Najdramatyczniejszy moment sezonu

Data: 2009-12-23 01:43:06
Autor: marider
Najdramatyczniejszy moment sezonu
Marcin N pisze:
To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim najdramatyczniejszym momencie za kierownicą motocykla w tym sezonie.

Jak mi sie browar skonczyl w garazu ;) Cale szczescie mam obok sklep 24h/dobe a tam sie zawsze zimy Zywiec znajdzie. Poza tym "urywkiem" akcji innych przygod brak moze poza powrotem z Basowiszcz ale to takie tam lekkie hamowanko na rondzie tylko. Klasyka.

Pzdr
PS: "Szkola óczy" ;)))
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-12-23 05:21:07
Autor: Nikanor
On 23 Gru, 01:43, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:
...Poza tym "urywkiem" akcji innych przygod brak moze poza powrotem z Basowiszcz ...

A jak na tych Basowiszczach? Jakiś klimacik, czy tylko nawalone
nastolaty? Bo się od lat wybieram i wybieram i jakoś nie mogę dojechać
spod Bondar.
--
Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

Data: 2009-12-23 15:29:17
Autor: Kefir
Najdramatyczniejszy moment sezonu
Elou!
"Nikanor" <pawel.dondzillo@gmail.com> wrote in message news:42961dfc-2c9e-4bf2-b800-39b0f819390cm38g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Wiarygodny sponsor (L.p. 20):
http://mswia.gov.pl/download.php?s=1&id=7705
wiec mozna liczyc takze na dbalosc o klimat. Za ro(c)k chetnie sie wybiore.

Data: 2009-12-23 10:11:02
Autor: Nikanor
On 23 Gru, 15:29, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:
> A jak na tych Basowiszczach?
...mozna liczyc takze na dbalosc o klimat. Za ro(c)k chetnie
sie wybiore.

To już nie rok a ino pół. A gdyby się okazało, że coś motocyklowego
się z tego pomysłu lęgnie - daj znać grupowo. Chętnie bym się
przyłączył. To by mógł być fajny rajdzik, nawet off-asfaltowy.
--
Nikanor

Data: 2009-12-23 07:57:40
Autor: Kefir
"marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote in message news:hgrp2s$10i$1inews.gazeta.pl...

[...] moze poza powrotem z Basowiszcz

Bialoruskie korzenie?

Data: 2009-12-23 17:47:19
Autor: marider
Najdramatyczniejszy moment sezonu [OT]
Kefir pisze:
Elou!
"marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote in message news:hgrp2s$10i$1inews.gazeta.pl...

[...] moze poza powrotem z Basowiszcz

Bialoruskie korzenie?

Alez skad, fajny klimat, niezla muzyka, browar etc litrami i wesole towarzycho (jak co roku ;) ) a bylem juz chyba ze 4 razy. Albo wiecej nie pamietam :D

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-12-24 10:41:39
Autor: Kefir
"marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote in message news:hgthin$10v$1inews.gazeta.pl...
Kefir pisze:
[...]

Jak mogles nie dac znac. Siadaj, pala ;) Za kare biegasz po piwo na edycji 2010 ;) Dwoch chetnych juz jest.

Data: 2009-12-24 10:51:41
Autor: Piotr
Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:hgvd0l$ujt$1news.onet.pl...
Jak mogles nie dac znac. Siadaj, pala ;) Za kare biegasz po piwo na
edycji  2010 ;) Dwoch chetnych juz jest.

siema swiatecznie;]

na http://basowiszcza.org/pl na razie nic nie ma

--
pozdrawiam,
Piotr / Sowa

Data: 2009-12-24 11:40:31
Autor: marider
Piotr pisze:
[...]

Tu mala zajawka z Basow na swieta ;)

http://www.youtube.com/watch?v=yVJN6jQq1Q4

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-12-24 11:12:59
Autor: marider
Kefir pisze:
[...]

Hehehe, OK, zapamietam i dam znaka blizej lipca ;) Z Bialego to ok 13 min drogi w dobrym tempie a i trasa dobra ;D

Pzdr i Wesolych.
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki