Najdramatyczniejszy moment sezonu

Data: 2009-12-21 16:53:27
Autor: Marcin N
Najdramatyczniejszy moment sezonu
To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim najdramatyczniejszym momencie za kierownic± motocykla w tym sezonie.

Zacznę od siebie:

To mój pierwszy sezon. Nie mam jeszcze wprawy w jeĽdzie po mokrym. Jechałem w drobnym letnim deszczu. Droga równa między drzewami. Ruch niewielki. Wyjeżdżam ok 90-100 km/h z łagodnego zakrętu a tam - korek. Stoi z 6-8 samochodów przed zawalonym drzewem, które zatarasowało drogę. Hamowałem oboma hamulcami - lekko mi zarzuciło tył, gor±co mi się zrobiło, ale wyhamowałem na styk. Od razu też uciekłem z tego miejsca, bo ten, co zaraz pewnie będzie jechał za mn± - mógłby we mnie wjechać.

Oby co roku tylko takie historie...

Data: 2009-12-21 15:58:22
Autor: AZ
On 2009-12-21, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
To skoro mamy ciszÄ™ - moĹĽe niech kaĹĽdy (kto ma ochotÄ™) opowie o swoim najdramatyczniejszym momencie za kierownicÄ… motocykla w tym sezonie.

Dobry pomysl!
ZacznÄ™ od siebie:

To mój pierwszy sezon. Nie mam jeszcze wprawy w jeździe po mokrym. Jechałem w drobnym letnim deszczu. Droga równa między drzewami. Ruch niewielki. Wyjeżdżam ok 90-100 km/h z łagodnego zakrętu a tam - korek. Stoi z 6-8 samochodów przed zawalonym drzewem, które zatarasowało drogę. Hamowałem oboma hamulcami - lekko mi zarzuciło tył, gorąco mi się zrobiło, ale wyhamowałem na styk. Od razu też uciekłem z tego miejsca, bo ten, co zaraz pewnie będzie jechał za mną - mógłby we mnie wjechać.

Oby co roku tylko takie historie...
Az mnie dreszcze przeszly, wstrzonszajace! Po cos tak chlopie zapierdalal?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-22 11:09:05
Autor: Kefir
Najdramatyczniejszy moment sezonu
Elou!
On 2009-12-21, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
To skoro mamy ciszÄ™ - moĹĽe niech kaĹĽdy (kto ma ochotÄ™) opowie o swoim
najdramatyczniejszym momencie za kierownicÄ… motocykla w tym sezonie.

Dobry pomysl!

Dotarcie do niniejszego watku.

Data: 2009-12-22 02:19:45
Autor: lesor
On 22 Gru, 11:09, "Kefir" wrote:
Elou!"AZ" wrote in message

> Dobry pomysl!

Dotarcie do niniejszego watku.

Czytasz precle "za kierownica motocykla" ?

--
pozdrawiam, lesor
cb1300sa

Data: 2009-12-22 11:28:29
Autor: Kefir
"lesor" <lesor@op.pl> wrote in message news:3bf2e183-a58f-45bb-ab4f-2a2bd5e5176by24g2000yqb.googlegroups.com...

Czytasz precle "za kierownica motocykla" ?

Wylacznie. I w kasku.

axena herdegen x2

Na dlugo?

Data: 2009-12-22 06:32:21
Autor: lesor
On 22 Gru, 11:28, "Kefir" wrote:
Elou!"lesor" wrote in message

> Czytasz precle "za kierownica motocykla" ?

Wylacznie. I w kasku.

Z blenda i antifogiem ?
;)

> axena herdegen x2

Na dlugo?

Za dlugo. Moze do tbsz skroce siga...

--
pozdrawiam, lesor

Data: 2009-12-22 10:33:20
Autor: AZ
On 2009-12-22, Kefir <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote:
Dobry pomysl!

Dotarcie do niniejszego watku.

No ale o co chodzi? Przeciez to bardzo ciekawy watek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-01 14:20:08
Autor: Piotr May
On 2009-12-22, Kefir<kefir_spamfe_@riders.pl>  wrote:
Dobry pomysl!

Dotarcie do niniejszego watku.

No ale o co chodzi? Przeciez to bardzo ciekawy watek.

Pan Kefir juz jest tak stary, madry, znudzony zyciem i PRM, ze nic oprocz przywalania sie nie przychodzi mu do glowy.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-01-04 12:27:28
Autor: Kefir
On 2009-12-22, Kefir<kefir_spamfe_@riders.pl>  wrote:
Dobry pomysl!

Dotarcie do niniejszego watku.

No ale o co chodzi? Przeciez to bardzo ciekawy watek.

Pan Kefir juz jest tak stary, madry, znudzony zyciem i PRM, ze nic oprocz przywalania sie nie przychodzi mu do glowy.

Przyznaje sie do falstartu.

Data: 2010-01-04 11:16:36
Autor: AZ
On 2010-01-04, Kefir <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote:

Pan Kefir juz jest tak stary, madry, znudzony zyciem i PRM, ze nic oprocz przywalania sie nie przychodzi mu do glowy.

Przyznaje sie do falstartu.

Swiat sie konczy, precle potrafia sie jednak przyznac do bledu...

