Najbrzydsze buty rowerowe świata w promocji -98%!

Data: 2012-08-06 12:45:14
Autor: Alfer_z_pracy
Najbrzydsze buty rowerowe świata w promocji -98%!
Uwielbiam okazje, a Wy?

Przypadkowo zajrzałem do wyprzedażowego SkiTeamu i ujrzałem buty SPD marki Sportful. Ktoś to jeszcze pamięta? Sprowadzał to Skiteam lekko licząc 15 lat temu :-) Twarda choć niezbyt wygodna podeszwa, całkiem porządne wykonanie, ale przede wszystkim wszystkie kolory tęczy. Trzeba mieć odwagę, żeby w tym pokazać się wsród ludzi! Ale sam miałem jedną parę modelu letniego, w bardziej umiarkowanej kolorystyce, którą traktowałem jako buty awaryjne i nawet dawały radę przez dłuższy czas.

I tak oto zakupiłem jedną z ostatnich par, w rozmiarze damskim (będzie ich używać ukochana w jesiennym sezonie, o ile tylko dobrze je zakryje nogawkami!) w przecenie z 399 na... 9 zł :-)))

Tak to cudo wygląda:
http://alfer.pl/Sportful.jpg

Pzdr!
A.

Data: 2012-08-06 12:55:49
Autor: Olgierd
On Mon, 06 Aug 2012 12:45:14 +0200, Alfer_z_pracy wrote:

przede wszystkim wszystkie kolory tęczy.

Prawdę mówiąc pasowałyby do mojego nowego roweru, który mam już na ukończeniu ;-) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-08-06 15:25:20
Autor: Alfer_z_pracy
Olgierd napisał:
Prawdę mówiąc pasowałyby do mojego nowego roweru, który mam już na ukończeniu ;-)

O maj god, już się go boję :)))

A.

Data: 2012-08-06 13:30:37
Autor: Olgierd
On Mon, 06 Aug 2012 15:25:20 +0200, Alfer_z_pracy wrote:

Prawdę mówiąc pasowałyby do mojego nowego roweru, który mam już na
ukończeniu ;-)

O maj god, już się go boję

Tu jest w fazie przedprodukcyjnej: http://bit.ly/OYaJHJ Dziś zamówiłem hamulce i pedały, więc faza postprodukcyjna powinna dać się zaobserwować do końca tygodnia :) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-08-16 07:16:52
Autor: Olgierd
[...]

Bój się:

http://farm9.staticflickr.com/8434/7790400500_bbc221f3d2_b.jpg

http://farm8.staticflickr.com/7256/7790397388_b12835933d_b.jpg

http://farm8.staticflickr.com/7256/7790398880_23a6e2281f_b.jpg

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-08-16 12:09:17
Autor: biodarek
W dniu 2012-08-16 09:16, Olgierd pisze:
[...]

Po raz drugi napiszę w tym wątku to samo słowo - PIĘKNY!
Ubarwiłeś świat :)

--
biodarek

Data: 2012-08-16 11:22:19
Autor: Olgierd
On Thu, 16 Aug 2012 12:09:17 +0200, biodarek wrote:

Po raz drugi napiszę w tym wątku to samo słowo - PIĘKNY!
Ubarwiłeś świat

Sękju :-)

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-08-16 15:40:28
Autor: michał
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisał(a):

Bój się:

> [...]

Możesz zdradzić co to za prowadnica do łańcucha i jaki sztuciec? Sam
zastanawiam się nad zakupem sztywnego Ninera.

michał

Data: 2012-08-16 18:38:03
Autor: Olgierd
On Thu, 16 Aug 2012 15:40:28 +0000, michał wrote:

Możesz zdradzić co to za prowadnica do łańcucha i jaki sztuciec? Sam
zastanawiam się nad zakupem sztywnego Ninera.

Prowadnica to w sumie jakiś brytyjski no-name (kupiony z drugiej ręki od kolegi). A wideł to oczywiście Salsa CroMoto. Świetny.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-08-06 13:10:11
Autor: bans
Najbrzydsze buty rowerowe świata w promocji -98%!
W dniu 2012-08-06 12:45, Alfer_z_pracy pisze:

Tak to cudo wygląda:
http://alfer.pl/Sportful.jpg

Nie brzydsze od pierwszego lepszego współczesnego buta SPD. Powiedziałbym nawet, że lepsze, bo zabawne.

Sam kupiłbym :)

--
bans

Data: 2012-08-06 14:00:11
Autor: tanill5
Najbrzydsze buty rowerowe świata w promocji -98%!

