Najbardziej nierdzewne

Data: 2017-11-02 00:43:45
Autor: Maciek
Najbardziej nierdzewne
W dniu 2017-10-31 o 22:01, Maciek pisze:
Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat powiedzmy
1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe
będą gnić?
Espace. Tylko czy to jest duży kompakt, czy klasa średnia to nie wiem
:-) Oczywiście nie zgnije, ale sp* się w nim masa innych rzeczy :->

Maciek

Data: 2017-11-02 10:00:02
Autor: Kamil 'Model'
Najbardziej nierdzewne
W dniu 2017-11-02 o 00:43, Maciek pisze:
[...]

Citroen Xsara, Citroen C5, Peugeot 307, Peugeot 206.

Te auta znam, miałem C5 i P206 oraz 307 przed liftem. Aktualnie mam 307FL oraz Żona Xsarę. Na żadnym z aut nie widać oznak korozji czy bąbli na lakierze. A 307'ka ma 12 lat w ori lakierze, Xsara ma lat 14 i też ori lakier

Data: 2017-11-02 10:17:53
Autor: Maciek
Najbardziej nierdzewne
Dnia Thu, 2 Nov 2017 00:43:45 +0100, Maciek napisał(a):

Espace. Tylko czy to jest duży kompakt, czy klasa średnia to nie wiem
:-) Oczywiście nie zgnije, ale sp* się w nim masa innych rzeczy :->

To jest minivan :)

Masz Espace'a?

Chyba tylko do gen. 3 nadwozie było częściowo z tworzywa?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-11-02 22:48:31
Autor: Maciek
Najbardziej nierdzewne
W dniu 2017-11-02 o 10:17, Maciek pisze:
Espace. Tylko czy to jest duży kompakt, czy klasa średnia to nie wiem
:-) Oczywiście nie zgnije, ale sp* się w nim masa innych rzeczy :->
To jest minivan :)
No nie taki znowu mini :-)

Masz Espace'a?
Tak.

Chyba tylko do gen. 3 nadwozie było częściowo z tworzywa?
W IV chyba też coś z plastiku zostało, w każdym razie na 12-letnim
Espace jest mniej rdzy niż na 7-letnim Escorcie ;-)

Maciek

Data: 2017-11-03 20:19:54
Autor: Maciek
Najbardziej nierdzewne
Dnia Thu, 2 Nov 2017 22:48:31 +0100, Maciek napisał(a):

Porównywałem z Grand Voyagerem :)

Masz Espace'a?
Tak.

Benzyna czy klekot?

Chyba tylko do gen. 3 nadwozie było częściowo z tworzywa?
W IV chyba też coś z plastiku zostało, w każdym razie na 12-letnim
Espace jest mniej rdzy niż na 7-letnim Escorcie ;-)

Napisałbyś coś więcej o tej rdzy, np. czy atakuje podwozie?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Najbardziej nierdzewne