Najdłuższe forum o pojedyńczym banku, jakie znalazłem.

Data: 2009-08-12 22:22:06
Autor: glaukonWYTNIJTO
Najdłuższe forum o pojedyńczym banku, jakie znalazłem.
http://www.money.pl/forum/temat,14,113794,113794,15,0,uwaga;na;eurobank.html

Mowa oczywiście o Eurobanku. Czy waszym zdaniem ten bank rzeczywiście
zasługuje na tak fatalna opinię, jaka wyziera wprost z niektórych
postów ?

Dzięki za fascynujący link. Moim zdaniem z tych postów wyziera raczej fatalny
profil klientów EB :)

--

Najdłuższe forum o pojedyńczym banku, jakie znalazłem.