Użytkownik "Alfer_z_pracy"(będzie ich
używać ukochana w jesiennym sezonie, o ile tylko dobrze je zakryje nogawkami!) w przecenie z 399 na... 9 zł :-)))

Oj Twoja miłość do wybranki jest chyba nieszczera. Ukochanej takie koszmarne buty???  Wstyd kolego! ;-))

Data: 2012-08-06 14:05:54
Autor: johnkelly
W dniu 2012-08-06 14:00, tanill5 pisze:

[...]

Koszmarne - rzecz gustu. Ale zauważ, że się szarpnął na całe 9pln! A mógł wydać na piwo. ;)

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2012-08-06 14:21:43
Autor: Marek
johnkelly wrote:
Koszmarne - rzecz gustu. Ale zauważ, że się szarpnął na całe 9pln! A mógł wydać na piwo. ;)

Spoko. 9 PLN na kobietę można wydać. Zaszalał :)
No i jakie urocze to obuwie.
Pewnie sobie kupi za 30x tyle jakieś inne w lżejszym fasonie ale dziewczynie za 3 piwa takie wojskowe kupił do zadań specjalnych wśród pstrokatego ptactwa Afryki.

Marek

Data: 2012-08-06 14:23:10
Autor: Alfer_z_pracy
tanill5 napisał:
Oj Twoja miłość do wybranki jest chyba nieszczera. Ukochanej takie koszmarne buty???  Wstyd kolego! ;-))

A wiesz jakie podśmiechujki sobie robiliśmy przy kasie, ze sprzedawcami? :-))) Dziewczyna dobrze powiedziała: te buty to jest dizajn z zeszłego wieku ;)

A.

Data: 2012-08-06 14:46:21
Autor: kawoN
W dniu 12-08-06 14:00, tanill5 pisze:

Oj Twoja miłość do wybranki jest chyba nieszczera. Ukochanej takie
koszmarne buty???  Wstyd kolego! ;-))

Nieprawda! Każda kobieta uwielbia mieć coś niepowtarzalnego,
szczególnie w odzieniu.
Kobieta Alfera będzie miała buty. Kolorowe i wesołe :)

--
kawoN
-

Data: 2012-08-06 18:35:56
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

Phi!
http://www.sneakerfreaker.com/museum/model/NIKE-Cycling-Pooh-Bah-Indigo/4427 - w takich x lat przejeździłem. Zresztą - do dziś je mam gdzieś zadołowane jako rezerwę.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-08-06 19:30:17
Autor: ...::QRT::...
Dnia Mon, 06 Aug 2012 18:35:56 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

[...]

no ale te sa fajne - przynajmniej jak na mój gust czego o tych Alferowych
powiedzieć nie moge :D

Data: 2012-08-06 20:27:03
Autor: kamil/Endurorider.pl
Najbrzydsze buty rowerowe świata w promocji -98%!

Uwielbiam okazje, a Wy?

http://endurorider.pl/2006/07/sportfull-mtb/ :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-08-07 09:46:58
Autor: Alfer_z_pracy
kamil/Endurorider.pl napisał:
http://endurorider.pl/2006/07/sportfull-mtb/ :)

O! To jest to samo, tylko w innych kolorach, oni zrobili kilka podwersji kolorystycznych. WOW :-)

I ta cholewka dokręcana plastikowymi nitami :)))) Kurczę, aż nie wiem czy tych butów do jakiegoś muzeum nie wstawię jako KURIOZUM ;)

A.

Data: 2012-08-07 09:59:12
Autor: bans
W dniu 2012-08-07 09:46, Alfer_z_pracy pisze:

I ta cholewka dokręcana plastikowymi nitami :)))) Kurczę, aż nie wiem
czy tych butów do jakiegoś muzeum nie wstawię jako KURIOZUM ;)

Zobaczymy, jak za 10-15 lat będziecie się nabijać z obecnych wzorów obuwia rowerowego. Bo że wtedy będą się wam wydawały komiczne - tego jestem pewien.

Mnie już śmieszą :)

--
bans

Data: 2012-08-07 11:56:36
Autor: tanill5

Użytkownik "bans" napisał w wiadomości > Zobaczymy, jak za 10-15 lat będziecie się nabijać z obecnych wzorów
obuwia rowerowego. Bo że wtedy będą się wam wydawały komiczne - tego jestem pewien.

