Najczęstszy rak od telefonii komórkowej i bezprzewodowej - glejak mózgu

Data: 2015-04-11 12:42:37
Autor: boukun
Najczęstszy rak od telefonii komórkowej i bezprzewodowej - glejak mózgu
1,5 roku temu dowiedziała się, że w głowie ma groźny nowotwór. Chemioterapia nie pomogła. Dziewczyna wiedziała, że zostały jej mniej niż 2 lata życia. Zmarła 10 kwietnia 2015.

Wszystko zaczęło się niewinnie. W październiku 2013 roku Lauren Hill poczuła zawroty głowy. Powodów może być mnóstwo, ale poszła na badania. Te wykazały, że ma nieoperacyjnego guza, niezwykle agresywną odmianę - glejaka pnia mózgu, który niemal zawsze kończy się śmiercią. Zdarzały się przypadki, że od zdiagnozowania nowotworu do zgonu mijał tydzień.

Młoda koszykarka nie poddała się. Założyła fundację, zaczęła zbierać pieniądze. Nie dla siebie, ale na badania nad rakiem, aby w przyszłości możliwe było wyleczenie również takiego przypadku jak jej. Udało się zgromadzić 1,5 mln dolarów.

http://sport.wp.pl/kat,1715,title,19-letnia-koszykarka-zmarla-na-raka-Cala-Ameryka-zyla-jej-historia,wid,17441845,wiadomosc.html

Co za tępaki, oszukują ludzi. Nie da się wyleczyć raka mózgu korzystając dalej z telefonu komórkowego, który powoduje promieniowaniem elektropagnetycznym o wysokich częstotliwościach atakowanie komórek glejowych w mózgu. Dlaczego ludzie nie chcę się uświadomić? Często widzę będąc na oddziale onkologii młode dziewczyny z łysymi głowami po chemii, siedzące przy stoliku i klikające w telefom komórkowy, nie zdając sobie z tego sprawy, że to właśnie ten telefon doprowadził je do tej śmiertelnej choroby... Nie ma kto ich uświadomić?

Data: 2015-04-11 21:29:20
Autor: the_foe
W dniu 2015-04-11 o 12:42, boukun pisze:

[...]

swiatło ma wyższą czestotliwość niz mikrofale.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-11 21:54:43
Autor: Joschi
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mgbu22$hb0$1mx1.internetia.pl...
[...]

Chodzi o częstotliwość pól elektromagnetycznych

http://www.faza.pw.edu.pl/artykuly/art2.pdf

Data: 2015-04-11 14:30:36
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 11 kwietnia 2015 21:54:45 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> swiatło ma wyższą czestotliwość niz mikrofale.

Chodzi o częstotliwość pól elektromagnetycznych

http://www.faza.pw.edu.pl/artykuly/art2.pdf

Przez kilkadziesiąt lat odkąd są telefony komórkowe nie udało się im przypisać szkodliwego działania na człowieka.

Data: 2015-04-11 23:39:56
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:b1a029d3-3a80-4aab-a85a-791167899696googlegroups.com...
> [...]

Przez kilkadziesiąt lat odkąd są telefony komórkowe nie udało się im przypisać szkodliwego działania na człowieka.

Pierdolisz! Telefonia komórkowa to jest relatywnie nowa rzecz, masowo rozpowszechniona zaledwie od 20 lat, a rak mózgu jak glejak czy białaczka rozwijają się przez wiele lat, właśnie poprzez intensywne i częste używanie telefonów komórkowych lub bezprzewodowych. Przemysł telekomunikacyjny takich badań nie przeprowadzi i będzie je zakłamywał. Chyba nie wyobrażasz sobie dzisiaj takiej sytuacji, że w mediach głównego nurtu powiedzą ci prawdę o szkodliwości PEM z telefonów komórkowych i bezprzewodowych. To byłoby równoznaczene z wojną światową. Najlepszym badaniem szkodliwości PEM jest z roku na rok rozwijająca się pandemia raka układu krwiotwórczego i mózgu, a także i innych. Często dopiero następne pokolenia są dotknięte tymi schorzeniami. Zwróć uwagę, jak dużo maleńkich dzieci dostaje dzisiaj raka oka..., lub kości i inne... Za 20 lat już co drugi w rodzinie będzie chorował na jakiś rodzaj raka. To jest przyczyna postępu cywilizacyjnego.

Data: 2015-04-11 14:51:29
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 11 kwietnia 2015 23:39:59 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Pierdolisz! Telefonia komórkowa to jest relatywnie nowa rzecz, masowo rozpowszechniona zaledwie od 20 lat, a rak mózgu jak glejak czy białaczka rozwijają się przez wiele lat, właśnie poprzez intensywne i częste używanie telefonów komórkowych lub bezprzewodowych. Przemysł telekomunikacyjny takich badań nie przeprowadzi i będzie je zakłamywał. Chyba nie wyobrażasz sobie dzisiaj takiej sytuacji, że w mediach głównego nurtu powiedzą ci prawdę o szkodliwości PEM z telefonów komórkowych i bezprzewodowych. To byłoby równoznaczene z wojną światową. Najlepszym badaniem szkodliwości PEM jest z roku na rok rozwijająca się pandemia raka układu krwiotwórczego i mózgu, a także i innych. Często dopiero następne pokolenia są dotknięte tymi schorzeniami. Zwróć uwagę, jak dużo maleńkich dzieci dostaje dzisiaj raka oka..., lub kości i inne... Za 20 lat już co drugi w rodzinie będzie chorował na jakiś rodzaj raka. To jest przyczyna postępu cywilizacyjnego.

Daj statystyki z ostatnich pięćdziesięciu lat.

Data: 2015-04-12 00:09:30
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:883e411e-a10c-40a8-aa4e-078d26088e85googlegroups.com...
> [...]

chorował na jakiś rodzaj raka. To jest przyczyna postępu cywilizacyjnego.

