Najdramatyczniejszy moment sezonu

Data: 2009-12-21 15:58:22
Autor: AZ
Najdramatyczniejszy moment sezonu
On 2009-12-21, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim najdramatyczniejszym momencie za kierownicą motocykla w tym sezonie.

Dobry pomysl!
ZacznÄ™ od siebie:

To mój pierwszy sezon. Nie mam jeszcze wprawy w jeździe po mokrym. Jechałem w drobnym letnim deszczu. Droga równa między drzewami. Ruch niewielki. Wyjeżdżam ok 90-100 km/h z łagodnego zakrętu a tam - korek. Stoi z 6-8 samochodów przed zawalonym drzewem, które zatarasowało drogę. Hamowałem oboma hamulcami - lekko mi zarzuciło tył, gorąco mi się zrobiło, ale wyhamowałem na styk. Od razu też uciekłem z tego miejsca, bo ten, co zaraz pewnie będzie jechał za mną - mógłby we mnie wjechać.

Oby co roku tylko takie historie...
Az mnie dreszcze przeszly, wstrzonszajace! Po cos tak chlopie zapierdalal?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-22 11:09:05
Autor: Kefir
Najdramatyczniejszy moment sezonu
Elou!
On 2009-12-21, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim
najdramatyczniejszym momencie za kierownicÄ… motocykla w tym sezonie.

Dobry pomysl!

Dotarcie do niniejszego watku.

Data: 2009-12-22 02:19:45
Autor: lesor
On 22 Gru, 11:09, "Kefir" wrote:
Elou!"AZ" wrote in message

> Dobry pomysl!

Dotarcie do niniejszego watku.

Czytasz precle "za kierownica motocykla" ?

--
pozdrawiam, lesor
cb1300sa

Data: 2009-12-22 11:28:29
Autor: Kefir
"lesor" <lesor@op.pl> wrote in message news:3bf2e183-a58f-45bb-ab4f-2a2bd5e5176by24g2000yqb.googlegroups.com...

Czytasz precle "za kierownica motocykla" ?

Wylacznie. I w kasku.

axena herdegen x2

Na dlugo?

Data: 2009-12-22 06:32:21
Autor: lesor
On 22 Gru, 11:28, "Kefir" wrote:
Elou!"lesor" wrote in message

> Czytasz precle "za kierownica motocykla" ?

Wylacznie. I w kasku.

Z blenda i antifogiem ?
;)

> axena herdegen x2

Na dlugo?

Za dlugo. Moze do tbsz skroce siga...

--
pozdrawiam, lesor

Data: 2009-12-22 10:33:20
Autor: AZ
On 2009-12-22, Kefir <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote:
Dobry pomysl!

Dotarcie do niniejszego watku.

No ale o co chodzi? Przeciez to bardzo ciekawy watek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-01 14:20:08
Autor: Piotr May
On 2009-12-22, Kefir<kefir_spamfe_@riders.pl>  wrote:
Dobry pomysl!

Dotarcie do niniejszego watku.

No ale o co chodzi? Przeciez to bardzo ciekawy watek.

Pan Kefir juz jest tak stary, madry, znudzony zyciem i PRM, ze nic oprocz przywalania sie nie przychodzi mu do glowy.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-01-04 12:27:28
Autor: Kefir
On 2009-12-22, Kefir<kefir_spamfe_@riders.pl>  wrote:
Dobry pomysl!

Dotarcie do niniejszego watku.

No ale o co chodzi? Przeciez to bardzo ciekawy watek.

Pan Kefir juz jest tak stary, madry, znudzony zyciem i PRM, ze nic oprocz przywalania sie nie przychodzi mu do glowy.

Przyznaje sie do falstartu.

Data: 2010-01-04 11:16:36
Autor: AZ
On 2010-01-04, Kefir <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote:

Pan Kefir juz jest tak stary, madry, znudzony zyciem i PRM, ze nic oprocz przywalania sie nie przychodzi mu do glowy.

Przyznaje sie do falstartu.

Swiat sie konczy, precle potrafia sie jednak przyznac do bledu...

;-)
--
Artur
ZZR 1200