Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?

Data: 2013-05-28 14:52:21
Autor: Deflegmator
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?

To ekonomiczny dziadek. Połączenie zapierdalacza z kapeluszem. 80
 constans, bez względu na okoliczności. Szlag mnie trafia, gdy z
 takim muszę się uzerac przez kilkadziesiąt kilometrĂłw. W
 zabudowanym nakurwia i wszystkich wyprzedza na przejściach dla
 pieszych, a poza zabudowanym - wlecze niemiłosiernie i zmusza
 pozostałych uĹźytkownikĂłw drogi do wyprzedzania. Skąd się takie
 kurewskie, oszczędne mendy w lanosach biorą?

--
Deflegmator -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-05-28 13:16:54
Autor: J.F
UĹźytkownik "Deflegmator"  napisał w wiadomości
To ekonomiczny dziadek. Połączenie zapierdalacza z kapeluszem. 80
constans, bez względu na okoliczności. Szlag mnie trafia, gdy z
takim muszę się uzerac przez kilkadziesiąt kilometrów. W
zabudowanym nakurwia i wszystkich wyprzedza na przejściach dla
pieszych, a poza zabudowanym - wlecze niemiłosiernie i zmusza
pozostałych użytkowników drogi do wyprzedzania. Skąd się takie
kurewskie, oszczędne mendy w lanosach biorą?

Ale wiesz ... sam jestes wkurwiajaca menda.
Wyprzedza cie taka w trasie, zeby potem na 50 przez wies zwolnic 50, no *#$@, jak tak mozna.
Albo chlopie masz jaja i jedziesz szybko, albo nie masz :-)

Mnie tam malo kto na drodze przeszkadza. Albo kapelusz jeden sie wlecze i zostaje z tylu, albo ma za mocny silnik i wariackie papiery, to gonil wariata przeciez nie bede :-)

J.

Data: 2013-05-28 15:33:59
Autor: Franc
Dnia Tue, 28 May 2013 13:16:54 +0200, J.F napisał(a):

Albo chlopie masz jaja i jedziesz szybko, albo nie masz :-)

Jakoś wyczuwam przez skórę, że żeby wyprzedać innych to trzeba jechać z
jakimiś magicznie wielkimi prędkościami.
IMHO wystarczy w niezabudowanym jechać 95-100 żeby dogonić większość
użytkowników na drodze. W zabudowanym to zwalnianie do 50 to może przesada - można pociągnąć 55-60
żeby nie załapać się na niespodziankę. Niby różnica niewielka, ale jakoś
tak szybciej.

Szkoda, że nie mam tempomatu gdzie mogę zaprogramować dwie prędkości -
zabudowany: 60, trasa: 105. --
Franc

Data: 2013-05-28 14:07:07
Autor: J.F
Użytkownik "Franc"  napisał w wiadomości
[...]

No jak wielkimi, skoro dziadek jedzie 80 ?

IMHO wystarczy w niezabudowanym jechać 95-100 żeby dogonić większość
użytkowników na drodze.

Wiekszosc moze tak, ale na pewno nie wszystkich :-)

W zabudowanym to zwalnianie do 50 to może przesada - można pociągnąć 55-60
żeby nie załapać się na niespodziankę. Niby różnica niewielka, ale jakoś
tak szybciej.

Przy 69 jeszcze szybciej, a nadal jakos tak powoli :-)

Ale jeszcze sprawdzic taryfikator - moze bardziej oplaca sie 81 :-)

Szkoda, że nie mam tempomatu gdzie mogę zaprogramować dwie prędkości -
zabudowany: 60, trasa: 105.

Wiekszosc tempomatow na Europe jakies tam nastawy umozliwia.

J.

Data: 2013-05-28 15:48:09
Autor: Michoo
On 28.05.2013 15:33, Franc wrote:
[...]

Chwilowymi prędkościami. Nieraz zdarza się, że ktoś wyprzedza a potem widać go cały czas w odległości ~500m może ze 2 samochody dalej.

