Najdłuższe forum o pojedyńczym banku, jakie znalazłem.

Data: 2009-08-12 22:41:54
Autor: Paweł
Najdłuższe forum o pojedyńczym banku, jakie znalazłem.
szczurwa wrote:

Mam ich kartę. Przychodzi wyciąg - płacę. Do tej pory zero problemów.
Tyle, jeśli chodzi o mnie.

klikam platnosci -> przelew zwykly -> odbiorca z listy i co?
i widze nieposortowana liste. wyslalem im kiedys poczta wewn.
zgloszenie tego bledu i odpisali:

"Szanowny Panie,
 Uprzejmie informujemy, że zdefiniowana lista odbiorców podczas wykonywania
 przelewu jest posortowana wedÅ‚ug nadanej przez Klienta nazwy skróconej."

to im odpisalem, ze sobie chyba jaja ze mnie robia i zalaczylem screenshot.
nadeszla odpowiedz:

"Uprzejmie informujemy, że w przypadku wyboru odbiorcy przelewu w zakładce
 alfabetycznie wedÅ‚ug nazwy skróconej.
 JednoczeÅ›nie informujemy, że przy każdym odbiorcy znajduje siÄ™ opcja
 "wyÅ›lij przelew".
 Pragniemy również poinformować, że Pana sugestia zostaÅ‚a przekazana
 do odpowiedniego Departamentu."

normalnie ekstaza. cala akcja miala miejsce miesiac temu.
zdaje sobie sprawe, ze posortowanie listy odbiorcow w listbox-ie,
to jest gigantyczny wyczyn informatyczny, ale nawet taki spartanskie
interfejsy jak w deutsche bank, czy bzwbk to maja :)
eurobankowi gratulujemy testerow, ktorzy tego nie zauwazyli
i informatykow, ktorzy taki babol splodzili. moze za rok to poprawia...

Data: 2009-08-12 14:17:24
Autor: szczurwa
Najd³u¿sze forum o pojedyñczym banku, jakie z nalaz³em.
On 12 Sie, 22:41, Pawe³ <r...@127.0.0.1> wrote:

[...]

Pawle, tu nie wszyscy s± z IT za pan brat, mo¿na prosiæ o t³umaczenie
z polskiego na nasze..;-) ?

Data: 2009-08-13 09:07:00
Autor: Robert Kois
Najd³u¿sze forum o pojedyñczym banku, jakie znalaz³em.
Dnia Wed, 12 Aug 2009 14:17:24 -0700 (PDT), szczurwa napisa³(a):

[...]

Chodzi mu o to, ¿e lista w tym wyborze nie jest posortowana alfabetycznie.
O ile dobrze widzê to jest chyba w kolejnosci dodawania odbiorców. Ogólnie
pierdo³a do zrobienia. Ja bym tam wola³ zamiast alfabetycznego mozliwo¶æ
ustalenia dowolnej kolejno¶ci. Po skróconej nazwie posortowane jest w innym
miejscu. Kiedy¶ by³o demo i mozna by³o obejrzeæ ale co¶ ostatnio nie
dzia³a.

--
Kojer

Data: 2009-08-13 00:19:07
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 13 Sie, 09:07, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
> [...]

ustalenia dowolnej kolejno¶ci. Po skróconej nazwie posortowane jest w innym
miejscu. Kiedy¶ by³o demo i mozna by³o obejrzeæ ale co¶ ostatnio nie

maja niedociagniecia, ale po korzystaniu z systemow kilku bankow
jestem w miare "pokorny" i nie licze na cuda, wszedzie maja rozne
zgrzyty.

poza sortowaniem odbiorow brakuje sporo rzeczy, np przy planowanych
operacjach( przegladanie zbiorcze przy rachunku)  brak kwoty, brak
sygnalizacji, ze dana platosc wykona sie w innym terminie (dni
swiateczne) niz zaplanowany, brak mozliwosci wyswietlenia historii dla
danego odbiorcy - a filtr ogolny dla historii oparty jest nie o
odbiorcow czy przysylajacych, a o slowa z tresci przelewu.

Data: 2009-08-13 09:46:29
Autor: Paweł
szczurwa wrote:

On 12 Sie, 22:41, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:

[...]

Pawle, tu nie wszyscy są z IT za pan brat, można prosić o tłumaczenie
z polskiego na nasze..;-) ?

a co konkretnie w mojej wypowiedzi jest nie zrozumiale? :)

Data: 2009-08-12 14:30:01
Autor: Bungiel
On Aug 12, 10:41 pm, Pawe³ <r...@127.0.0.1> wrote:

[...]

Niektóre banki maj± w miarê wygl±daj±ce interfejsy, ale pod maskê
strach zagl±daæ - groch z kapust±. Ostatnio zagl±da³em do Aliora,
masakra. Nie wiem kogo oni tam zatrudniaj±, mo¿e studenci dorabiaj±.
Zawsze my¶la³em, ¿e kogo jak kogo, ale bank powinno byæ staæ na zespó³
fachowców. Ale jak kto¶ potyka siê na podstawach javascript (np.
mBank), to sam ju¿ nie wiem co mysleæ. Mo¿e ci sami robi± i resztê i
st±d ró¿ne kwiaty. Cud, ¿e to w ogóle dzia³a.

Najdłuższe forum o pojedyńczym banku, jakie znalazłem.