Daj statystyki z ostatnich pięćdziesięciu lat.

Chłopie, codziennie słyszymy w mediach, że ktoś młody ma lub umiera na glejaka, przeważnie VIP-y, dlatego, że ludzie bogaci mogą sobie pozwolić na dłuższe rozmowy telefoniczne z komórek. Ja ludzi przestrzegam, zainteresuj się tematem, jeśli chcesz coś zrobić dla swojego zdrowia. Co ty z tym zrobisz, to twoja sprawa i twoja odpowiedzialność, ale przestrogę otrzymałeś, żebyś w przyszłości nie mówił, że nie byłeś uświadamiany...

Data: 2015-04-11 17:34:36
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 00:09:35 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Chłopie, codziennie słyszymy w mediach, że ktoś młody ma lub umiera na glejaka, przeważnie VIP-y, dlatego, że ludzie bogaci mogą sobie pozwolić na dłuższe rozmowy telefoniczne z komórek. Ja ludzi przestrzegam, zainteresuj się tematem, jeśli chcesz coś zrobić dla swojego zdrowia. Co ty z tym zrobisz, to twoja sprawa i twoja odpowiedzialność, ale przestrogę otrzymałeś, żebyś w przyszłości nie mówił, że nie byłeś uświadamiany...

Nie pierdol. Wyjechałeś ze szkodliwością to dawaj wiarygodne statystyki a nie papkę dla debili w stylu codziennie..... . Dokąd nie przedstawisz statystyk dotąd to co do tej pory napisałeś to pierdolenie kotka za pomocą młotka.

Data: 2015-04-12 02:56:18
Autor: szklanynocnik
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

Nie pierdol. Wyjechałeś ze szkodliwością to dawaj wiarygodne statystyki a nie papkę dla debili w stylu codziennie..... .

http://pl.wikipedia.org/wiki/Heinrich_Hertz
Tylko 37 i do piachu:)

A bawił się taką zabawką:
http://images.slideplayer.pl/1/57600/slides/slide_16.jpg

I co? Uszkodził se DNA:)

Data: 2015-04-12 04:41:05
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 11:56:20 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
> [...]
 > Nie pierdol. Wyjechałeś ze szkodliwością to dawaj wiarygodne statystyki a nie papkę dla debili w stylu codziennie..... .

Jednym przypadkiem nie da się niczego z wyjątkiem swojej głupoty udowodnić. Bawił się ale tam gdzie się bawił pracowało sporo osób.. Co z nimi? Jak robili w USA pierwszą bombę A to się zdarzył wypadek. Kilka osób uległo napromieniowaniu. Wszyscy w krótkim czasie umarli. Był związek przyczynowo skutkowy. Skłodowska tez umarła na chorobę popromienną. Każdy kto miałby kontakt z dużym albo długo trwającym słabym promieniowaniem radioaktywnym musi zachorować na chorobę popromienną i na nią lub na inne choroby które wywołuje umrzeć. Jest to zbadane, opisane przez naukowców.

Data: 2015-04-12 14:17:27
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:595f0585-916e-4288-96c3-38350cc9014bgooglegroups.com...
> [...]

Jednym przypadkiem nie da się niczego z wyjątkiem swojej głupoty udowodnić. Bawił się ale tam gdzie się bawił pracowało sporo osób. Co z nimi? Jak robili w USA pierwszą bombę A to się zdarzył wypadek. Kilka osób uległo napromieniowaniu. Wszyscy w krótkim czasie umarli. Był związek przyczynowo skutkowy. Skłodowska tez umarła na chorobę popromienną. Każdy kto miałby kontakt z dużym albo długo trwającym słabym promieniowaniem radioaktywnym musi zachorować na chorobę popromienną i na nią lub na inne choroby które wywołuje umrzeć. Jest to zbadane, opisane przez naukowców.

Więc sam sobie odpowiedziałeś. Nikt z jego otoczenia nie bawił się tak intensywnie tym jego oscylatorem, jak on sam. Dopiero my bawimy się jego  de facto wynalazkami w niesamowitym natężeniu...
Tak samo było z Huldy Clark, wynalazczynią tzw. zappera. Bawiła się częstotliwościami, różnymi, doświadczała je, aż w końcu zachorowała na białaczkę i zmarła z tego powodu...

Data: 2015-04-12 05:23:15
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 14:17:28 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Tak samo było z Huldy Clark, wynalazczynią tzw. zappera. Bawiła się częstotliwościami, różnymi, doświadczała je, aż w końcu zachorowała na białaczkę i zmarła z tego powodu...

Chuj mnie obchodzi czyjeś doświadczenie życiowe. Liczą się statystyki. Masz je to dawaj, nie masz nie pierdol.

Data: 2015-04-12 05:44:29
Autor: szklanynocnik
[...]

Statystycznie ja i mój pies mamy po 3 nogi.

Statystyki:
http://www.eioba.org/files/user22419/a193826/wykres.JPG
Przez rtęć w szczepionkach:)

Data: 2015-04-12 06:24:21
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 14:44:30 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
> [...]

Statystycznie ja i mój pies mamy po 3 nogi.

Wychodzi że inteligencję też dzielicie pomiędzy siebie. Pytanie brzmi który z was więcej inteligencji do spółki dokłada?

Data: 2015-04-12 19:13:26
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:9a0b9fce-88c2-4c60-a645-6233a14c7d8egooglegroups.com...
> [...]

Wychodzi że inteligencję też dzielicie pomiędzy siebie. Pytanie brzmi który z was więcej inteligencji do spółki dokłada?