;-)
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-21 18:39:22
Autor: johnny
Najdramatyczniejszy moment sezonu
Użytkownik "Marcin N" nie wie co to hardkor:

Eeeee tam, piku¶! Ja raz wchodzę do garażu i co widzę? Nie, nie, nie zapierdolili mojej R1, ale widzę, że moja stara pcha swój tłusty zadek, bo zachciało jej się za plecaczek robić ;-((((((((

Zdroofka Johnny

Data: 2009-12-21 19:28:45
Autor: (pj)
W dniu 2009-12-21 16:53, Marcin N pisze:
To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim
najdramatyczniejszym momencie

jak sie okazało, że Kuczu wie tylko 99,99999999999% WSZYSTKIEGO :-P ;-)

--
pozdr
pj

Data: 2009-12-21 20:46:05
Autor: Kuczu
(pj) pisze:

jak sie okazało, że Kuczu wie tylko 99,99999999999% WSZYSTKIEGO :-P ;-)

Wow !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-12-21 20:25:00
Autor: Karambol
Najdramatyczniejszy moment sezonu

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hgo5lg$ard$1news.onet.pl...
[...]

Moj najbardziej dramatyczny moment tego sezonu to gleba na szczycie podjazdu kiedy przewalilem sie na stroma strone gorki i zwalielm w dol.
Mi sie nic nie stalo (nawet nie bolalo;)  - pelna zbroja to podstawa:)) ) ale moto ucierpialo skrzywieniem kiedy.

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-12-21 21:06:30
Autor: Karambol

Data: 2009-12-21 21:19:59
Autor: Seba
Dnia Mon, 21 Dec 2009 21:06:30 +0100, Karambol napisał(a):

 > ale moto ucierpialo skrzywieniem kiedy. - czytaj Kiery:D

Dobra, dobra - już się nie tłumacz zanadto teraz ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-12-22 11:42:35
Autor: de Fresz
On 2009-12-21 20:25:00 +0100, "Karambol" <karambolpl@gazeta.pl> said:

[...]

Ja miałem co¶ podobnego - na amatorskich zawodach CC, na którym¶ kółku (2 czy 3...;-) byłem już tak zjebany, że nie chciało mi się stan±ć na podnóżkach na podjeĽdzie - w efekcie pierwszy raz przewin±łem się przez plecy, motocykl wykonał prze¶liczne salto, a ja musiałem się zbierać z dołu. Najgorsze było wczłapanie się po sprzęta (zdeczko stromo), ¶ci±gnięcie go na dół i odpalenie - pierwszy raz mi się tak konkretnie zalał, że odkopanie zajęło ładnych na¶cie minut (i kolejny zawał serca z wysiłku). Faken, nigdy więcej motocykla bez guziczka.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-12-21 21:18:03
Autor: Tmek
Najdramatyczniejszy moment sezonu

Na szczescie duzo tego nie bylo.
A jak bylo to tak jak zawsze, za zakretem. Na zywo wygladalo gorzej.

http://w385.wrzuta.pl/film/60VLrRkmcM9/c

pzdr
Tmek

Data: 2009-12-21 22:00:23
Autor: CUT_INZ
W dniu 21-12-2009 21:18, Tmek pisze:
Na szczescie duzo tego nie bylo.
A jak bylo to tak jak zawsze, za zakretem. Na zywo wygladalo gorzej.

http://w385.wrzuta.pl/film/60VLrRkmcM9/c

pzdr
Tmek

Za duża prędkość, za mało wyobraźni

Data: 2009-12-22 09:33:14
Autor: Agent 0700
Najdramatyczniejszy moment sezonu
http://w385.wrzuta.pl/film/60VLrRkmcM9/c
Za duża prędkość, za mało wyobraźni

Ja miałem podobnie, aczkolwiek trochę inaczej. Nie zauważyłem, ale udało się :-)

Data: 2009-12-22 12:55:23
Autor: Michał V-R
Najdramatyczniejszy moment sezonu
http://w385.wrzuta.pl/film/60VLrRkmcM9/c

Za duża prędkość, za mało wyobraźni

Az tak szybko nie jechal, zeby go nie mozna bylo zauwazyc.
A jelczem powinien stac i wara mu wyjezdzac i nie wierze, ze go nie widzial, ale co tam, on jest wiekszy - filozofia wiesniakow i burakow
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
ĹĽyje siÄ™ raz, potem siÄ™ tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-12-22 17:38:07
Autor: CUT_INZ
W dniu 22-12-2009 12:55, Michał V-R pisze:

Az tak szybko nie jechal, zeby go nie mozna bylo zauwazyc.
A jelczem powinien stac i wara mu wyjezdzac i nie wierze, ze go nie
widzial, ale co tam, on jest wiekszy - filozofia wiesniakow i burakow

Nie napisałem że jechał bardzo szybko. Jechał ZA SZYBKO.

Data: 2009-12-22 18:06:19
Autor: Arni
W dniu 2009-12-22 17:38, CUT_INZ pisze:
[...]

to sie nazywa niedostosowanie predkosci do warunków drogowych. Bardzo nielubiane ale jak trafne czasami. Po cos te ograniczenia np w miescie s±.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-12-22 20:18:46
Autor: Tmek
Arni wrote:
[...]

Ok. Po fakcie bardzo prosto oceniac czy niedostosowanie bylo czy nie, szczegolnie kiedy mozna przewijac cala sytuacja.
Sprawdzilem teraz jaka byla predkosc w tamtym miejscu.
Na zakrecie predkosc wynosila srednio 62km/h, przed zakretem byla wieksza, po ciezarowce mniejsza.
Dane sa z logu gps.

