Najdłuższy czas eksploatacji

Data: 2020-12-21 23:42:26
Autor: PiteR
Najdłuższy czas eksploatacji
in <news:rrr0kg$s2l$1news.icm.edu.pl>
user ii pisze tak:

Tak pomyślałem, że ... może ciekawe byłoby dowiedzieć się jak
najdłużej eksploatowaliście swój samochód?

Miałem golfa przez 20 lat. W 2017r skończył ze mną 30 lat i 4 miesiące. Przejechałem nim 178tys.

https://ibb.co/CMtrDcC
https://ibb.co/kqf3fLh

Bo zwykle trochę się pojeździ i zamienia na coś innego.

Tera panie to sie trzyma do bulu. Wolnossący 8v, na pośrednim wtrysku,
bez dwumasy, jak skarb ;)

Seicento używam od 19 lat i w zasadzie mogłbym dalej jeździć,
gdyby nie to, że już nie chcę.

to jest wynik

--
Piter

#ZawszeGratem
strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

Data: 2020-12-22 10:41:22
Autor: K
user ii pisze tak:

[...]

Zeby zajezdzic dwumase w wolnossacej benzynie to trzeba miec talent.

Data: 2020-12-22 18:37:11
Autor: PiteR
Najdłuższy czas eksploatacji
in <news:rrsigi$sh4$1$horiznnews.chmurka.net>
user K pisze tak:

Tera panie to sie trzyma do bulu. Wolnossący 8v, na pośrednim
wtrysku, bez dwumasy, jak skarb ;)

Zeby zajezdzic dwumase w wolnossacej benzynie to trzeba miec
talent.

wystarczy 170tys km, jazda w korkach, śpiące policjanty,
dom na zadupiu bez drogi asfaltowej, nerwowy kierowca.

Data: 2020-12-23 14:56:55
Autor: K
user K pisze tak:

[...]

Nie wiem. Kupilem Signum z Z22YH w 2014, ktore mialo wtedy ~100tys mil na budziku. Zrobilem nim kolejne 100tys wymieniajac przy 160tys samo sprzeglo i lozysko oporowe na wszelki wypadek, dwumasa byla wtedy w stanie idealnym :) Oddalem go bratu bo padla mi pompa wysokiego cisnienia, a koszt nowej wynosil 2/3 wartosci auta. Dwumasa dziala do dzis i nie sprawia zadnych problemow.

Data: 2020-12-23 15:48:32
Autor: ii
user ii pisze tak:

[...]

Całkiem dobrze wygląda. Stylowo i w ogóle.

Bo zwykle trochę się pojeździ i zamienia na coś innego.

Tera panie to sie trzyma do bulu. Wolnossący 8v, na pośrednim wtrysku,
bez dwumasy, jak skarb ;)

Teraz elektrykami jeżdżę na przemian z uturbionym RSem.

Seicento używam od 19 lat i w zasadzie mogłbym dalej jeździć,
gdyby nie to, że już nie chcę.

to jest wynik

Nieduży przebieg. Na początku dużo nim jeździłem a potem już nie. Ostatnio tylko akumulator doładowuję i odpalam albo przejadę się po okolicy by nie zastał się. No i przeglądy robię. Ale nie chcę już tego dalej ciągnąć. Ubezpieczenia i przegląd niewiele kosztują, ale nawet tyle nie warto wydawać jak ma tylko stać. Z drugiej strony wystawienie na o..m..o też trochę kosztuje a niego nie gwarantuje. Tomek pisał, że xara i twizy za drogie to możę kupi :-)

Data: 2020-12-23 17:50:14
Autor: PiteR
Najdłuższy czas eksploatacji
in <news:rrvlb0$d7e$1news.icm.edu.pl>
user ii pisze tak:

Miałem golfa przez 20 lat. W 2017r skończył ze mną 30 lat i 4
miesiące. Przejechałem nim 178tys.

https://ibb.co/CMtrDcC https://ibb.co/kqf3fLh

Całkiem dobrze wygląda. Stylowo i w ogóle.

nom fajny był, do miasta idealny, 4 długie biegi
brak wspomagania zapewniał fajną jazdę w zakrętach
Silnik prosty i niezniszczalny. Brak napinacza rozrządu.
Pasek zsuwałem i wpychałem nowy. Niestety golf strasznie rdzewiał
bo lewy bok był naprawiany. Urwał się potem kielich z tyłu.

Teraz elektrykami jeżdżę na przemian z uturbionym RSem.

Mnie bardzo kusi samochód który nie wydaje hałasu.
W pracy mam ładowarkę. Miałbym bonus w postaci prądu ;)
Ale pewnie skończy się na Skodzie Octavii ;)

[...]

rozumiem

mój ostatni z trzech samochód stoi w Polsce i czuję coraz większy bezsens tego jednego. Chyba że szczepionka na wirusa umożliwi latanie.

Z drugiej strony wystawienie na o..m..o też trochę kosztuje a niego
nie gwarantuje. Tomek pisał, że xara i twizy za drogie to możę
kupi :-)

:)