Ale niektórzy się po prostu niecierpliwią i co pewien czas wchodząc w zakręt widzisz taki widok:
http://img211.imageshack.us/img211/3647/asd1f.png
http://img21.imageshack.us/img21/8798/asd2f.png

Michoo

Data: 2013-05-28 15:51:14
Autor: Marcin N
W dniu 2013-05-28 15:48, Michoo pisze:

Ale niektórzy się po prostu niecierpliwią i co pewien czas wchodząc w
zakręt widzisz taki widok:
http://img211.imageshack.us/img211/3647/asd1f.png
http://img21.imageshack.us/img21/8798/asd2f.png

Nawet nie zdjąłeś nogi z gazu? Do nagrody Darwina startujesz?

--
MN

Data: 2013-05-28 16:09:55
Autor: Pablo Eldiablo
W dniu wtorek, 28 maja 2013 15:51:14 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
W dniu 2013-05-28 15:48, Michoo pisze:

> Ale niekt�rzy si� po prostu niecierpliwi� i co pewien czas wchodz�c w

> [...]

Nawet nie zdj��e� nogi z gazu? Do nagrody Darwina startujesz?

Nie, po prostu 105km/h to przelotowa jego szybkobieznej spycharki gasienicowej :-)

Data: 2013-05-28 16:24:37
Autor: Michoo
On 28.05.2013 15:51, Marcin N wrote:
[...]

Nogę z gazu zdjąłem, lekko depnąłem hamulec i zjechałem maksymalnie w bok. Gwałtowne hamowanie przy 105 na zakręcie nie wydało mi się dobrym pomysłem.

Nie miałem też za dużo czasu na przemyślenia - zauważ, że całość od momentu gdzie go zobaczyłem - pierwsze zdjęcie[*] do momentu gdy mnie mijał trwała niecałą sekundę. Kamerka nie zdążyła odświeżyć prędkości, z loga wynika, że jechałem około 85 sekundę po minięciu się.

[*] Chwilę wcześniej ze względu na łuk wyglądało jakby jechał za cysterną a nie obok.

Michoo

Data: 2013-05-28 17:35:43
Autor: Tom N
Michoo w <news:ko2f98$6l2$1mx1.internetia.pl>:

[...]

Zakręt, a Ty tniesz... ;-)

Nie miałem też za dużo czasu na przemyślenia

było jechać te 4m/s wolniej

[...]

Do okulisty sio :P

--
'Tom N'

Data: 2013-05-28 17:58:15
Autor: Michoo
On 28.05.2013 17:35,  (Tom N) wrote:
Michoo w

Gwałtowne hamowanie przy 105 na zakręcie nie wydało mi się dobrym
pomysłem.

Zakręt,

Zakręt ładnie profilowany.

a Ty tniesz... ;-)

Pewnie wg niektórych z tej grupy jadę kapeluszniczo - droga o standardzie prawie ekspresowym, przede mną nikogo za mną kilka samochodów. ;)

Nie miałem też za dużo czasu na przemyślenia

było jechać te 4m/s wolniej

Całe 150ms więcej... To bym jeszcze zdążył mrugnąć ;)

[*] Chwilę wcześniej ze względu na łuk wyglądało jakby jechał za
cysterną a nie obok.

Do okulisty sio :P

http://img259.imageshack.us/img259/4334/asd3t.png
Naprawdę spodziewałbyś się że on wyprzedza na łuku a nie ma tylko światła za wysoko ustawione?

Michoo

Data: 2013-05-28 16:22:21
Autor: J.F
Użytkownik "Michoo"  napisał w wiadomości
[...]

Oczywiscie. Predkosc dostosowana do warunkow - bo sie dalo zahamowac, ale z wiekszej tez by sie moglo dac :-)

Nie miałem też za dużo czasu na przemyślenia
było jechać te 4m/s wolniej
Całe 150ms więcej... To bym jeszcze zdążył mrugnąć ;)

Jechalbys szybciej, to by sie nie odwazyl wyprzedzac ;-P

[...]

Wniosek ? Wlasne za nisko ustawione :-)

P.S. Czesto wam sie takie przygody przydarzaja ? W jakich rejonach kraju ?

J.

Data: 2013-05-28 18:49:30
Autor: Tom N
Michoo w <news:ko2koq$o3r$1mx1.internetia.pl>:

On 28.05.2013 17:35,  (Tom N) wrote:
[...]

