Najcudowniejszej !

Data: 2009-11-08 08:25:14
Autor: jadrys
Najcudowniejszej !

Dzień dobry

http://www.youtube.com/watch?v=EAIoKU_hq-g

Data: 2009-11-07 23:33:43
Autor: Antenka
Najcudowniejszej !
On 8 Lis, 08:25, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Dzień dobry

http://www.youtube.com/watch?v=EAIoKU_hq-g

Jadryś to prawdziwy romantyk :-)

Antenka

P.s. Ładnie Krzyś to zaśpiewał. a ta laska z teledysku naprawdę jest
piękna ;-)

Data: 2009-11-08 22:16:11
Autor: Jadrys
Najcudowniejszej !
Antenka pisze:
[...]

No piękna, jednak Ta której zadedykowałem ten utwór bije ją pod względem urody na głowę :-)

Data: 2009-11-09 00:04:56
Autor: VicAbarca
Najcudowniejszej !
Antenka пишет:
 a ta laska z teledysku naprawdę jest
piękna ;-)

Kaszana straszna... Chujnia nie muzyka...

--
Vic

Data: 2009-11-09 00:13:52
Autor: VicAbarca
Najcudowniejszej !
Antenka пишет:
P.s. Ładnie Krzyś to zaśpiewał. a ta laska z teledysku naprawdę jest
piękna ;-)

Nedza artystyczna...
Tu masz naprawde niezla laske, a do tego niezla muzyke, zamiast tego komercyjnego rmf-owego gowna:
http://www.youtube.com/watch?v=sKjNk-sAS7U&feature=related

--
Vic

Data: 2009-11-09 05:21:24
Autor: Marek
Najcudowniejszej !
On 8 Lis, 08:33, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 8 Lis, 08:25, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Dzień dobry

>http://www.youtube.com/watch?v=EAIoKU_hq-g

> --
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Jadryś to prawdziwy romantyk :-)

Antenka

Nie wierz mu w niczym: to komuch ! A komuchy klamia zawsze...
I zawsze udaja romantykow.
Nadjezda Krupska tez liczyla na romantyczny zwiazek, a nabawila sie
syfilisa.

Data: 2009-11-09 12:23:07
Autor: Polok_Prawdziwy
Najcudowniejszej !

No JAMDRYSIE, jeśli ta "cudowno", jest tom, wturom psypuscom (scegulnie po
publikacjach dni łostatnich), to musem pedzieć, zeciem doceniać pocynom...

Som pimgwiny lubiem... ;)

Data: 2009-11-09 17:33:16
Autor: Jadrys
Najcudowniejszej !
Polok_Prawdziwy pisze:

No JAMDRYSIE, jeśli ta "cudowno", jest tom, wturom psypuscom (scegulnie po
publikacjach dni łostatnich), to musem pedzieć, zeciem doceniać pocynom...

Som pimgwiny lubiem... ;)

Zapewniam cię baco że taka jak ta której zadedykowałem ten utwór zdarza się jedna na kilka tysięcy.

Data: 2009-11-09 10:20:53
Autor: Antenka
Najcudowniejszej !
On 9 Lis, 17:33, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Polok_Prawdziwy pisze:

> [...]

> Som pimgwiny lubiem... ;)

Zapewniam cię baco że taka jak ta której zadedykowałem ten utwór zdarza

Jadrysiu, czy ty tylko udajesz romantyka? :( Marek poddał w wątpliwość
twoją romantyczność ;-)

Antenka

Data: 2009-11-09 20:45:57
Autor: Jadrys
Najcudowniejszej !
Antenka pisze:

[...]

Chyba jednak nim nie jestem :-( .. Tak tylko po prostu nie potrafię nie docenić piękna nie skomentowawszy go. :-)   A na romantyka to jestem już chyba trochę za stary :-(

Data: 2009-11-09 12:26:44
Autor: Marek
Najcudowniejszej !
On 9 Lis, 20:45, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Chyba jednak nim nie jestem :-( .. Tak tylko po prostu nie potrafię nie
docenić piękna nie skomentowawszy go. :-)   A na romantyka to jestem już

Starosc akurat nie pozbawia romantyzmu, ale twoje zaklamanie  ...

Data: 2009-11-09 22:02:10
Autor: Jadrys
Najcudowniejszej !

[...]

Wyobraź sobie E-zopie że ja nie kłamię prawie wcale...

Data: 2009-11-10 09:30:37
Autor: Polok_Prawdziwy
Najcudowniejszej !
Zapewniam cię baco że taka jak ta której zadedykowałem ten utwór zdarza się jedna na kilka tysięcy.

Wiezem..., wiezem...,

Myślołem, ze jo marynożem jezem, ale widzem, ześ winksym babiożem łodemnie -
tela tysiency sparek...! ;)

PS - noale...
- jeśli pikne (znacysiem wielgachne!) cycory, aco nojwazniejse, łochotem i
wilgotnom sparkem mo, to tesbym romantykować mugł...

--

Najcudowniejszej !