W tamtej sytuacji wydawalo sie to w porzadku. Co innego kiedy niedostosowanie predkosci wynika z warunkow drogowych, co innego kiedy pojawi sie cos na co nie mozna byc przygotowanym. To jeden z takich przypadkow. Oczywiscie zawsze mozna jechac wolniej, wtedy bedzie bezpieczniej.
Nie twierdze jednak, ze w tej sytuacji nie mozna bylo wolniej. Mozna bylo i oceniajac to z tej perspektywy bloby tym lepiej.

Zawsze jednak pozostanie cos co moze zaskoczyc i cale szczescie kiedy mozna minimalizowac takie sytuacje.

pozdro
Tmek

Data: 2009-12-22 22:33:21
Autor: kakmar
Dnia 22.12.2009 Tmek <golf1410WWW@op.pl> napisał/a:

[...]

Pierdoleniem teoretykĂłw siÄ™ nie przejmuj, na podstawie samego oglÄ…dania
zapisu wideo jest bardzo trudno ocenić prędkość. Wrażenie zależy gównie
od zastosowanego sprzętu. Własne doświadczenia tylko przeszkadzają w
ocenie.

Zareagowałeś całkiem szybko i prawidłowo, widać że co prawda dopiero na
sam wjazd ciężarówki, ale trudno za każdym razem bezbłędnie zgadnąć co który kombinuje. Wydaje mi się że lampa by się zapaliła na sam jej widok w takiej pozycji, ale to mędrkowanie po obejrzeniu całości. Wątpię też żebym hamował przy tej prędkości wcześniej, na sam jej widok. Tak czy inaczej ogarnąłeś sytuację, która czasem się zdarza i niekiedy
kończy się kiepsko.
[...]

Koleś z ciężarówki czekał tylko na przejazd bmw i wyjechał za nim, albo
nie patrząc wcale, albo zlewając twoją obecność.

Za szybko to było tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=ipgnUX69GWE
Inna sprawa że koleś wykazał się refleksem Bruce Lee, 5 klatek od
pojawienia siÄ™ zderzaka w kadrze do widocznej reakcji. Cyborg jakiĹ›.

[...]

Można zapamiętać że dany układ na drodze może być potencjalnie
niebezpieczny, uniknąć ryzyka się jednak nie da nawet jak se kupisz bardzo bezpieczne auto. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-12-22 23:51:54
Autor: Tytus
Najdramatyczniejszy moment sezonu
Siemka
*** "kakmar"
Pierdoleniem teoretykĂłw siÄ™ nie przejmuj, na podstawie samego oglÄ…dania
zapisu wideo jest bardzo trudno ocenić prędkość.

Dokladnie...

 ZareagowaĹ‚eĹ› caĹ‚kiem szybko i prawidĹ‚owo, widać ĹĽe co prawda dopiero na
sam wjazd ciężarówki, ale trudno za każdym razem bezbłędnie zgadnąć
co ktĂłry kombinuje.

Ano - i tu w zwiazku z mala szybkoscia sie udalo. Ale jak widzisz cos czajace sie z boku, ba (jak mawia Zbigu) nawet jak sie nie czai a tylko moze tam byc (nie do konca w widoczne skrzyzowanie) to odpusc...

***Tak czy inaczej ogarnÄ…Ĺ‚eĹ› sytuacjÄ™, ktĂłra czasem siÄ™ zdarza i niekiedy
kończy się kiepsko.

Szacun za brak panic brejka i wyjebke - nastepnie (ew. na szczescie tylko) wielki watek na preclu na temat jelczow i ich kierowcow

*** Za szybko to było tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=ipgnUX69GWE

Lata treningu - i zajebista koordynacja ruchowa

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-23 09:58:00
Autor: Marcin N

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:hgrhfh$p4l$1news.onet.pl...
[...]

Jak w youtubie da się oglądać film klatka po klatce?

Data: 2009-12-23 10:51:48
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-12-23 09:58, Użytkownik Marcin N napisał:

Za szybko to było tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=ipgnUX69GWE
Inna sprawa że kole¶ wykazał się refleksem Bruce Lee, 5 klatek od
pojawienia się zderzaka w kadrze do widocznej reakcji. Cyborg jaki¶.

Jak w youtubie da się ogl±dać film klatka po klatce?

¦ci±gasz odpowiednim programem na dysk, program przerabia to zjadliwy
format i już można.  Program to np. TubeHunter.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-23 12:44:53
Autor: Glub
"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Jak w youtubie da się oglądać film klatka po klatce?

Ściągnąć na dysk. Użyć kombinacji Qt+perian. W pauzie strzalkami latasz
co klatkÄ™. --
Glub

Data: 2009-12-24 03:40:10
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Najdramatyczniejszy moment sezonu

Za duża prędko¶ć, za mało wyobraĽni

A nie za mala? Przeciez jak by jechal 2x szybciej, to by przejechal
przed ciezarowka....

Data: 2009-12-29 00:37:02
Autor: maverik
Najdramatyczniejszy moment sezonu

Użytkownik "Tmek" <golf1410WWW@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hgolai$8d$1atlantis.news.neostrada.pl...