Mażna by się nie dziwić małym dzieciom lub młodym ludziom do 25 lat, którzy praktycznie urodzili się w erze komórek i obyci są z informacjami o zachorowaniach na raka mózgu, kości czy białaczki itd., dla nich to się może wydawać normalność, ale nie dla ludzi z mojej generacji. Ludzie dorośli, którzy urodzili się w latach 60-tych, no, 70-tych lub wcześniej, wiedzą, że kiedyś, kiedy nie było komórek i tak gęstej sieci szkodliwego promieniowania elektromagnetycznego, nie było zachorowań tak częstych na raka mózgu, białaczki czy innego rodzaju, a szczególnie rzadko wśród ludzi młodych... Nie oszukuj się. Nawet producenci telefonów komórkowych nie mówią, że korzystanie z telefonów komórkowych czy bezprzewodowych jest bezpieczne i nieszkodliwe, po prostu nie mówi się o tym, co więcej, zaleca się rozsądne korzystanie z tych urządzeń, a to nie bez powodu! Nie pocieszaj się, nie bądź dzieckiem.

Data: 2015-04-12 10:26:14
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 19:13:28 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Mażna by się nie dziwić małym dzieciom lub młodym ludziom do 25 lat, którzy praktycznie urodzili się w erze komórek i obyci są z informacjami o zachorowaniach na raka mózgu, kości czy białaczki itd., dla nich to się może wydawać normalność, ale nie dla ludzi z mojej generacji. Ludzie dorośli, którzy urodzili się w latach 60-tych, no, 70-tych lub wcześniej, wiedzą, że kiedyś, kiedy nie było komórek i tak gęstej sieci szkodliwego promieniowania elektromagnetycznego, nie było zachorowań tak częstych na raka mózgu, białaczki czy innego rodzaju, a szczególnie rzadko wśród ludzi młodych... Nie oszukuj się. Nawet producenci telefonów komórkowych nie mówią, że korzystanie z telefonów komórkowych czy bezprzewodowych jest bezpieczne i nieszkodliwe, po prostu nie mówi się o tym, co więcej, zaleca się rozsądne korzystanie z tych urządzeń, a to nie bez powodu! Nie pocieszaj się, nie bądź dzieckiem.

Nie pierdol tylko dawaj statystyki.

Data: 2015-04-12 19:43:53
Autor: Joschi
[...]

Nie pocieszaj się, a przede wszystkim nie oszukuj się...

Masz statystyki

https://www.google.pl/search?q=coraz+wi%C4%99cej+ludzi+choruje+na+raka&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=nq4qVYGeJ8fuaK6wgNAH

Data: 2015-04-12 19:48:06
Autor: Joschi
"Joschi" <joschi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:mgeasm$efq$1speranza.aioe.org...
[...]

I tu jeden przykład statystyki z powyższych

http://gazetaolsztynska.pl/Coraz-wiecej-mlodych-ludzi-choruje-na-raka-,39437

Lekarze sami nie wiedzą, skąd ta pandemia jest lub nie chcą wiedzieć...

Data: 2015-04-12 12:51:11
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 19:48:07 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> [...]

Lekarze sami nie wiedzą, skąd ta pandemia jest lub nie chcą wiedzieć...

W`linku nie ma statystyk. Po co kłamiesz?

Data: 2015-04-12 22:36:52
Autor: Joschi
[...]

W tym linku jest na przełomie lat 2000-2010:

http://natemat.pl/35417,rak-kontra-mlodzi-dlaczego-sa-praktycznie-bez-szans

Liczba zachorowań na nowotwory w Polsce:

rok 2000 rok 2010
mężczyźni - 58 985 mężczyźni - 70 024
kobiety - 55 886 kobiety - 70 540

Zachorowania w grupie
30-39 lat:

rok 2000
kobiety - 1 900
mężczyźni - 1 072
rok 2010
kobiety - 2 651
mężczyźni - 1 457

Data: 2015-04-12 13:30:36
Autor: szklanynocnik
użytkownik Joschi napisał:

Lekarze sami nie wiedzą, skąd ta pandemia jest lub nie chcą wiedzieć...

Przez chemie w żarciu, próby z grzybkami:)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Testy_atomowe#/media/File:Worldwide_nuclear_testing-pl.svg

Data: 2015-04-12 20:06:46
Autor: Joschi
[...]

A tu masz statystykę wśród ludzi młodych

http://natemat.pl/35417,rak-kontra-mlodzi-dlaczego-sa-praktycznie-bez-szans

I tendencja zwyżkowa

http://facet.interia.pl/aktywnosc/zdrowie/news-bedziemy-czesciej-chorowac-na-raka,nId,610409

Data: 2015-04-12 12:56:19
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 20:06:48 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> [...]
>
> Lekarze sami nie wiedzą, skąd ta pandemia jest lub nie chcą wiedzieć...

A tu masz statystykę wśród ludzi młodych

W tych linkach też nie ma statystyk. Po co oszukujesz? Sądzisz że nie otworzę strony i nie sprawdzę. Statystyki rąbią Urzędy statystyczne. Każde państwo ma taki urząd. Przy nowotworach potrzebne są dane z kilkudziesięciu lat z wielu krajów. Na razie nie mogę przyznać ci racji.

Data: 2015-04-12 22:33:44
Autor: Joschi
[...]

Masz tam statystykę, co prawda z 2008 roku jest artykuł, a jak wspominałem, telefonia komórkowa jest relatywnie nowym wynalazkiem i istnieje zaledwie od ok. 20 lat. Te statystyki nie uwzględniają pogłębiania się rapidalnie problemu, w związku z olbrzymim rozwojem sieci bezprzewodowej i komórkowej, a także ostatnio także modnych tzw. liczników elektrycznych...
Nikt nawet nie jest w stanie przewidzieć skutków oddziaływania takiego natężenia PEM na organizmy ludzkie.
Napiszę w nowym wątku szerzej o szkodliwości PEM na człowieka.

