Najbrzydsze znane kobiety!

Data: 2009-11-10 22:05:47
Autor: boukun
Najbrzydsze znane kobiety!
Data: 2009-11-11 07:52:08
Autor: Konstanty Wycirowski
Najbrzydsze znane kobiety!

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hdckp3$bmq$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://facet.wp.pl/gid,11667191,img,11667192,kat,1007873,galeriazdjecie.html?T[page]=1
E, tam. Najbrzydsza jest druciara, wszechpolacka wywłoka!

Data: 2009-11-11 02:32:30
Autor: Antenka
Najbrzydsze znane kobiety!
On 11 Lis, 07:52, "Konstanty Wycirowski" <ku...@pucio.de> wrote:
"boukun" <bou...@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitragnews:hdckp3$bmq$1@atlantis.news.neostrada.pl...>http://facet.wp.pl/gid,11667191,img,11667192,kat,1007873,galeriazdjec...[page]=1

E, tam. Najbrzydsza jest druciara, wszechpolacka wywłoka!

Najszpetniejsza jest twoja matka,  że coś takiego, takie nic urodziła,
a przede wszystkim, że wychowała cię na kupę gówna! Bo tylko chodząca
szpetota mogła urodzić taką kreaturę jak ty, szamboidzie!

Antenka :-P

Data: 2009-11-11 14:26:42
Autor: Konstanty Wycirowski
Najbrzydsze znane kobiety!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:9750ba67-1316-4fb9-934d-99631dc33478m16g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Tak trzymać, głosicielko katomaoralności. Antentkę prezentuuuuuuuuuuuuuj!

Data: 2009-11-11 10:16:01
Autor: Jadrys
Najbrzydsze znane kobiety!
Konstanty Wycirowski pisze:
[...]

Udowodnij swoja teorię.. Choćby pokaż zdjęcie.

Data: 2009-11-11 02:35:14
Autor: Antenka
Najbrzydsze znane kobiety!
On 11 Lis, 10:16, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Konstanty Wycirowski pisze:

> E, tam. Najbrzydsza jest druciara, wszechpolacka wywłoka!

Udowodnij swoja teorię.. Choćby pokaż zdjęcie.

Jadrysiu, z kim polemizujesze? Ostrzegam Cię, że możesz się upaprać
tym szambem... :- / Gentlemen nie powinien wchodzić w  polemikiem z
takim nic. ;-)

Antenka :-*

Antenka

Data: 2009-11-11 14:29:22
Autor: Konstanty Wycirowski
Najbrzydsze znane kobiety!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:a17095b8-c056-4a92-87b0-5b82c2f8a66ct2g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

Jadrysiu, z kim polemizujesze? Ostrzegam Cię, że możesz się upaprać
tym szambem... :- / Gentlemen nie powinien wchodzić w  polemikiem z

Ta, ta, krynico mądrości - "polemikiem". Jakbyś w życiu coś innego przeczytała niż książeczkę do nabożeństwa (przepraszam, ty czytasz jeszcze ulotki wszechpolaków) - to byś mogła prowadzić "polemikię", wywłokowata druciaro.

Data: 2009-11-11 20:20:07
Autor: Jadrys
Najbrzydsze znane kobiety!
Antenka pisze:

[...]

Ależ Antenko, ja wcale z nim nie polemizuję, staram się mu tylko uświadomić że praktycznie nie ma bladego pojęcia jak wyglądasz a już z góry zakłada że jesteś brzydka :-(
Oj zdziwiłby się nasz p. Wycirowski gdyby Cię zobaczył :-)

Data: 2009-11-11 20:29:32
Autor: raff
Najbrzydsze znane kobiety!
Jadrys pisze:
Antenka pisze:

[...]

Ales Ty naiwny jadrysiu. Nic dziwnego ze jestes komunista.

On to mowi tylko po to zeby ja obrazic.

Data: 2009-11-11 21:53:35
Autor: Jadrys
Najbrzydsze znane kobiety!
raff pisze:
Jadrys pisze:
Antenka pisze:

[...]

Po pierwsze nie jestem komunistą. A po drugie jak można kogoś obrazić zarzucając brak urody gdy się nie ma pojęcia jak owa osoba wygląda?

Data: 2009-11-11 22:40:13
Autor: Piotr
Najbrzydsze znane kobiety!
Dnia Wed, 11 Nov 2009 21:53:35 +0100, Jadrys napisał(a):

Po pierwsze nie jestem komunistą. A po drugie jak można kogoś obrazić zarzucając brak urody gdy się nie ma pojęcia jak owa osoba wygląda?