Raczej nie. "piękne" lanserskie buciki, które Alfer szanownej ukochanej kupił to model dość specyficzny a to co jest obecnie dostępne ( mam na myśli normalne wzory) biedzie robione jeszcze bardzo długo. Popatrz na robione przez ostatnie dwadzieścia lat buty do biegania, koszykówki, narciarskie. Różnią sie głównie duperelami ale nie szokują wyglądem

Data: 2012-08-07 12:19:52
Autor: bans
W dniu 2012-08-07 11:56, tanill5 pisze:

a to co jest obecnie dostępne ( mam na
myśli normalne wzory)

No właśnie o tym pisze, dla ciebie to "normalne" wzory, a dla mnie komedia :)

Jasne, większość butów jest całkiem OK, ale sporo widzę kosmitów w jakichś kolorowych dziwadłach, przy których (IMHO oczywiście) te Alferowa są całkiem OK, bo przynajmniej mówią "mój właściciel ma poczucie humoru" :)

http://cycle.shimano-eu.com/publish/content/global_cycle/en/nl/index/footwear/mtb/product.-code-SH-XC60.-type-..html - pierwsze z brzegu, może to tez jakis eksperyment, nie wiem, nie znam się

http://velo.pl/produkty/?m=17 - drugie z brzegu

http://www.specialized.com/pl/pl/ftr/shoes/roadshoes/74road - i trzecie (tu się naszukałem, Spec jednak ma buty w miarę normalne)

--
bans

Data: 2012-08-07 19:17:43
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:5020c7f3$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Śmiej się śmiej, ale transfer energii był w nich zacny :) Jeździło się dobrze a że wyglądały jak wyglądały to inna sprawa :)

Plastikowa podeszwa nie ugina się nawet na nanominimetr :) Fajnie się rozpadły na koniec :P

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-08-07 22:47:11
Autor: Tomasz Tarchała
On 2012‧08‧06 12:45, Alfer_z_pracy wrote:

[...]

Rozczulający wątek. To były moje pierwsze buty SPD, kupiłem je chyba na zimę 2000/2001, do jednostronnych pedałów Wellgo. Kosztowały wtedy 100 zł albo może 150 - przecena z 400 to oczywiście ściema. Ewidentnie Ski Team aż do dzisiaj nie mógł wyprzedać zapasów :-)

Buty dawały radę przez kilka ładnych lat, w końcu zużyły mi się bloki SPD, a były tak zapieczone, że nie sposób było ich wyjąć; wyrzuciłem więc razem z butami :-)

Ale o co cho z tą kolorystyką właściwie? Od zawsze przecież w kolarstwie im bardziej żarówiaste, tym bardziej pożądane. Jeśli chodzi o miano "najbrzydsze buty rowerowe świata" to palmę dzierżą moim zdaniem sandały Shimano.

Data: 2012-08-09 16:23:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Najbrzydsze buty rowerowe świata w promocji -98%!
Alfer_z_pracy, Mon, 6 Aug 2012 12:45:14 +0200, pl.rec.rowery:
Tak to cudo wygląda:
http://alfer.pl/Sportful.jpg

Masz jako-taką pewność, że nikt ich nie ukradnie... :P

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-08-09 16:40:26
Autor: Alfer_z_pracy
Najbrzydsze buty rowerowe świata w promocji -98%!
Marek 'marcus075' Karweta napisał;
Masz jako-taką pewność, że nikt ich nie ukradnie... :P

A co, u Ciebie kradną trzewiki? Póki co mi się nie zdarzyło :-)

A.

Data: 2012-08-09 19:30:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Najbrzydsze buty rowerowe świata w promocji -98%!
Alfer_z_pracy, Thu, 9 Aug 2012 16:40:26 +0200, pl.rec.rowery:
Marek 'marcus075' Karweta napisał;
Masz jako-taką pewność, że nikt ich nie ukradnie... :P

A co, u Ciebie kradną trzewiki? Póki co mi się nie zdarzyło :-)

Nie wiem, czy kradną, ale w różnych miejscach bywam i podejrzewam, że są
miejsca na świecie, gdzie kradną wszystko... :-P
Przy okazji się chcę wyżalić: dwutygodniowy wyjazd na Bałkany i wróciłem z
pękniętym Brooksem B17, trochę spękanymi sakwami Crosso Dry oraz
rozwalającymi się butami. Szlag by to trafił...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-08-10 07:57:18
Autor: bans
W dniu 2012-08-09 16:40, Alfer_z_pracy pisze:

A co, u Ciebie kradną trzewiki? Póki co mi się nie zdarzyło :-)

Oj, znam takich, którzy wracali z gór w klapkach, bo w schronisku ktoś połaszczył się na ich śmierdzące, mokre i zabłocone buty :/

--
bans

Data: 2012-08-09 17:46:55
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:u9qph1duy1u8$.dlgpedaluje.ile.moze...
Alfer_z_pracy, Mon, 6 Aug 2012 12:45:14 +0200, pl.rec.rowery:

Tak to cudo wygląda:
http://alfer.pl/Sportful.jpg

Masz jako-taką pewność, że nikt ich nie ukradnie... :P

Mi ukradli ;/

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Najbrzydsze buty rowerowe świata w promocji -98%!