Data: 2015-04-12 13:57:08
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 22:33:49 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> [...]

Napiszę w nowym wątku szerzej o szkodliwości PEM na człowieka.

To nie jest statystyka a dane z dwóch lat. Na dodatek źródło nie jest autoryzowane.

Data: 2015-04-13 13:00:17
Autor: szklanynocnik
Najczęstszy rak od telefonii komórkowej i bezprzewodowej - glejak mózgu
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

To nie jest statystyka a dane z dwóch lat. Na dodatek źródło nie jest autoryzowane.

Przez Bronka łowczego? Hi,hi:)

Data: 2015-04-13 15:01:27
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 22:00:17 UTC+2 użytkownik szklan....@gmail.com napisał:
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

> To nie jest statystyka a dane z dwóch lat. Na dodatek źródło nie jest autoryzowane.

Przez Bronka łowczego? Hi,hi:)

Jesteś w grupie szczęśliwców którym rak mózgu nie grozi.

Data: 2015-04-12 14:34:59
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:f2b147f4-e7a1-4881-9175-bb105c73d834googlegroups.com...
> [...]

Chuj mnie obchodzi czyjeś doświadczenie życiowe. Liczą się statystyki. Masz je to dawaj, nie masz nie pierdol.

Statystyk ci nie podadzą, tak jak skurwysyny kłamią z rzekomym wydłużeniem życia, żeby nas okraść z emerytury. To działa na tej samej zasadzie co w tym artykule:

http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie_historia_ricka_simpsona_i_odkrycia_leczniczego_oleju_z_konopi.html

"Nikt nie spojrzał nawet na dowody", mówi Dwyer. "Powiedziałem swojemu dowódcy: ludzie cierpią, a to coś działa! Ale to było jak walenie grochem o ścianę." Królewska Kanadyjska Policja Konna już w 2003 r.zrobiła nalot na dom Simpsona, po tym jak doszły ich słuchy, że rozprowadza olej konopny. Przejęli wtedy wszystkie rośliny z ogródka, skonfiskowali jego olej, ale nie wnieśli żadnych zarzutów. W 2005 r. Simpson sam z siebie przyszedł na komisariat i zostawił tam naukową dokumentację, która popierała jego sposób leczenia oraz taśmę z nagranymi wypowiedziami jego pacjentów. Wyraził również jasno, że nadal będzie pomagać pacjentom, którzy nie mają się do kogo zwrócić. Zdobywał rośliny na olej dzięki transakcjom z lokalnymi farmerami marihuany - oni przynosili mu pączki (topy), a potem dzielili się wytworzonym olejem z Simpsonem. Większość hodowców używa całej rośliny do stworzenia tzw. wody haszyszowej lub oleju, jednak Simpson obstaje przy tym, że tylko najlepsze topy stworzą najlepszy lek na raka. Nie stworzy oleju z marihuany, a jeśli tak to tylko do stosowania miejscowego. Lubi szczepy z dominującą indicą, co znaczy że mimo, iż z różnych powodów woli termin "olej konopny", jego lek składa się z oleju pozyskiwanego z kwitnącej żeńskiej rośliny cannabis indica, np. olej "haszyszowy" lub "marihuanowy" z dużą zawartością THC.

Krótko po tym, jak Simpson zostawił swój filmik na policji, Konni przybyli i zabrali 1,620 roślin z jego ogródka. Tym razem został aresztowany i oskarżony o posiadanie, uprawianie i sprzedaż marihuany.

Data: 2015-04-12 05:35:46
Autor: szklanynocnik
użytkownik Joschi napisał:

Tak samo było z Huldy Clark, wynalazczynią tzw. zappera. Bawiła się częstotliwościami, różnymi, doświadczała je, aż w końcu zachorowała na białaczkę i zmarła z tego powodu...

Sam polecałeś zappery taratajco:)

Data: 2015-04-12 14:47:35
Autor: Joschi
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:1de3ee36-9c84-48f9-9c80-0d85b70775abgooglegroups.com...
użytkownik Joschi napisał:

Tak samo było z Huldy Clark, wynalazczynią tzw. zappera. Bawiła się
częstotliwościami, różnymi, doświadczała je, aż w końcu zachorowała na
białaczkę i zmarła z tego powodu...

Sam polecałeś zappery taratajco:)

Zgadza się, sam go mam i testowałem na sobie. Według mnie, Huldy Clark poległa jako królik doświadczalny, ale odkryła dokładne częstotliwości które działają na poszczególne patogeny w naszym organiźmie. Zanim je odkryła, napromieniowała swoje komórki intensywnie wysokimi częstotliwościami. Częstotliwości zapperów typu Huldy Clark są o niskich częstotliwościach, pożytecznych dla naszych komórek, a szkodliwych dla pasożytów, szkodliwych bakterii beztlenowych i grzybów. Co więcej, wychodzę z założenia i doświadczenia, że skutki chorobowe wysokich częstoliwości promieniowania elektromagnetycznego można leczyć stosowaniem zapperów o niskich częstotliwościach i niskim natężeniu prądu, mającymi zdrowotny wpływ na nasze komórki. To jest ta właśnie zdrowotna aura. Swoją drogą, nawet Taratajcio zaleca po użytkowaniu zappera picie kefirów czy jogurtu, by przywrócić naturalną florę bakteryjną, która mogła ewentyualnie po intensywnym i długotrwałym zapperowaniu także ulec wynisczeniu...

Data: 2015-04-12 14:23:19
Autor: andal

użytkownik Joschi napisał:

[...]

zapperowaniu takĹźe ulec wynisczeniu...

nie pij tyle

Data: 2015-04-12 10:09:58
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:7aa8422c-eeff-4791-9869-5bff81d8ca3cgooglegroups.com...
> [...]