Na szczescie duzo tego nie bylo.
A jak bylo to tak jak zawsze, za zakretem. Na zywo wygladalo gorzej.

http://w385.wrzuta.pl/film/60VLrRkmcM9/c

jak dla mnie je¶li ruszasz się takimi akcjami to odstaw motocykl,

w ogóle nie zareagowałe¶ na widok ciężarówki,

Data: 2009-12-21 22:01:46
Autor: Michał V-R
Najdramatyczniejszy moment sezonu
W dniu 2009-12-21 16:53, Marcin N pisze:
To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim
najdramatyczniejszym momencie za kierownic± motocykla w tym sezonie.
Lece enduro na krakowskiej lewym pasem ok 120km/h, mam dzinsy, podkoszulek i kask - jade tylko 1,5 km do kolegi, sie nie ubieralem, na wysokosci cyprysowej z zatoczki wyjezdza cierp, chcac skrecic od razu w lewo, bez kierunku, nie spodziewalem sie tego, stanal w poprzek calej drogi, nie zdarzylem nawet klamki chebla dotknac. I nagle jebud, skasowalem mu temperowke od tylnego swiatla, przez caly jego lewy bok i przelecialem przez maske, uratowalo mnie to, ze nie stal pod katem 90 stopni do mnie. Bylo to 15 lat temu, do tej pory odczowam skutki tego dzwona, najsilniej na jesien i zime. Ci co jechali za mna i to widzieli(swiadkowie) byli w ciezkim szoku, ze przezylem. Nic zlamanego, uratowalo mnie to, ze pojechalem jeszcze po jego masce, zanim na glebe padlem, czucia w nodze przez ponad 3 miesiace nie bylo, od pasa w gore wszysko do kosci zjechane - plecy, rece, od tamtej pory zawsze dobrze ubrany jezdze. Ale nie majac czucia w nodze wsiadlem na crossa po 2 tygodniach, bo wtedy jeszcze jezdzilem(trenowalem) opieralem moto tylko na jednej nodze i sie cieszylem, mysle ze teraz nie mialbym tyle entuzjazmu, jak mialem majac 18 lat :-)
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-12-22 00:25:11
Autor: ErgoSum
Najdramatyczniejszy moment sezonu

Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hgonla$sup$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2009-12-21 16:53, Marcin N pisze:

"..> skasowalem mu temperowke od tylnego swiatla.."

Sie zapytam z ciekawosci - co to jest temperowka od tylnego swiatla ?

Erg
GS500

Data: 2009-12-22 09:15:25
Autor: Michał Gut
Najdramatyczniejszy moment sezonu
Sie zapytam z ciekawosci - co to jest temperowka od tylnego swiatla ?

Fiat Tempra od tylnego swiatla do przodu? pojecia nie mam:D

Data: 2009-12-22 01:22:02
Autor: WIADRO
Najdramatyczniejszy moment sezonu
On 21 Gru, 16:53, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
To skoro mamy cisz - mo e niech ka dy (kto ma ochot ) opowie o swoim
najdramatyczniejszym momencie za kierownic motocykla w tym sezonie.

najdramatyczniejszy moment to:
Musiałem prawie darmo sprzedać skutersona tylko po to żeby zrobić
remont silnika auta...który i tak się zjebał po niecałych 1000km.
sprzedaje na allegro od 1 zł.
Bez skutersona czuje się jak bez nogi kolejny miesi±c, żona nie chce
słyszeć o nowym, Po moto po przeprowadzce trochę daleko chodzić
szybciej załatwię sprawy na piechotę. sezon kończę bez skutera, auta,
kas± w plecy, bez perspektyw na enduro i skutera ;(

a motocyklem zrobiłem tyle kilometrów ze mi nawet nie zd±żyli wr±bać
mandatu.. choć te baby na pęczki codziennie wymuszały.. siła
przyci±gania. Nic. w dupę nawet ¶lizgu małego, wywrotki czy wypadku,
marny ten sezon płakac sie chce, chodzę zdrowy nic mnie nie boli jak
bolało zawsze ehh ;(

--
wiadro

Data: 2009-12-22 23:39:49
Autor: Tytus
Najdramatyczniejszy moment sezonu
Siemka

*** "WIADRO"  Nic. w dupę nawet ¶lizgu małego, wywrotki czy wypadku,
marny ten sezon płakac sie chce, chodzę zdrowy nic mnie nie boli jak
bolało zawsze ehh ;(

Nie martw sie - to dopiero poczatek malzenstwa :)

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-22 10:36:31
Autor: KJ Siła Słów
Marcin N pisze:
To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim najdramatyczniejszym momencie za kierownic± motocykla w tym sezonie.

Jaki¶ czas temu:

Założyłem termokalesony, ochraniacze tu, tam, pincet klamer w butach zapialem, kurteczka, balaklawa, kask, gogle, rekawiczki.

Wystawilem motur, wlaczylem zaplon, odrecilem kranik, wsiadlem, podnioslem noge...

I nic.

Okazalo sie ze poprzedniego dnia zgubilem kopniak i nawet tego nie zauwazylem.

PK

Data: 2009-12-24 03:42:46
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 22 Dec, 09:36, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
Marcin N pisze:

> [...]

podnioslem noge...

I nic.

Okazalo sie ze poprzedniego dnia zgubilem kopniak i nawet tego nie

Hahahahahaha
Tez tak mialem.. W MZtce kiedys... pojechalem z powrotem trasa ktora
przyjechalem i znalazlem :)

Data: 2009-12-22 11:46:07
Autor: Hinek
[...]

Pewnie, czemu nie. Mnie mewa osrala przy garazu :] Trauma, brrr. To
byla duuuuza mewa. Moze to jakis znak byl? nie wiem...

--
Hinek

Data: 2009-12-22 12:13:46
Autor: Kuczu
Najdramatyczniejszy moment sezonu
Hinek pisze:

Moze to jakis znak byl?

Znaczy nie jedz moturem nad morze.