Pomiędzy "można" a "usiłuje" obrazić jest istotna różnica.
Demonstruję:
Taki Wycieruchowski usiłuje mnie obrazić, ale nie może tego zrobić.
Piotr

Data: 2009-11-11 23:49:15
Autor: Konstanty Wycirowski
Najbrzydsze znane kobiety!

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:9tkdyrahf4p5$.16u8yl4mlno0b$.dlg40tude.net...
[...]

A ja ciebie można obrazić? Przecież ja już dawno zauważyłem, że ty z tej swołoczy, co to jak im gówno w oczy pryska, to nie tylko "o, deszcz pada" gaworzą, ale i ze smakiem oblizują. Padalca i smiecia się juz nie da obrazić. A tobie, Piotrusiu (hehe... hehe...) to i honoru brakuje. A bez honoru, nie ma obrazy.

Data: 2009-11-12 10:18:43
Autor: Piotr
Najbrzydsze znane kobiety!
Dnia Wed, 11 Nov 2009 23:49:15 +0100, Konstanty Wycirowski napisał(a):

[...]

Ty się jednak lubisz naprężać, mój ty koprofaggio, he, he...

Data: 2009-11-12 10:38:14
Autor: Jadrys
Najbrzydsze znane kobiety!
Piotr pisze:
[...]

Ale ci nie zarzuca braku urody :-D

Data: 2009-11-12 11:39:17
Autor: Piotr
Najbrzydsze znane kobiety!
Dnia Thu, 12 Nov 2009 10:38:14 +0100, Jadrys napisał(a):

Ale ci nie zarzuca braku urody :-D

Widać w jego pojmowaniu świata, to zaden istotny feler u faceta.
Pozatem kalkuluje co by mnie mogło zaboleć i wymyślił to, co widać.
Dosyć żałosna powłoka z tego edela. Piotr

Data: 2009-11-11 11:20:04
Autor: Konstanty Wycirowski
Najbrzydsze znane kobiety!

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hddvcs$i30$2news.onet.pl...
[...]

"Kobieta", która daje dupy wszechpolakom, nie może być nawet w przybliżeniu "zjadalna". Taką wywłoką może być tylko koszmarny paszczur. Do tego z antenką.

Data: 2009-11-11 20:20:14
Autor: Jadrys
Najbrzydsze znane kobiety!
[...]

Wybacz, ale sam nie wiesz o czym chrzanisz...

Data: 2009-11-11 11:22:33
Autor: Piotr
Najbrzydsze znane kobiety!
Dnia Wed, 11 Nov 2009 10:16:01 +0100, Jadrys napisał(a):

Udowodnij swoja teorię.. Choćby pokaż zdjęcie.

A co on, fotograf?!
Utytła w g... i wystarczy.
Piotr
PS. Wycieruchowski - aport!! Powiedziałem "gówno"...

Data: 2009-11-11 14:30:26
Autor: Konstanty Wycirowski
Najbrzydsze znane kobiety!

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:16a6gcei2sfnj.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A co w tym dziwnego, ty o niczym innym nie umiesz. Jak się ma w głowie gówno, to się tylko o gównie mówi i pisze. Hehe, Piotrusiu, hehe.....

Data: 2009-11-11 14:41:27
Autor: Piotr
Najbrzydsze znane kobiety!
Dnia Wed, 11 Nov 2009 14:30:26 +0100, Konstanty Wycirowski napisał(a):

[...]

No, a teraz - leżeć! Albo ty sam wiesz co...

Data: 2009-11-11 21:00:29
Autor: Konstanty Wycirowski
Najbrzydsze znane kobiety!

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:10hwab08hm1o1$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Hehe, Piotruś, hehe....

Data: 2009-11-11 21:10:26
Autor: Piotr
Najbrzydsze znane kobiety!
Dnia Wed, 11 Nov 2009 21:00:29 +0100, Konstanty Wycirowski napisał(a):

Hehe, Piotruś, hehe....

No, Piotruś he, he... A kto, he, he...
Co za ciulik.
Piotr

Data: 2009-11-11 23:44:23
Autor: Konstanty Wycirowski
Najbrzydsze znane kobiety!

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1gjtnit1krgmq.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 11 Nov 2009 21:00:29 +0100, Konstanty Wycirowski napisał(a):

Hehe, Piotruś, hehe....

No, Piotruś he, he... A kto, he, he...
Co za ciulik.
Piotr