Nie pierdol. Wyjechałeś ze szkodliwością to dawaj wiarygodne statystyki a nie papkę dla debili w stylu codziennie..... . Dokąd nie przedstawisz statystyk dotąd to co do tej pory napisałeś to pierdolenie kotka za pomocą młotka.

Papkę dla debili to masz właśnie w mediach głównego nurtu. Statystyką jest coraz większa i stale zwiększająca się zachorowalność na raka mózgu i inne w związku z używniem komórek i telefonów bezprzewodowych. O tym się mówi, o tym się pisze, kto chce, to zobaczy i przeczyta. Kto chce, to uwierzy. Możesz bagatelizować temat czy problem. Mam kolegę, który też bagatelizował i odpowiadał mi, a przecież miliony dzieci używa komórek i przecież nie wszystkie zapadają na tego rodzaju choroby. A jednak, jak pisałem, rak mózgu czy białaczka rozwija się do 20 lat, wcześniej czy później ich lub ich dzieci trafi. Przecież jest udowodnione, że dzieci elektryków mają statystycznie większą zapadalność na białaczkę. Coraz gęściej opasające nas promieniowanie elektromagnetyczne o wysokich częstotliwościach prowadzi do coraz większej zachorowalności ludzi na raka, do u coraz większej ilości ludzi dochodzi do nabytych uszkodzeń DNA komórek, do namnażania się w organizmach człowieka uszkodzonych DNA komórek, czy to krwiotwórczych czy innych, które z czasem zakłócają nasz system odpornościowy i niszczą nasz organizm. Z czasem ta coraz gęściej opasająca nas sieć elektromagnetyczna wytrzebi całą populację ludzkości, jak kiedyś dżuma. Nikt się nie uodporni, co najwyżej może się starać w miarę chronić.

Obejrzyj sobie, szczególnie dla tego tematu interesujące od 58 minuty
https://www.youtube.com/watch?v=dJvhYtHidqM

Data: 2015-04-12 04:28:24
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 10:10:00 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Obejrzyj sobie, szczególnie dla tego tematu interesujące od 58 minuty

W przeciwieństwie do ciebie na nic się nie powołuję. Dalej pierdolisz zamiast dać statystyki. Statystki sprzed pięćdziesięciu lat nie będą oszukane bo nie było wtedy takich telefonów. Chcesz przekonywać postaraj się o argumenty bo pierdolenia nie mam zamiaru wysłuchiwać. Możesz mieć rację ale na razie wychodzisz na głupka.

Data: 2015-04-12 13:50:11
Autor: Joschi
[...]

Statystyk masz pełno w sieci, ludzkich statystyk. Świat dzisiaj nie pozwoli na prowadzenie oficjalnych badań i statystyk. Nie chcesz się uświadamiać, wychodzisz sam na głupka i nieszczęśnika. Przed 50 laty nie było w ogóle słychać o czymś takim jak rak mózgu typu glejak, poszukaj sobie sam statystyk na ten temat. To, że mamy dzisiaj pandemię raka, to każdy średnio rozgarnięty wie i jeśli chce się uświadomić, to wie skąd się to bierze. Nic się nie dzieje bez przyczyny, to, że ja ciebie informuję i próbuję uświadomić, też jest zrządzeniem losu. Jak ty to wykorzystasz, to jest twoja sprawa. Ktoś rządzi tytm światem, nie jest to żaden bóg, są to wyższe istoty z kosmosu, obserwują nas, dają nam sysgnały i albo je wysłuchamy, albo nie. Kto nie wysłuchuje ostrzeżeń i przestróg, to potem jest sam sobie winien.

Data: 2015-04-12 04:55:36
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 13:50:40 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> [...]

Statystyk masz pełno w sieci, ludzkich statystyk. Świat dzisiaj nie pozwoli na prowadzenie oficjalnych badań i statystyk. Nie chcesz się uświadamiać, wychodzisz sam na głupka i nieszczęśnika. Przed 50 laty nie było w ogóle słychać o czymś takim jak rak mózgu typu glejak, poszukaj sobie sam statystyk na ten temat. To, że mamy dzisiaj pandemię raka, to każdy średnio rozgarnięty wie i jeśli chce się uświadomić, to wie skąd się to bierze. Nic się nie dzieje bez przyczyny, to, że ja ciebie informuję i próbuję uświadomić, też jest zrządzeniem losu. Jak ty to wykorzystasz, to jest twoja sprawa. Ktoś rządzi tytm światem, nie jest to żaden bóg, są to wyższe istoty z kosmosu, obserwują nas, dają nam sysgnały i albo je wysłuchamy, albo nie. Kto nie wysłuchuje ostrzeżeń i przestróg, to potem jest sam sobie winien.

Tu stoisz w opozycji i ty masz dać argumenty że masz rację. Ale to mają być naukowe argumenty a nie twoje pierdolenie.

Data: 2015-04-12 14:08:23
Autor: Joschi
[...]