Data: 2009-12-22 14:32:50
Autor: Seba
Dnia Mon, 21 Dec 2009 16:53:27 +0100, Marcin N napisał(a):

To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim najdramatyczniejszym momencie

IMO procedura chirurgicznego odcięcia ¶migacza od p.r.m. swego czasu
mocno trzymała w napięciu. ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-12-23 01:43:06
Autor: marider
Marcin N pisze:
To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim najdramatyczniejszym momencie za kierownic± motocykla w tym sezonie.

Jak mi sie browar skonczyl w garazu ;) Cale szczescie mam obok sklep 24h/dobe a tam sie zawsze zimy Zywiec znajdzie. Poza tym "urywkiem" akcji innych przygod brak moze poza powrotem z Basowiszcz ale to takie tam lekkie hamowanko na rondzie tylko. Klasyka.

Pzdr
PS: "Szkola óczy" ;)))
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-12-23 05:21:07
Autor: Nikanor
On 23 Gru, 01:43, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:
...Poza tym "urywkiem" akcji innych przygod brak moze poza powrotem z Basowiszcz ...

A jak na tych Basowiszczach? Jaki¶ klimacik, czy tylko nawalone
nastolaty? Bo się od lat wybieram i wybieram i jako¶ nie mogę dojechać
spod Bondar.
--
Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

Data: 2009-12-23 15:29:17
Autor: Kefir
"Nikanor" <pawel.dondzillo@gmail.com> wrote in message news:42961dfc-2c9e-4bf2-b800-39b0f819390cm38g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Wiarygodny sponsor (L.p. 20):
http://mswia.gov.pl/download.php?s=1&id=7705
wiec mozna liczyc takze na dbalosc o klimat. Za ro(c)k chetnie sie wybiore.

Data: 2009-12-23 10:11:02
Autor: Nikanor
On 23 Gru, 15:29, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:
> A jak na tych Basowiszczach?
...mozna liczyc takze na dbalosc o klimat. Za ro(c)k chetnie
sie wybiore.

To już nie rok a ino pół. A gdyby się okazało, że co¶ motocyklowego
się z tego pomysłu lęgnie - daj znać grupowo. Chętnie bym się
przył±czył. To by mógł być fajny rajdzik, nawet off-asfaltowy.
--
Nikanor

Data: 2009-12-23 07:57:40
Autor: Kefir
"marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote in message news:hgrp2s$10i$1inews.gazeta.pl...

[...] moze poza powrotem z Basowiszcz

Bialoruskie korzenie?

Data: 2009-12-23 17:47:19
Autor: marider
Najdramatyczniejszy moment sezonu [OT]
Kefir pisze:
Elou!
"marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote in message news:hgrp2s$10i$1inews.gazeta.pl...

[...] moze poza powrotem z Basowiszcz

Bialoruskie korzenie?

Alez skad, fajny klimat, niezla muzyka, browar etc litrami i wesole towarzycho (jak co roku ;) ) a bylem juz chyba ze 4 razy. Albo wiecej nie pamietam :D

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-12-24 10:41:39
Autor: Kefir
"marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote in message news:hgthin$10v$1inews.gazeta.pl...
Kefir pisze:
[...]

Jak mogles nie dac znac. Siadaj, pala ;) Za kare biegasz po piwo na edycji 2010 ;) Dwoch chetnych juz jest.

Data: 2009-12-24 10:51:41
Autor: Piotr
Najdramatyczniejszy moment sezonu [OT]
Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hgvd0l$ujt$1news.onet.pl...
Jak mogles nie dac znac. Siadaj, pala ;) Za kare biegasz po piwo na
edycji  2010 ;) Dwoch chetnych juz jest.

siema swiatecznie;]

na http://basowiszcza.org/pl na razie nic nie ma

--
pozdrawiam,
Piotr / Sowa

Data: 2009-12-24 11:40:31
Autor: marider
Piotr pisze:
[...]

Tu mala zajawka z Basow na swieta ;)

http://www.youtube.com/watch?v=yVJN6jQq1Q4

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-12-24 11:12:59
Autor: marider
Kefir pisze:
[...]

Hehehe, OK, zapamietam i dam znaka blizej lipca ;) Z Bialego to ok 13 min drogi w dobrym tempie a i trasa dobra ;D

Pzdr i Wesolych.
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-12-23 09:54:09
Autor: fv
Marcin N wrote:
najdramatyczniejszym momencie za kierownic± motocykla w tym sezonie.

Obwodnica Garwolina, ja vmax złożony na baku (ponad 220 pokazywał licznik) a z tyłu Porsche miga
długimi. Zjeżdżam na prawy, a on znika za horyzontem. Doszedłem go dopiero w Warszawie.

Miałem łzy w oczach. Nic nie mogłem poradzić.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2010-01-01 14:24:00
Autor: Piotr May
On 2009-12-21 16:53, Marcin N wrote:
To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim
najdramatyczniejszym momencie za kierownic± motocykla w tym sezonie.

