamacją wraca i szkoda roboty, niech szukają innego frajera. Być może problem tyczył tamtych modeli a obenie jest lepiej.

Na marginesie, taki problem typu "co klapa to brązowa" widzałem kilka lat temu na Focusach w pierwszej wersji. Po obejrzeniu koło dziesięciu sztuk skutecznie się wyleczyłem z Focusa.

Mógłbym zasugerować że inny sąsiad ma 20 letnią Nubirę z oryginalnym lakierem. Ale gdzieś czytałem że to obciach pokazać się ładną Nubirą, za to taka przymglona na brazowo Honda ... ;)

Data: 2017-11-04 20:41:48
Autor: Endriu
Najbardziej nierdzewne

Mógłbym zasugerować że inny sąsiad ma 20 letnią Nubirę z oryginalnym lakierem. Ale gdzieś czytałem że to obciach pokazać się ładną Nubirą, za to taka przymglona na brazowo Honda ... ;)

Coś w tym jest. Mój przełożony jeździł Daewoo Lonosem. Kurde auto niezniszczalne, niegnijące, tyrał tym ile się dało, ale jak na przełozonego to wyglądał w tym jak ostatni dziad.

Endriu

Data: 2017-11-04 21:08:44
Autor: Shrek
Najbardziej nierdzewne
W dniu 04.11.2017 o 20:41, Endriu pisze:

[...]

Średnio bym powiedział. Nastoletnich Accodów trochę się widuje, lanosy zgniły albo jak jeżdzą to na ogół ruina;)

Shrek

Data: 2017-11-04 22:05:15
Autor: Endriu
Najbardziej nierdzewne

Średnio bym powiedział. Nastoletnich Accodów trochę się widuje, lanosy
zgniły albo jak jeżdzą to na ogół ruina;)

Brzydkie to jak Reanult Thalia i Dacia Logan. A wogóle to Renault II to wygląda jak samochód typowo dla pedała.

Endriu

Data: 2017-11-04 22:07:20
Autor: Endriu
Najbardziej nierdzewne
[...]