Ja mam doświadczenie życiowe, mógłbym się rozpisywać w nieskończoność na ten temat, ale to mnie męczy. Każdy może sobie sam znaleźć dosyć informacji na ten temat w sieci. Ja dałem ci, przekazałem ci sgnały, które sam wcześniej dostrzegłem, zaobserwowałem, jak ty to wykorzystasz, to jest twoja sprawa.

https://www.google.pl/search?q=glejak+m%C3%B3zgu+od+telefonii+kom%C3%B3rkowej&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=G2AqVfqMHpPPaIj-gPgP

Data: 2015-04-12 00:01:42
Autor: the_foe
W dniu 2015-04-11 o 21:54, Joschi pisze:
[...]

to jest jedyny parametr charakteryzujacy fem. I zakres widzialny, nazywany potocznie swiatlem, ma ten pramater o wiele wyzszy niz mikrofale.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-12 00:20:13
Autor: Joschi
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mgc6vn$g15$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie masz pojęcia o czym mówisz. Kiedyś byłem na pewnym spotkaniu z werbungu. Zadzwonili do mnie, że chcą przedstawić pokaz urządzenia leczącego światłem. Pierwsze co pokazali na pokazie, to puścili filmik o szkodliwości telefonii komórkowej, na tym filmiku już było udowadniane, że właśnie przyczyną telefonii komórkowej jest wzrastająca rapidalnie zachorowalność na glejaka mózgu. Twierdzono tam, że już odsunięcie słuchawki od ucha o 2 cm, jest o ileś tam procent mniejsza szkodliwość. To samo jest z routerem WiFi, w odległości 1 metra jest jego promieniowanie o 4 razy mniejsza niż w bezpośredniej odległości 50 cm. Przeczytaj sobie materiał który zapodałem w linku i uświadom się, nie bierz przykładu z innych, bo inni mogą za parę lat płakać... Nie na darmo na komórkach jest podawana norma szkodliwości SAR, ta norma i tak nie gwarantuje bezpiecznego nieograniczonego użytkowania. Na zachodzie ludzie świadomi zagrożenia używają specjalnych futerałów do telefonów, chroniących przed promieniowaniem EM, a także tapetują sobie ściany specjalnymi ochronnymi tapetami i kupują specjalne zasłony na okna...

Data: 2015-04-12 08:32:05
Autor: Jacek
[...]
Znajomy zachorował na raka jelita grubego z powodu siedzenia na krześle, które jak wiadomo ogniskuje promieniowanie żył wodnych, co jest niezwykle szkodliwe. Jest już po operacji i po naświetlaniach, a nadal korzysta z tego krzesła.
Jak tu go wyleczyć? Miliony ludzi tak ryzykują tak zdrowiem. Trzeba ich ostrzec.
Jacek

Data: 2015-04-12 10:20:21
Autor: Joschi
"Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> schrieb im Newsbeitrag news:mgd3h5$g3b$1node2.news.atman.pl...
[...]

Rak jelita grubego jest spowodowany od śmieciowego żarcia, od toksyn, od chemii w pożywieniu. Można się oczyszczać i próbować jeść zdrowszą żywność. Zastanawiałeś się, dlaczego z czasem wprowadzono na rynku i w marketach tzw. żywność bio? Przecież jeszcze w latach 70 i 80 nie było czegoś takiego jak żywność bio? Jak jajka od kur z wolnego wybiegu? Zwróciłeś uwagę na fakt, że coraz więcej ludzi  chce mieć swoją własną działkę i uprawy oraz hodowle zwierząt? To się bierze ze świadomości ludzkiej.

http://www.pudelek.tv/video/Urbanska-i-Jozefowicz-pokazuja-swoj-dom-w-TVP-8454/

PS. Chemioterapia i naświetlania nie leczą przyczyny, tylk chwilowo skutki raka, a w rzeczywistości jeszcze bardziej zatruwają i niszczą organizm człowieka...

Data: 2015-04-12 04:52:45
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 10:20:28 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

PS. Chemioterapia i naświetlania nie leczą przyczyny, tylk chwilowo skutki raka, a w rzeczywistości jeszcze bardziej zatruwają i niszczą organizm człowieka...

Nowotwory są spowodowane tym że żyjemy dłużej niż byliśmy obliczeni. W państwach afrykańskich gdzie przewidywana długość życia jest na poziomie czterdziestu lat nowotwory praktycznie nie występują. Jak chcesz wyjechać z argumentem że przecież dzieci też chorują to od razu daj statystki ile chorowało 50 lat temu a ile teraz. O ile takie statystyki gdzieś znajdziesz. Olość zachorowań wśród dzieci jest tak mała że nie daje się żadnej sensownej statystyki zrobić.

Data: 2015-04-12 14:28:16
Autor: andal
Najczęstszy rak od telefonii komórkowej i bezprzewodowej - glejak mózgu
On Sun, 12 Apr 2015 04:52:45 -0700, kogutek444 wrote:

W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 10:20:28 UTC+2 uĹźytkownik Joschi
napisał:
> [...]

tzw. żywność bio? Przecież jeszcze w latach 70 i 80 nie było czegoś
takiego jak żywność bio? Jak jajka od kur z wolnego wybiegu? Zwróciłeś
uwagę na fakt, Ĺźe coraz więcej ludzi  chce mieć swoją własną działkę i
[...]

biblijni musieli strasznie chorowac na wszystkie odmiany raka

zyli po kilkaset lat

Data: 2015-04-12 09:58:35
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 16:28:20 UTC+2 użytkownik andal napisał:
> [...]

> daje się żadnej sensownej statystyki zrobić.

biblijni musieli strasznie chorowac na wszystkie odmiany raka

Z wyjątkiem Bublijnych bredni nie ma żadnych dowodów że żyli kilkaset miesięcy a nie lat.

Data: 2015-04-12 14:28:20
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:6728b283-c357-4736-8f56-230a69c8acd5googlegroups.com...
> [...]

Nowotwory są spowodowane tym że żyjemy dłużej niż byliśmy obliczeni. W państwach afrykańskich gdzie przewidywana długość życia jest na poziomie czterdziestu lat nowotwory praktycznie nie występują. Jak chcesz wyjechać z argumentem że przecież dzieci też chorują to od razu daj statystki ile chorowało 50 lat temu a ile teraz. O ile takie statystyki gdzieś znajdziesz. Olość zachorowań wśród dzieci jest tak mała że nie daje się żadnej sensownej statystyki zrobić.