Dupa nie zakręt, tylko łuk -- sam to napisałeś ;P

Pewnie wg niektórych z tej grupy jadę kapeluszniczo - droga o standardzie prawie ekspresowym, przede mną nikogo za mną kilka samochodów. ;)

No przed Tobą to ich trochę było :D

Nie miałem też za dużo czasu na przemyślenia
było jechać te 4m/s wolniej

Całe 150ms więcej... To bym jeszcze zdążył mrugnąć ;)

Ej, 4 metry..., nie epatuj milisekundami, bo efekt skali jest... ;)

[...]

.... x 3 sekundy to jest 12 metrów, no niech będzie, że tę fotę byśmy
oglądali 8 metrów wcześniej, czyli ty byłbyś  te 8 metrów bliżej, nawet nogi
z gazu byś nie musiał zdjąć... ;P

Aha, co palisz? :D

--
'Tom N'

Data: 2013-05-28 21:33:08
Autor: WOJO
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
http://img259.imageshack.us/img259/4334/asd3t.png
Naprawdę spodziewałbyś się że on wyprzedza na łuku a nie ma tylko światła za wysoko ustawione?
Naprawdę :)
Gdzie się podziała zasada ograniczonego zaufania?
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-05-28 21:42:57
Autor: MadMan
Dnia Tue, 28 May 2013 21:33:08 +0200, WOJO napisał(a):

Naprawdę spodziewałbyś się że on wyprzedza na łuku a nie ma tylko światła za wysoko ustawione?
Naprawdę :)
Gdzie się podziała zasada ograniczonego zaufania?

Zasada ograniczonego zaufania każe nam założyć że nikt nie będzie
wyprzedzał bez odpowiedniego miejsca do wyprzedzania. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-05-28 21:53:28
Autor: WOJO
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
Zasada ograniczonego zaufania każe nam założyć że nikt nie będzie
wyprzedzał bez odpowiedniego miejsca do wyprzedzania.
Chyba jednak coś Ci się zasady pomyliły. :)
Ja jednak widząc przytoczone zdjęcie w pierwszym odruchu zdjąłbym nogę z gazu i przełożył nad hamulec.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-05-28 22:11:20
Autor: MadMan
Dnia Tue, 28 May 2013 21:53:28 +0200, WOJO napisał(a):

Zasada ograniczonego zaufania każe nam założyć że nikt nie będzie
wyprzedzał bez odpowiedniego miejsca do wyprzedzania.
Chyba jednak coś Ci się zasady pomyliły. :)

Art. 4 PoRD - polecam! --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-05-29 20:34:23
Autor: WOJO
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
Art. 4 PoRD - polecam!

Oby kiedyś nie wyryli Ci na nagrobku tego artykułu...
Skoro się powołujesz, to wypadałoby przytoczyć:
Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo liczyć,
że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu drogowego,
chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich zachowania.
Więc na zdjęciu występuje właśnie "...okoliczność wskazująca na możliwość odmiennego ich zachowania."
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-05-29 22:01:10
Autor: MadMan
Dnia Wed, 29 May 2013 20:34:23 +0200, WOJO napisał(a):

[...]

Jadę sobie drogą, z naprzeciwka jadą samochody. Co może wskazywać na to
że jeden zacznie wyprzedzać bez bezpiecznego miejsca do tego? Bo ja np.
nie wiem. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-05-30 07:35:40
Autor: Marcin N
W dniu 2013-05-29 22:01, MadMan pisze:

Jadę sobie drogą, z naprzeciwka jadą samochody. Co może wskazywać na to
że jeden zacznie wyprzedzać bez bezpiecznego miejsca do tego? Bo ja np.
nie wiem.

Jak to co? Doświadczenie życiowe, którego widocznie Ci brakuje.

--
MN

Data: 2013-05-30 07:43:45
Autor: MadMan
Dnia Thu, 30 May 2013 07:35:40 +0200, Marcin N napisał(a):

[...]

Czyli wykreślamy art. 4 z ustawy? No to proszę o wykazanie inicjatywy
ustawodawczej. Nie rozumiem waszych problemów, ale z moimi marnymi przebiegami typu
10-15 tysięcy km na rok mogę nie mieć doświadczenia. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-05-30 23:28:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
W dniu 2013-05-30 07:43, MadMan pisze:

Nie rozumiem waszych problemĂłw, ale z moimi marnymi przebiegami typu
10-15 tysięcy km na rok mogę nie mieć doświadczenia.

Możesz nie mieć. Jak zaczynałem swoją przygodę z częstą jazdą - masowanie stóp absem było standardem.

Natrzepałem hektary kilometrów przez ostatnie 10 lat i troszkę się pozmieniało.

Teściowa mówi, że jeżdżę za szybko i coś tam pokrzykuje z tylnego siedzenia, znajomi mi mówią, że to niemożliwe w godzinach szczytu 3:30 zrobić Wawa-Wro podczas remontu gierkówki. Część ludzi Twierdzi, że nie da się w 4:50 w zimie przejechać trasy Wrocław - Przemyśl ...

A tu taka ciekawostka: ostatnie 10 000 km zrobiłem bez włączenia się ABSU.

Kapeluszniczo nie jeżdżę. Wczoraj z Warszawy do Wrocławia średnia (nie jechałem S8) wyszła mi 86 km/h.
Inna sprawa, że dużo częściej zdejmuję nogę z gazu, a czasówki wychodzą mi takie same, to co "stracę zdjęciem nogi z gazu" nadrabiam wyprzedzaniem dłuższych kolumn samochodów.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2013-06-07 22:20:28
Autor: twardziejszy
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
On 28.05.2013 15:33, Franc wrote:
Szkoda, że nie mam tempomatu gdzie mogę zaprogramować dwie prędkości -
zabudowany: 60, trasa: 105.

Ja się cieszę, że jeszcze takich nie ma. Unia nie wprowadziła takich obowiązkowych, bez możliwości wyłączenia, wyprodukowanych przez googla.

--
siła!

Data: 2013-05-28 15:22:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
Hello Deflegmator,

Odpierdol się od lanosów.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-28 15:29:36
Autor: Deflegmator
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> Wrote in message:

[...]

Nic nie mam do lanosĂłw.

Data: 2013-05-28 16:11:42
Autor: tᴏ
RoMan Mandziejewicz wrote:

Skąd się takie kurewskie, oszczędne mendy w lanosach
biorą?

Odpierdol się od lanosów.

Uderz w stół... :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-30 19:14:39
Autor: J.F.
Dnia 28 May 2013 16:11:42 GMT, tᴏ napisał(a):
RoMan Mandziejewicz wrote:
Skąd się takie kurewskie, oszczędne mendy w lanosach
biorą?
Odpierdol się od lanosów.
Uderz w stół... :>

No wlasnie, kiedys byl chlop z jajami, ale ostatnio sam pisze ze mu
kapelusz wyrosl :-)

J.

Data: 2013-05-30 19:59:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
Hello J.F.,

Thursday, May 30, 2013, 7:14:39 PM, you wrote:

[...]

Całe 5:30 z Opola do Przemyśla jechałem. Straszne kapelusznictwo. Bez
TIRów - w poprzedni długi weekend.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-30 20:22:10
Autor: DoQ
[...]

No tak, weekendowy kapelusznik.A nawet jeszce gorszy, bo długoweekendowy :/

Data: 2013-05-30 21:05:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
Hello DoQ,

Thursday, May 30, 2013, 8:22:10 PM, you wrote:

[...]

Żebyś wiedział. Z okazji wyjazdu zimówki na letnie zmieniłem, bo "w
trasę" jechałem i wstyd było już.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-30 21:12:21
Autor: DoQ
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?

Żebyś wiedział. Z okazji wyjazdu zimówki na letnie zmieniłem, bo "w
trasę" jechałem i wstyd było już.

Ja mam jeszcze zimowe w prywatnym :/

Data: 2013-05-30 23:30:14
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?

Całe 5:30 z Opola do Przemyśla jechałem. Straszne kapelusznictwo. Bez
TIRów - w poprzedni długi weekend.

Khem ... Roman :) Da się szybciej ...
Korzystając miejscami ze starej DK4 miast pchać się A4 ;)
Wrocław-Przemyśl ostatnio jak leciałem sam (bez pasażerów) 4:50.

Data: 2013-05-31 01:00:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
Hello Rafał,

Thursday, May 30, 2013, 11:30:14 PM, you wrote:

Całe 5:30 z Opola do Przemyśla jechałem. Straszne kapelusznictwo. Bez
TIRów - w poprzedni długi weekend.
Khem ... Roman :) Da się szybciej ...

Oczywiście, że się da - przecież pisze, że kapelusznictwo uprawiałem.
Ale szybciej będzie spalając średnio 9l/100km a nie 7l/100km.

Korzystając miejscami ze starej DK4 miast pchać się A4 ;)

Ruch na A4 był tak mikry, że nie trzeba było nigdzie zjeżdżać.

Wrocław-Przemyśl ostatnio jak leciałem sam (bez pasażerów) 4:50.

Jechałem z pasażerką. I to ona płaciła za paliwo.

A różnica to ledwie jakieś 98km A4 (wjeżdżałem na A4 w Gogolinie) -
niewiele ponad pół godziny więcej. Dla leniwego Lanosa 45 minut.

Weź pod uwagę, że mi się po prostu nie śpieszyło. Jechałem tak, żeby
nie zasypiać. Stwierdziłem jedynie, że w okolicach Dębicy ktoś bardzo
nie lubi kierowców.

Ogólnie, w słabym ruchu trasa do zrobienia w 4 godziny. Tylko ja już
się chyba zestarzałem :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-28 15:37:11
Autor: Franc
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
Dnia Tue, 28 May 2013 14:52:21 +0200 (CEST), Deflegmator napisał(a):

To ekonomiczny dziadek.
Coraz więcej widzę, że to nie reguła. Widuję młodych w dobrych samochodach
którzy po prostu tamują ruch.

Najgorszy typ to moim zdaniem:
1. użytkownik, którzy wlecze się lewym pasem 50 na godzinę, bo za trzy
światła musi skręcić w lewo - no i trzebaby zmienić pas z prawego na
skrajny lewy - a to zajebiście trudny manewr.
2. dwóch matołów trenujących jazdę parami (coś jak na żużlu) - będą jechali
obok siebie 50 na godzinę i kapa.

--
Franc

Data: 2013-05-28 16:15:20
Autor: uzytkownik
Użytkownik "Franc" <wp@wp.pl> napisał w wiadomości news:bur75x8jcgq9$.1oe91jjas111i$.dlg40tude.net...
[...]

Jeszcze gorszy typ to:
1. Użytkownik, który uważa, że lewy pas wybudowali specjalnie dla niego i kiedy tylko widzi kierowcę próbującego zjechać na lewy pas, bo za 20m będzie skręcał w lewo, to ten dodaje gazu, a następnie "siedząc na ogonie" pogania długimi światłami.
2. Dwóch małotów, z których każdy chce wyprzedzić tego drugiego i każdego innego na drodze, a ponadto wpychających się w każdą nawet najmniejszą lukę, byle tylko "być przed".

Data: 2013-05-28 15:52:44
Autor: Marcin N
W dniu 2013-05-28 14:52, Deflegmator pisze:

To ekonomiczny dziadek. Połączenie zapierdalacza z kapeluszem. 80
  constans, bez względu na okoliczności.

Ciesz się, że gość nie wie, że 60 km/h byłoby ekonomiczniej.

--
MN

Data: 2013-05-28 16:10:51
Autor: Deflegmator
Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> Wrote in message:
W dniu 2013-05-28 14:52, Deflegmator pisze:

To ekonomiczny dziadek. Połączenie zapierdalacza z kapeluszem. 80
  constans, bez względu na okoliczności.

Ciesz się, że gość nie wie, że 60 km/h byłoby ekonomiczniej.

Jakby jechał 60, to by problemu nie było. Zwykły kapelusz. Raz go
 wyprzedzisz i po bĂłlu.

Data: 2013-05-28 19:08:47
Autor: ToMasz
W dniu 28.05.2013 14:52, Deflegmator pisze:

To ekonomiczny dziadek. Połączenie zapierdalacza z kapeluszem.
(...)
nie wiem czy masz racje(co do stylu jazdy), ale takie osobniki, biorą się np z kopalni. Całe życie był szefem, darł ryja na podwładnych, żona nie pracowała więc nie miała nic do gadania. Teraz taki facio przeskoczył o 30 lat, do innego świata ale w jego umyśle pozostało wszystko tak jak dawniej. inni muszą się dostosować, czy to na drodze czy w zyciu. Sam wszystko wie najlepiej, a jak już się zdecyduje na jakąkolwiek usługę, to trzeba koło niego skakać jak wokół królewicza.

To nie jest przypadek kierowcy. to jest przypadek życia człowieka
ToMasz

Data: 2013-05-28 22:34:20
Autor: DoQ
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
W dniu 2013-05-28 14:52, Deflegmator pisze:

To ekonomiczny dziadek. Połączenie zapierdalacza z kapeluszem. 80

Mnie bardziej wkurwiają uprawiacze ecodrivingu. 1500RPM i zmiana biegu + wciskanie co najwyżej 1cm przyśpieszacza. Po 30s mają "już" 60tke, a przez światła przejadą co najwyżej ze 3 samochody. Jakby ruszali normalnie i trzymali 80 to nie byłoby takiego problemu.

Data: 2013-05-29 11:20:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-05-28 22:34, DoQ pisze:
[...]

Mylisz ecodriving z "ecodrivingiem".

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-05-30 13:27:34
Autor: the_foe
[...]

mnie najbardziej wkurwiaja delikwenci, którzy na wielopasmowym rondzie wyprzedzaja mnie na zewnetrznym pasie utrudniajac mi zmiane pasa, mimo, ze gostek wjechał na rondo dzieki temu, ze nie jechałem, jak wiekszosc, cały czas zewnetrznym pasem.

--
@foe_pl

Data: 2013-05-30 17:40:37
Autor: Deflegmator
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
the_foe <the_foe@wupe.pl>

[...]

Dlatego większość jedzie zewnętrznym pasem. :-)

Data: 2013-06-01 12:21:34
Autor: Marcin Jan
[...]

- taki co podczas manewru wyprzedzania (będąc wyprzedzanym) przyspiesza bo nagle przypomniał sobie że można jechać jednak szybciej.
- taki co jest regulatorem prędkości i wydaje mu się że jadąc 70 km/h lewym pasem zgodnie z ograniczeniem, zachowuje się zgodnie z PORD więc może się trzymać tego pasa jak długo chce.
- taki co na dojeździe do skrzyżowania z palącym się już od jakiegoś czasu zielonym świetle sunie po niżej dopuszczalnej prędkości (tak aby załapać się na czerwone) ale jak wskakuje żółte nagle gaz do dechy.
- taki co na progach zwalniających zachowują się jakby mieli podwozie z kartonu a najlepiej byłoby im  jakby wysiedli z tego auta i go przepchali przez ten prĂłg.

reszta ok :)
pozdrawiam
marcin jan

Data: 2013-06-06 00:50:52
Autor: Łukasz Olczak
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
In article <ko29a7$4l4$1@node1.news.atman.pl>,
 Deflegmator  <walhallSP@M.pl> wrote:

To ekonomiczny dziadek. Po©©ączenie zapierdalacza z kapeluszem. 80
[...]

Proszę nie obrażać Lanosa, to porządny budżetowy dupowóz ;)

Bardziej denerwują mnie nadziani posiadacze SUV-ów wiecznie z komórką przy uchu, wyprzedzający i zmieniający pasy bez kierunkowskazów i patrzenia w lusterka, okupujący lewy pas jakby pół życia przejeździli w UK, oraz ludzie którym obce jest pojęcie kultury na drodze i ustąpienia pierwszeństwa pojazdom włączającym się do ruchu z wąskich uliczek bocznych lub podczas redukcji dwóch pasów ruchu w jeden metodą "na zamek".

Uff, to chyba tyle.

Data: 2013-06-06 09:42:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
Hello Łukasz,

Ustaw kodowanie, bo czytać się nie da!

--
Best regards,
 RoMan

Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?