Najbardziej "senny" pomnik znika.

Data: 2011-11-08 17:45:59
Autor: stevep
Najbardziej "senny" pomnik znika.
# W ciągu 1,5 godziny cztery figury zniknęły z cokołu pomnika na pl.  Wileńskim. To jeden z częściej atakowanych przez prawicę stołecznych  pomników. - Doszły marzenia, że to świadectwo hańby nigdy na Pragę nie  wróci - mówi Olga Johann z PiS.
Podnieśli Czterech Śpiących
Demontaż figur żołnierzy polskich i radzieckich zaczął się o godz. 8.  Dźwig zdejmował po kolei cztery figury żołnierzy i układał je na  ciężarówkach, które zawiozą je na konserwację. Ostatni żołnierz wylądował  na przyczepie ok. 9.30. Zza płotu widowiskowej operacji przyglądało się  wielu mieszkańców. - Mam nadzieję, że pomnik wróci. Bardzo się z nim  zżyłam - stwierdziła Adrianna Olszówka. - Figury zostaną przewiezione do  naszych magazynów za Warszawę. Nie chce podawać dokładnego adresu, bo  jeszcze ktoś by się włamał i wywiózł je na wschód - żartuje Kacper  Kozarzewski z firmy Monument Service, która zajmie się konserwacją  pomnika. Wszystkie figury zostaną dokładnie wyczyszczone i zabezpieczone.  - Zostanie na nich jednak charakterystyczna patyna - zapowiada  Kozarzewski. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1k9j

--
stevep

Data: 2011-11-08 19:30:31
Autor:
Najbardziej "senny" pomnik znika.
On Tue, 08 Nov 2011 17:45:59 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

[...]

 imie czysto rosyjskie, nazwisko raczej nie ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-08 21:36:33
Autor: sofu

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v4mzixth50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ciekawe czy to wróci na swoje miejsce?
Zabiegi konserwatorskie moga trwać wiele lat i nie zakończyć się sukcesem.
Ptasie gówna potrafia mocno "patynowac" takie pomniki.

sofu

Najbardziej "senny" pomnik znika.