To jest kompletna bzdura jebanych reżimów i kłamstwo. Żyjemy coraz krócej, a to z powodu umierania na raka! Statystyki masz na klepsydrach. Dopiero co w mediach i w sieci pisali o kilku przypadkach zachorowań dzieci na raka oka, były specjalne programy w tv temu poświęcone, ale tam nikt nie powie prawdy, od czego to się bierze... Ogłupiali ludzie i biedne matki pocieszają się, że tylko wczesna diagnoza jest w stanie uleczyć ich dzieci.

Data: 2015-04-12 06:38:04
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 14:28:22 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

To jest kompletna bzdura jebanych reżimów i kłamstwo. Żyjemy coraz krócej, a to z powodu umierania na raka! Statystyki masz na klepsydrach. Dopiero co w mediach i w sieci pisali o kilku przypadkach zachorowań dzieci na raka oka, były specjalne programy w tv temu poświęcone, ale tam nikt nie powie prawdy, od czego to się bierze... Ogłupiali ludzie i biedne matki pocieszają się, że tylko wczesna diagnoza jest w stanie uleczyć ich dzieci.

Statystycznie żyjemy coraz dłużej ale i w związku z tym częściej w późniejszym wieku umieramy na nowotwory. Nowotwory to choroby ujawniające się po przekroczeniu pewnego progu długości życia.

Data: 2015-04-12 19:21:12
Autor: Joschi
[...]

Zachowujesz się, jak reżimowa propaganda. Gówno prawda z tą statystyką,
faktycznie żyjemy statystycznie coraz krócej i młodo coraz częściej ludzie umierają na
raka, czego przykładem jest chociażby zapoczątkowany wątek. Gdzie ktoś
kiedyś w tak młodym wieku umierał na glejaka?

Ludzie starsi, którym się uda dożyć sędziwego wieku, nie korzystali praktycznie w swoim życiu z telefonii bezprzewodowej i komórkowej i jeśli przypisać im jakieś choroby związane z długim życiem, to są to li i wyłącznie choroby demencji starczej, Alzheimer, Parkinson, itp.

Data: 2015-04-13 10:50:50
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-12 o 19:21, Joschi pisze:

[...]

Pytanie jako do fachury - czym się różni normalny telefon dla ośrodkowego/obwodowego układu nerwowego człowieka od telefonu komórkowego? A może rzecz w tym że przez komórki rozmawia się częściej i dłużej niż przez stacjonarny?

Data: 2015-04-13 11:04:22
Autor: Joschi
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mgg00r$49j$2speranza.aioe.org...
[...]

Telefon analogowy nie sieje, rozmowa idzie po kablu i nie ma dlatego promieniowania elektromagnetycznego, jak w przypadku bezprzewodowych DECT...

Data: 2015-04-14 14:07:39
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-13 o 11:04, Joschi pisze:

[...]

I po kablu do ucha wchodzi, tak że odbywa się to bez promieniowania? No i co z szkodliwością w pracy dla pracowników którzy pracują w pobliżu dużych źródeł takiego promieniowania np w elektrowniach? Pewnie to taki sam mit jak z tą rzekoma rakotwórczością azbestu....

Data: 2015-04-14 07:07:23
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 14:07:23 UTC+2 użytkownik Patriota napisał:

> [...]

I po kablu do ucha wchodzi, tak że odbywa się to bez promieniowania? No i co z szkodliwością w pracy dla pracowników którzy pracują w pobliżu dużych źródeł takiego promieniowania np w elektrowniach? Pewnie to taki sam mit jak z tą rzekoma rakotwórczością azbestu....

A co z kuchenkami indukcyjnymi. Każdy palnik to nadajnik o mocy ok 2kW. Co prawda częstotliwość niższa. To że rządzący nic nie robią a przepisy nie są przestrzegane to bzdura. Jak tylko stwierdzono niekorzystny wpływ na zdrowie stacji transformatorowych to od razu powstały przepisy zakazujące instalowania ich w budynkach mieszkalnych i obok takich budynków. Obok albo pod linią wysokiego napięcia nikt zgody na postawienie domu nie dostanie. Nawet jak by twierdził że mu to nie przeszkadza.

Data: 2015-04-15 00:11:24
Autor: Joschi
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mgivto$jtn$2speranza.aioe.org...
[...]

Już jaki dziecko w latach '60 wiedziałem, że dzieci mieszkające w pobliżu linii wysokiego napięcia częściej zapadają na biłączkę...

Od 3 minuty

http://regionalna.tvp.pl/19639257/13042015

Obawy ludzi dotyczą oddziaływania pola elektromagnetycznego. Te pola
powodują występowanie ostrej białaczki limfoblastycznej u dzieci.

boukun

Data: 2015-04-15 17:48:03
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-15 o 00:11, Joschi pisze:

[...]

Skąd wiedziałeś?
To już taka natura ludzka - człowiek toleruje kurwy które nim pomiatają, robią z niego dyscyplinowanego bydlaka, ale z wielkimi obawami podchodzi do wszystkiego czego nie zna.

Data: 2015-04-15 22:33:48
Autor: Joschi
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mgm179$vpt$6speranza.aioe.org...
[...]

Gdzie takie tępaki się jeszcze uchowali?

Data: 2015-04-12 13:00:59
Autor: Budzik
Najczęstszy rak od telefonii komórkowej i bezprzewodowej - glejak mózgu
Użytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

Żyjemy coraz krócej, a to z powodu umierania na raka!

boukun?

Data: 2015-04-12 14:29:46
Autor: andal
Najczęstszy rak od telefonii komórkowej i bezprzewodowej - glejak mózgu
On Sun, 12 Apr 2015 13:00:59 +0000, Budzik wrote:

UĹźytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

Ĺťyjemy coraz krĂłcej, a to z powodu umierania na raka!

boukun?

mysli ze zmiana ksywki przedluzy mu zywot

jak nic facet czuje swoj koniec

Data: 2015-04-12 15:08:52
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA47A96F211922budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

Żyjemy coraz krócej, a
to z powodu umierania na raka!

boukun?

