Data: 2019-04-15 11:59:39 | |
Autor: robot | |
Najbliższa przyszÅ‚ość motoryzacji Q1|Bz0jz+™ | |
W dniu 2019-04-13 o 14:59, Marcin N pisze:
Dowiedzia³em siê dzi¶, ¿e Unia szykuje now± normê Euro 6-co¶-tam, która w zasadzie uniemo¿liwi stosowanie silników innych ni¿ co najmniej hybrydowe. Nie no. Mam nadziejê, ¿e przysz³o¶æ nie jest a¿ tak czarna. |
|
Data: 2019-04-15 03:54:36 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa nor ma | |
-- Mam nadziejê, ¿e przysz³o¶æ nie jest a¿ tak czarna.
przyszlosc jest zielona :-) https://www.welt.de/motor/news/article167674796/Was-ist-Euro-6d-TEMP.html RDE-Messungen haben offenbart, dass viele aktuell am Markt befindliche Euro-6-Fahrzeuge weit mehr als das Doppelte der eigentlich zulässigen Stickoxide emittieren. wyniki w realu wykazaly ze auta z Euro 6 emituja ponad dwukrotnie tego co dozwolone :-) czyli szanse ze E6d w trybie RDE spelni wymagania sa niewielkie Wie Thomas Koch, Professor am Karlsruher Institut für Technologie (KIT) in einem Interview mit der Helmholtz Gesellschaft erläuterte, ist eine Reinigung mit Harnstoff erst ab 180 bis 200 Grad wirkungsvoll. Bei vielen Fahrzeugen der ersten Euro-6-Generation verhinderte eine der Effizienz zuträgliche niedrige Abgastemperatur-Strategie diesen optimalen Reinigungsprozess. profesor wyjasnia ze pierwsza generacja Euro 6 ma po prostu za niska temperature spalin aby efektywnie oczyscic spaliny, efekt latwy do przewidzenia .... jak dla mnie sa w czarnej dupie :-) |
|
Data: 2019-04-16 22:08:22 | |
Autor: Poldek | |
Najbliższa przyszÅ‚ość motoryzacji Q1|Bz0jz+™ | |
W dniu 2019-04-15 o 11:59, robot pisze:
W dniu 2019-04-13 o 14:59, Marcin N pisze: Nie do¶æ, ¿e grozi nam zmniejszenie CO2, to jeszcze likwidacja mitycznych odcinków Autobahnen bez ograniczeñ prêdko¶ci https://www.umwelt-plakette.de/pl/pl/2019-04-14.html |
|
Data: 2019-04-17 12:14:50 | |
Autor: J.F. | |
Najbli¿sza przysz³o¶æ motoryzacji - nowa norma | |
U¿ytkownik "Poldek" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:q95cnn$iti$3@node1.news.atman.pl...
W dniu 2019-04-15 o 11:59, robot pisze: Emisja CO2 ma zostaæ ograniczona ze 125 do oko³o 80 g/km.Nie no. Nie do¶æ, ¿e grozi nam zmniejszenie CO2, to jeszcze likwidacja mitycznych odcinków Autobahnen bez ograniczeñ prêdko¶ci Dlaczego mitycznych ? Mityczne to beda, jak pakiet wejdzie :-) J. |
|
Data: 2019-04-17 17:57:05 | |
Autor: Poldek | |
Najbliższa przyszÅ‚ość motoryzacji Q1|Bz0jz+™ | |
W dniu 2019-04-17 o 12:14, J.F. pisze:
U¿ytkownik "Poldek" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:q95cnn$iti$3@node1.news.atman.pl... Tak naprawdê nie wiadomo, czy wolno tam jechaæ "ile siê chce", czy niewolno. Janusz jecha³ piñcet i mandatu nie dosta³, ale ja te¿ jecha³em czysta na motorze na S79 ko³o Okêcia i choæ tam jest 120 (jakby to kogo¶ interesowa³o), to te¿ nie dosta³em mandatu. Mityczne te¿ dlatego, ¿e s± otrzymywane, aby podtrzymywaæ mit typu urban legend, ¿e "s± takie miejsca na ¶wiecie, takie Autobany w Niemczech, gdzie mo¿na sobie jechaæ ile fabryka da³a..." i wiatr we w³osach i jest widmo wolno¶ci i jest ten mit, bez którego istnienia nagle okaza³oby siê, ¿e kurcze Ferdek, jak to jest, ¿e nigdzie na ¶wiecie nie ma drogi, na której mo¿na legalnie jechaæ wiêcej ni¿ 140, a tymczasem ka¿den jeden samochód sprzedawany w sklepach z samochodami na 200+ na budziku, wiêc o co chodzi? Wiêc jaki sens by³by lansowaæ i wystawiaæ w eleganckich salonach te wszystkie bryki po æwieræ bañki? Ca³a bran¿a motoryzacyjna by siê za³ama³a. |
|