Dramatycznie... nie dramaycznie nie bedzie. Zdziwienie mnie ogarnelo nieziemskie jak sie okazalo ze R1 przeznaczone sa tylko na 50 000 km bez remontu silnika (niestety organoleptycznie to stwierdzilem)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-01-01 16:48:21
Autor: de Fresz
On 2010-01-01 14:24:00 +0100, Piotr May <piomay@riders.pl> said:

Dramatycznie... nie dramaycznie nie bedzie. Zdziwienie mnie ogarnelo nieziemskie jak sie okazalo ze R1 przeznaczone sa tylko na 50 000 km bez remontu silnika (niestety organoleptycznie to stwierdzilem)

ZajeĽdziłe¶ siostrze motur? O Ty niedobry... ;-)
A serio - poważnie się mocno zrypało po 50kkm? Nie było żadnego kręcenia licznika, kowalskiego dłubania itp?

de Fresz

Data: 2010-01-01 17:39:56
Autor: Piotr May
On 2010-01-01 16:48, de Fresz wrote:
On 2010-01-01 14:24:00 +0100, Piotr May <piomay@riders.pl> said:

[...]

No niestety. Po prostu sobie byl i umarl. Na przyszly sezon bedzie z nowym serduszkiem.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-01-01 21:31:32
Autor: Tytus
Najdramatyczniejszy moment sezonu
Siemka

*** "Piotr May"
No niestety. Po prostu sobie byl i umarl. Na przyszly sezon bedzie z
nowym serduszkiem.

Wyglada na to ze masz "reke" do moto, chyba to juz kolejny zmarl podczas Twojej eksploatacji.
Pytanie tylko czy masz takiego pecha ze kupujesz wraki czy nie masz pojecia do czego sluzy motocykl???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-01-02 18:52:28
Autor: Piotr May
On 2010-01-01 21:31, Tytus wrote:
Siemka

*** "Piotr May"
[...]

Wiesz ile motocykli mialem ? Jezdze motocyklami 19 lat - domysl sie. Tak. Same wraki kupuje i nie mam pojecia do czego sluzy motocykl.

Kurwa, tutaj widze bez zmian, sami mędrcy ...

Ale ze Ty Tytusie do nich dolaczyles..., dziwne.
--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-01-02 22:28:55
Autor: Tytus
Najdramatyczniejszy moment sezonu
Siemka
*** "Piotr May"
Wiesz ile motocykli mialem ? Jezdze motocyklami 19 lat - domysl sie.

Jakie to ma znaczenie???

*** Tak. Same wraki kupuje i nie mam pojecia do czego sluzy motocykl.
 Kurwa, tutaj widze bez zmian, sami mędrcy ...
 Ale ze Ty Tytusie do nich dolaczyles..., dziwne.

A dla mnie jest dziwne ze w topowym moto Yamy pada silnik po 50 kkm. Szczerze mowiac jesli nie wystapila tam jakas wada fabryczna to wydaje sie wrecz niemozliwe. No chyba ze dobral sie do niega jakis domorosly tuner - taki pan henio ze srubstakiem. Albo moto bylo krecone i ma 150 kkm.
Jesli byla by to norma to byloby o tym glosno jak n.p. o panewkach w zygzaku, a nie jest.
Stad moje podejrzenie ze zakatowales.
Czy cos w moim rozumowaniu jest nie tak ???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-01-02 16:11:33
Autor: AZ
On 2 Sty, 22:28, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

[...]

A jednak Yama chyba nie jest taka piękna. Tak na szybko znalazłem co¶
takiego:
http://www.cylinders.co.za/content/repairs-yamaha-r1-and-r6-nikasil-blocks

A może przyczyna jest gdzie indziej - może po prostu ten egzemplarz
kto¶ Ľle dotarł?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-03 07:12:18
Autor: Tytus
Najdramatyczniejszy moment sezonu [OT]
Siemka
 "AZ"

[...]

Ale troche sie musiales naszukac zeby dotrzec az do South Africa :)
i te masowo padajace R1 i R6 to tam do naprawy wysylaja???

Byc moze zle dotarcie - byc moze zbyt czeste tzw. "zloty" na ktorych czasem nawet zwykle rozsadnym ludziom zdarza sie zaszalec i moto umarlo. Nie wiem - za to wiem ze to nie pierwsze moto zepsute przez kolege Piotrusia.
I tyle.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-01-03 16:15:36
Autor: Kuczu
Tytus pisze:

A dla mnie jest dziwne ze w topowym moto Yamy pada silnik po 50 kkm.

A mnie to jakos nie dziwi. Wyzylowane na maksa silniki zrobione z najlzejszych materialow musza pasc. Fizyki nie oszukasz. A osobiscie znam cztery R1 roznych rocznikow w ktorych padly silniki. W trzech padla panewka korbowodowa, w jednej urwal sie lancuch rozrzadu i zrobil masakre w bloku.
W sumie malo sie slyszy o padnietych silnikach w tych moto bo predzej laduja na drzewie, w rowie albo pod ciezarowka niz dozywaja przebiegow powodujacych smierc silnika.

Data: 2010-01-03 17:27:32
Autor: Jasio
Najdramatyczniejszy moment sezonu
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:hhqcav$nru$1news.onet.pl...
Tytus pisze:

[...]

To dokładnie tak jak z nowymi turbodieslami. Padaj±, bo pa¶ć musz±/maj± - producenci na to licz±.
A ponieważ to oni to projektuj±, maj± tego pełn± ¶wiadomo¶ć - w końcu komu¶ trzeba sprzedać nowy.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-01-05 18:11:13
Autor: marider
Kuczu pisze:
Tytus pisze:

[...]

Slaba skrzynia w poprzednich modelach to norma, zatarta panewka czy podwieszony/zgiety zawor tez widzialem u kumpla w warsztacie. Na ogol sprzety katowane przez zoltodziobow na gumie albo wlasnie na zlotach jako popisowa przed gawiedzia lub panienkami.

