Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?

Data: 2013-05-28 22:34:20
Autor: DoQ
Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
W dniu 2013-05-28 14:52, Deflegmator pisze:

To ekonomiczny dziadek. Połączenie zapierdalacza z kapeluszem. 80

Mnie bardziej wkurwiają uprawiacze ecodrivingu. 1500RPM i zmiana biegu + wciskanie co najwyżej 1cm przyśpieszacza. Po 30s mają "już" 60tke, a przez światła przejadą co najwyżej ze 3 samochody. Jakby ruszali normalnie i trzymali 80 to nie byłoby takiego problemu.

Data: 2013-05-29 11:20:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-05-28 22:34, DoQ pisze:
W dniu 2013-05-28 14:52, Deflegmator pisze:

To ekonomiczny dziadek. Połączenie zapierdalacza z kapeluszem. 80

Mnie bardziej wkurwiajÄ… uprawiacze ecodrivingu. 1500RPM i zmiana biegu +
wciskanie co najwyżej 1cm przyśpieszacza. Po 30s mają "już" 60tke, a
przez światła przejadą co najwyżej ze 3 samochody. Jakby ruszali
normalnie i trzymali 80 to nie byłoby takiego problemu.

Mylisz ecodriving z "ecodrivingiem".

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?