Obudziłeś się budzik? To dużo przespałeś...
Musisz nadrobić wiedzę...

boukun

Data: 2015-04-12 14:58:21
Autor: Budzik
[...]

Swoja maniere zmieniania nicków nazywasz wiedza? ROTFL...

Data: 2015-04-12 18:09:07
Autor: Patriota
Najczęstszy rak od telefonii komórkowej i bezprzewodowej - glejak mózgu
W dniu 2015-04-11 o 12:42, boukun pisze:
 Zdarzały się przypadki, że od zdiagnozowania nowotworu do zgonu mijał tydzień.

Takie rzeczy to tylko w tanich amerykańskich filmach. Przychodzi zdrowy jak byk osiłek do lekarza i dowiaduje się że jest ciężko chory, pyta - "ile mi zostało"? - na to lekarz - "tydzień". W praktyce umieranie na raka to stopniowe wyniszczanie organizmu przez nowotwór, _nigdy_ nie następuje to w tydzień czy miesiąc.

Data: 2015-04-12 19:54:00
Autor: Joschi
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mge5ao$ub5$1speranza.aioe.org...
[...]

Hmm, jak diagnoza nastąpiła w bardzo zaawansowanym stadium? Częste przypadki w Polsce, że ludzie są leczeni latami na kręgosłup, jak mój szwagier, któremu lekarz rodzinny tylko przepisywał środki przeciwbólowe, a jak już było podejrzenie zawału serca, bo go bolał mostek, to w szpitalu stwierdzili szpiczaka mnogiego. Od diagnozy do śmierci minęło tylko sześć miesięcy...

Data: 2015-04-13 10:50:34
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-12 o 19:54, Joschi pisze:
[...]

To zaawansowane stadium jest zawsze poprzedzane jakimiś symptomami. A więc sytuacja z fabuły amerykańskich filmów, gdy chodzi o raka, nie może zaistnieć.
Sześć miesięcy to nie tydzień, no i szwagier leczył się jeszcze wcześniej niż te 6 miesięcy, to że postawiono błędną diagnozę nie zmienia faktu że na raka się umiera przez długi okres czasu.

Data: 2015-04-13 11:08:55
Autor: Joschi
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mgg00d$49j$1speranza.aioe.org...
[...]

I było, tylko lekarze ograniczeni restrykcjami NFZ, źle leczą i diagnozują pacjentów, idą po najmniejszej linii oporu i przepisują na wszystko paracetamol i inne leki 100% płatne... Tak amo było z moją znajomą, chorą na raka płuc, lekarka latami leczyła ją na przeziębienie...

Data: 2015-04-14 14:07:18
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-13 o 11:08, Joschi pisze:

[...]

Tu nie będę polemizował, gołym okiem widać że ta hałastra sprzedawczyków za punkt honoru postawiła sobie zadanie do tego aby odzwyczaić Polaków od korzystania z usług tzw Państwowej Służby Zdrowia..

Data: 2015-04-14 07:20:25
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 14:07:03 UTC+2 użytkownik Patriota napisał:

> [...]

Tu nie będę polemizował, gołym okiem widać że ta hałastra sprzedawczyków za punkt honoru postawiła sobie zadanie do tego aby odzwyczaić Polaków od korzystania z usług tzw Państwowej Służby Zdrowia..

Przy okazji przyzwyczaiła do spożywania alkoholu w takich ilościach że na statystycznego Polaka przypada rocznie ponad 10 litrów alkoholu etylowego o stężeniu 96%. Jak odliczyć dzieci, ludzi chorych, ludzi starych Świadków Jehowy, Amiszy, mniejszość muzułmańską to taki przeciętny trzydziesto-czterdziesto latek realnie wypija w przeliczeniu na wódkę pół litra co trzy dni. W czasach PRL jak alkoholizm był ogromnym problemem statystyczny Polak wypijał ponad połowę mniej alkoholu niż teraz. Alkohol nigdy nie należał do balsamów przedłużających życie. Ciekawe ile przedłużyło by się życie jak by wrócić do 4 litrów spirytusu rocznie na łeb Polaka.

Data: 2015-04-15 17:44:07
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-14 o 16:20, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]
Ja z kolei słyszałem że w PRLu na statystycznego Polaka przypadało bez paru gram 17l czystego alkoholu.

Data: 2015-04-15 14:25:04
Autor: kogutek444
W dniu środa, 15 kwietnia 2015 17:44:05 UTC+2 użytkownik Patriota napisał:
> [...]
> Przy okazji przyzwyczaiła do spożywania alkoholu w takich ilościach że > na statystycznego Polaka przypada rocznie ponad 10 litrów alkoholu > etylowego o stężeniu 96%. Jak odliczyć dzieci, ludzi chorych, ludzi > starych Świadków Jehowy, Amiszy, mniejszość muzułmańską to taki > przeciętny trzydziesto-czterdziesto latek realnie wypija w > przeliczeniu na wódkę pół litra co trzy dni. W czasach PRL jak > alkoholizm był ogromnym problemem statystyczny Polak wypijał ponad > połowę mniej alkoholu niż teraz. Alkohol nigdy nie należał do balsamów > przedłużających życie. Ciekawe ile przedłużyło by się życie jak by > wrócić do 4 litrów spirytusu rocznie na łeb Polaka. Ja z kolei słyszałem że w PRLu na statystycznego Polaka przypadało bez paru gram 17l czystego alkoholu.

Jest XXI wiek i net. Każdy może sam sprawdzić czy inni się nie mylą.

Najczęstszy rak od telefonii komórkowej i bezprzewodowej - glejak mózgu