Na szczescie silniki teraz to czesc wymienna wiec mozna sobie wymieniac do woli byle $ byla a warsztaty i ASO sie ciesza... I biznes sie kreci.

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2010-01-06 10:32:19
Autor: Piotr May
On 2010-01-03 16:15, Kuczu wrote:
Tytus pisze:

[...]

Dokladnie. Kazdy kto ma doczynienia z silnikami od R1 troche wiecej mowi dokladnie to samo. Szkoda ze nie wiedzialem o tym wczesniej :)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-01-02 14:07:05
Autor: Michał V-R
[...]

A tak sie zastanawiam, na ile moze byc obliczone R6? Bo kolega chce kupic, wiec nie wiem, czy mu nie odradzic
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-01-02 19:00:03
Autor: Piotr May
On 2010-01-02 14:07, Michał V-R wrote:

[...]

Lenarta pytaj - ujezdzal. Mam tez kumpla ktory kupil sprzecik z 30 000 km z 2002 roku chyba, jezdzil i nic sie nie dzialo. Ale nie wiem dokladnie  ile przejechal.

A od swojego mechanika/zawodnika wiem ze R1 w moim roczniku po prostu tak miala. Jak uslyszal ze ma R1 ma 50 000 km to od razu mowil co bedzie. Uslyszal - potwierdzil swoje slowa, otworzyl - i juz mogl mi udowodnic. Aluminium silnika (bo lekki musi byc....) pokrywa sie jakims gownem ktore powoduje ze silnik jest troche trwalszy niz aluminium. Niestety powloka ta rowniez sie zrywa, u mnie prawie jej nie bylo a aluminium tlokow przezarte w uj... Silnik nie byl otwierany nigdy wczesniej.

--
piomay

Data: 2010-01-02 19:06:19
Autor: de Fresz
On 2010-01-02 19:00:03 +0100, Piotr May <piomay@riders.pl> said:

[...]

Napisałby¶ jak człowiek co się stało temu biednemu erłanowi, a nie tak po Hiczkokowsku dozujesz napięcie.

de Fresz

Data: 2010-01-02 20:06:05
Autor: Kuczu
de Fresz pisze:

Napisałby¶ jak człowiek co się stało temu biednemu erłanowi, a nie tak po Hiczkokowsku dozujesz napięcie.

Ja doczytalem ze mu nikasil (czy czym tam innym pokrywaja cylindry w jamaszach) zlazl.

Data: 2010-01-03 16:08:49
Autor: Michał V-R
[...]

Ja zrozumialem, ze tloki sie tym pokrywa, bo byly przezarte byly?

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-01-03 17:38:49
Autor: Jasio
Najdramatyczniejszy moment sezonu
Użytkownik "Michał V-R" napisał w wiadomo¶ci news:hhqbul$e0r$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tak, pokrywa się nikasilem.
Wzięło się to z crossów, gdzie ten zabieg wykonuje się nawet po starciu oryginalnej warstwy. Zreszt± w innych też się da, po prostu singiel czę¶ciej się ogl±da rozebranym. (:

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-01-03 18:46:46
Autor: de Fresz
On 2010-01-03 18:38:49 +0100, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

Ja zrozumialem, ze tloki sie tym pokrywa, bo byly przezarte byly?

Tak, pokrywa się nikasilem.
Wzięło się to z crossów,

Masz jakie¶ Ľródełka na wsparcie tych nikasilowych tłoków?

de Fresz

Data: 2010-01-03 18:07:17
Autor: Jasio
Najdramatyczniejszy moment sezonu
Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomo¶ci news:hhql66$jlr$1inews.gazeta.pl...
On 2010-01-03 18:38:49 +0100, "Jasio" said:

Tak, pokrywa się nikasilem.
Wzięło się to z crossów,

Masz jakie¶ Ľródełka na wsparcie tych nikasilowych tłoków?

Nie, czytaj±c "tłoki" widziałem "cylindry".
Mówisz "partia" my¶lisz "lenin", tak to działa.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-01-05 00:22:19
Autor: KLOSZ
Najdramatyczniejszy moment sezonu
To bylo jakos latem.... kupilem sobie alkomat i juz przy pierwszym wyjezdzie na "zlot" moturzystow pozalowalem tego zakupu. Budze sie rano, chce jechac do domu, dmucham i widze dramatycznie wysoki wynik.... to byl najdramatyczniejszy moment sezonu. Dopiero wieczorem moglem pojechac na motocyklu...

Przyrzeklem sobie, ze wiecej taka sytuacja sie nie powtorzy (alkomat bede zostawial w domu ;-)  ).

Zdrowko
KLOSZ
--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2010-01-06 16:22:02
Autor: Masło
Marcin N pisze:
To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim najdramatyczniejszym momencie za kierownic± motocykla w tym sezonie.

Przed obwodnic± Garwolina jad±c od stron Lublina widzę z naprzeciwka nadjeżdżaj±c± star± bmw (taki typowy tzw. "dresowór"). Zbliżam się i nagle przez szyberdach wyłazi jaki¶ typ trzymaj±c co¶ w ręku i wyci±ga t± rękę z tym czym¶ w moja stronę. Z daleka nie rozpoznałem co to jest i dopiero w miarę zbliżania sie do bmw spostrzegłem, że koleżka trzyma w ręku wycelowany we mnie pistolet. Na moje szczę¶cie ten debil (bo inaczej nazwać go nie można) tylko mierzył do mnie. Dopiero jak go min±łem patrz±c jak cały czas we mnie mierzył, zdałem sobie sprawę że jak by poci±gn±ł za spust to skończyło by sie to nieciekawie dla mnie :/

Data: 2010-01-06 15:01:59
Autor: AZ
On 2010-01-06, Masło <suchy13sNO@SPAMtlen.pl> wrote:

Przed obwodnicą Garwolina jadąc od stron Lublina widzę z naprzeciwka nadjeżdżającą starą bmw (taki typowy tzw. "dresowór"). Zbliżam się i nagle przez szyberdach wyłazi jakiś typ trzymając coś w ręku i wyciąga tą rękę z tym czymś w moja stronę. Z daleka nie rozpoznałem co to jest i dopiero w miarę zbliżania sie do bmw spostrzegłem, że koleżka trzyma w ręku wycelowany we mnie pistolet. Na moje szczęście ten debil (bo inaczej nazwać go nie można) tylko mierzył do mnie. Dopiero jak go minąłem patrząc jak cały czas we mnie mierzył, zdałem sobie sprawę że jak by pociągnął za spust to skończyło by sie to nieciekawie dla mnie :/
Moze polmozgi potocznie znane dresami robily sobie jaja ale nigdy nie wiadomo, trzeba bylo spojrzec na numery (latwo mowic) i od razu dzwonic
na policje albo nawet bez numerow. Moze znalazlo by sie przy nich cos
ciekawego przy ew. kontroli.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-06 17:13:52
Autor: de Fresz
On 2010-01-06 16:22:02 +0100, Masło <suchy13sNO@SPAMtlen.pl> said:

Dopiero jak go min±łem patrz±c jak cały czas we mnie mierzył, zdałem sobie sprawę że jak by poci±gn±ł za spust to skończyło by sie to nieciekawie dla mnie :/

My¶lisz że od uderzenia plastikow± kulk± mógłby¶ spa¶ć z motocykla? Bo szanse na to, że to była prawdziwa broń okre¶liłbym na poziomie 1%

de Fresz

Data: 2010-01-07 12:03:05
Autor: Marcin N
Najdramatyczniejszy moment sezonu

Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hi2cs0$qci$1inews.gazeta.pl...
On 2010-01-06 16:22:02 +0100, Masło <suchy13sNO@SPAMtlen.pl> said:

[...]

S± też ołowiane kulki. Znacznie groĽniejsze od plastikowych.

Data: 2010-01-10 03:07:05
Autor: p47
Najdramatyczniejszy moment sezonu

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hi4f18$q98$1news.onet.pl...

On 2010-01-06 16:22:02 +0100, Masło <suchy13sNO@SPAMtlen.pl> said:

[...]

Ta historia przypomniała mi zdarzenie sprzed lat;- otóz miałem wówczas firmę importow±. Przy każdej dostawie dawałem kierowcy czek potwierdzony na opłacenie cła na granicy. Pewnego razu dzwoni on do mnie, że jest w Cieszynie uziemiony, bo celnicy czeku nie chca zaakceptować, ponieważ nie podoba im się podpis pracownika banku, który go potwierdził.
Cóz robić, nie ma rady,-biore neseserek i wypłacam z banku 1,6 mld zł w gotówce (co odpowiada obecnym 160 tys, ale wówczas miało znacznie większa siłę nabywcz±), krótki sen i nad ranem  wsiadam z nim do samochodu .
Ok. godz. 4 rano (juz robi się widno, ale ruchu zupełnie nie ma) byłem (zaspany) już na wówczas pustym odcinku miedzy Piotrkowem a Częstochow±. Jak z przytoczonych faktów mozna się domy¶leć, zdarzenie opisywane miało miejsce kilkana¶cie lat temu, a wtedy gło¶ne były historie o napadach z broni± w reku na drodze, często robionych metoda "na koło" No i w własnie w tym miejscu zrównuje się ze mna samochód, w którym siedzi 4 podejrzanych typów, bardzo nieciekawie wygl±daj±cych, którzy pokazuj± mi wła¶nie na koło, trabi± , -sygnalizuj±, zebym zatrzymał się. Ja pamiętam, że mam te 1,6 mld zł w gotówce, boję się, że nie tylko mnie obrabuja, ale może i kuku zrobi±..więc nie reaguję, a oni próbuj± zajechac mi drogę. Wyci±gam telefon, wtedy jeszcze Centertel, żeby zadzwonic na policję, ale w tym miejscu wtedy nie było zasięgu. Wtej sytuacji cóż, gaz, a że miałem od nich "nieco" lepszy samochód, mimo ze próbowali mnie ¶cigac szybko im odskoczyłem. Niestety po krótkim czasie samochód zaczyna pływać,- faktycznie co¶ nie tak z kołem. Muszę zwolnic, oni mnie dochodz±, zrównuj± się ze mn± i jeden z nich wyci±ga pistolet i z boku do mnie celuje. Jak na zło¶c naokoło pusto, zadnych zabudowań.. W koncu buda- kiosk. Staje przy nim, oni z bronia wyskakuja, własciciel kiosku od srodka zaci±ga okiennice;-)
Wyci±gaja mnie z samochodu i wówczas okazuje się na szczęscie, że to był patrol policji po cywilnemu, który wł±snie miał łapac tych bandytów na drodze. Zobaczyli, ze robi mi się flak, sygnalizowali a ze zacz±łem uciekać, to zrobiłem sie podejrzany. Efekt koncowy,- senno¶c do konca dnia całkowicie mi przeszła..;-))

p47

Najdramatyczniejszy moment sezonu