Najczarniejsza Godzina film SF (paranaukowy)

Data: 2011-12-07 10:34:26
Autor: FM
Najczarniejsza Godzina film SF (paranaukowy)
The Darkest Hour - Najczarniejsza Godzina -
film
(Horror,SF,Paranauka)

Ktos to juz ogladal?
Jaka akcja, warte obejrzenia?
O dziwo, tym razem to nie Los Angeles.
Dzieje sie w Moskwie, wiec... ;)))

FM

Data: 2011-12-07 14:04:44
Autor: rs
On Wed, 7 Dec 2011 10:34:26 -0800 (PST), FM <falzmann@live.com> wrote:

[...]

nie ogladal, bo nie bylo jeszcze premiery. <rs>

Data: 2011-12-07 11:08:23
Autor: FM
On Dec 7, 2:04 pm, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:
On Wed, 7 Dec 2011 10:34:26 -0800 (PST), FM <falzm...@live.com> wrote:
> [...]

>O dziwo, tym razem to nie Los Angeles.
>Dzieje sie w Moskwie, wiec... ;)))

nie ogladal, bo nie bylo jeszcze premiery. <rs>

A jakies trajlerki?

FM

Data: 2011-12-07 14:16:26
Autor: rs
On Wed, 7 Dec 2011 11:08:23 -0800 (PST), FM <falzmann@live.com> wrote:

> [...]

>O dziwo, tym razem to nie Los Angeles.
>Dzieje sie w Moskwie, wiec... ;)))

nie ogladal, bo nie bylo jeszcze premiery. <rs>

szybciorem zglos na policje, ze ci googla ukradli. <rs>

Data: 2011-12-07 14:21:26
Autor: FM
On Dec 7, 2:16 pm, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:
>A jakies trajlerki?

szybciorem zglos na policje, ze ci googla ukradli. <rs>

Haha... sorry... bylem zajety, to tak sobie zahaczylem by dostac
szybkiego linka ;)))
Okay, mam, sam.
Zapowiada sie fajnie.
Katastroficzny film science fiction, wyprodukowany przez Timura
Bekmambetova.
Grupa młodych ludzi próbuje przetrwać inwazję przedstawicieli obcej
cywilizacji...
http://www.filmweb.pl/video/trailer/nr+4-26869

FM

Data: 2011-12-07 17:38:05
Autor: rs
On Wed, 7 Dec 2011 14:21:26 -0800 (PST), FM <falzmann@live.com> wrote:

> [...]

Bekmambetova.
Grupa młodych ludzi próbuje przetrwać inwazję przedstawicieli obcej

mi sie podoba jak ta cywilizacja jest pokazana, a raczej nie pokazana.
chyba, ze pod koniec filmu sie wyjasni, ze wszystkim rzadza myszy i
wszystko co trzeba wiedziec to 42. <rs>

Data: 2011-12-08 09:20:15
Autor: Rais
FM pisze:
[...]

Kurcze... Już my¶lałem, że to bedzie dalszy ci±g Skyline.

BTW Te crossposty maj± uratować usenet przed ostateczn± zagłada?!

Data: 2011-12-08 09:30:30
Autor: Ghost
Najczarniejsza Godzina film SF (paranaukowy)

Użytkownik "Rais" <Rais@is> napisał w wiadomo¶ci news:4ee0733f$0$5806$65785112news.neostrada.pl...

BTW Te crossposty maj± uratować usenet przed ostateczn± zagłada?!

Tez mi to przyszlo do glowy. Mogly by byc film+fantastyka, ale paranukowe debilizmy to juz za wiele.

Data: 2011-12-08 09:30:33
Autor: bartekltg
W dniu 2011-12-08 09:20, Rais pisze:
FM pisze:
[...]

Kurcze... Już myślałem, że to bedzie dalszy ciąg Skyline.

BTW Te crossposty mają uratować usenet przed ostateczną zagłada?!

Wręcz przeciwnie, to próba dęcia w trąbę:

http://irek_wojciech.republika.pl/humor/temat/apokalipsa.htm

"I zatrąbił siódmy anioł, i usłyszałem głos mówiący: Biada wam, albowiem zniesione będą blokady przeciw crosspostom we wszystkich czytnikach i na wszystkich serwerach. I tak się stało, i każdy wątek w każdej grupie crosspostowany byl na wszystkie inne. I pl.soc.religia zmieszało się z pl.sex, i soc.culture.polish zmieszało się z pl.rec.fantastyka.sf-f, i wszędzie oprócz grup moderowanych zapanował krzyk wielki i chaos".

:)

pzdr
bartekltg

Data: 2011-12-08 02:03:43
Autor: FM
Najczarniejsza Godzina film SF (paranaukowy)
On Dec 8, 3:30 am, bartekltg <bartek...@gmail.com> wrote:

Wręcz przeciwnie, to próba dęcia w tr±bę:

Nie marudz ;))
Jaks tam Grzechotka, czy inna Pieszczotka, zaczela narzekac, ze jej
grupa pada i umiera, no tosmy troche wstrzykneli hormonu wzrostu i
podlewarowali psyche ;)))
Ale to chyba na nic, bo generalnie, robi sie coraz pusciej.
Wszystkie, a liczne, Fora zabijaja Usnet.
Sam wiesz, ze  pl.rec.fantastyka.sf-f to dogorywajacy trupek.
Powod?
Za duzo - mlodych - wyjechalo z kraju.

FM

Najczarniejsza Godzina film SF (paranaukowy)