Najdroższa farba ¶wiata

Data: 2009-12-12 23:09:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Najdroższa farba ¶wiata
<http://www.allegro.pl/item851704344_blackshop_ferrari_miejski_doskonaly_polecamy.html>
<http://www.allegro.pl/item850383390_blackshop_ferrari_rower_mtb_meski_polecamy.html>

Ob¶miałem się jak fretka ;-D

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2009-12-13 00:07:19
Autor: szaman
Najdroższa farba ¶wiata
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::
<http://www.allegro.pl/item851704344_blackshop_ferrari_miejski_doskonaly_polecamy.html>
<http://www.allegro.pl/item850383390_blackshop_ferrari_rower_mtb_meski_polecamy.html>

Ob¶miałem się jak fretka ;-D

Aj! się nie znasz - hipermegaultra-najopływowsza-na-¶wiecie osłona na łańcuch jest warta tej ceny:)

P.S.
Dlaczego jak fretka?
One jako¶ charakterystycznie się ¶miej±?

sz

Data: 2009-12-13 00:38:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Najdroższa farba ¶wiata
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
P.S.
Dlaczego jak fretka?
One jako¶ charakterystycznie się ¶miej±?

A ja wiem my¶lisz... Tak się mówi. Ponoć tchórzofretki jak jedz± to się jak
ruszaj± jakby się ¶miały i maj± u¶miechnięty wyraz twarzy. ;-)

Data: 2009-12-13 12:31:01
Autor: Mariusz Kruk
Najdroższa farba świata
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marek 'marcus075' Karweta"
P.S.
Dlaczego jak fretka?
One jako¶ charakterystycznie się ¶miej±?
A ja wiem my¶lisz... Tak się mówi.

A to ciekawe, bo ja znałem "ob¶miałem się jak norka".

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2009-12-13 00:23:08
Autor: Piotr \"Curious\" Slawinski
Najdroższa farba ¶wiata
Marek 'marcus075' Karweta wrote:

<http://www.allegro.pl/item851704344_blackshop_ferrari_miejski_doskonaly_polecamy.html>

<http://www.allegro.pl/item850383390_blackshop_ferrari_rower_mtb_meski_polecamy.html>

Ob¶miałem się jak fretka ;-D

a gdzie one maja bak na paliwo ? i ile kosztuja blotniki? :D

Data: 2009-12-13 06:44:53
Autor: Wojtas
Najdroższa farba ¶wiata

<http://www.allegro.pl/item851704344_blackshop_ferrari_miejski_doskonaly_polecamy.html>
<http://www.allegro.pl/item850383390_blackshop_ferrari_rower_mtb_meski_polecamy.html>

"Prezentowany Rower Ferrari Jest Idealnym Rozwi±zaniem Dla Mężczyzny, Który Odważy Się
Pokonywać Wszelkiego Rodzaju
Ekstremalne Wyzwania Górskie, Przy *Jednoczesnym Zachowaniu Wła¶ciwego Wymiaru
Prestiżu,* Stylu Oraz Bezpieczeństwa."

Prestiż w ¶rodku lasu, ważna rzecz.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-12-13 10:51:52
Autor: szaman
Najdroższa farba ¶wiata
Wojtas wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::

[...]

My¶lisz, że wła¶ciciel ferrrrroweru wjedzie nim do lasu? Jeszcze by mu się porysował... Ciekawe swoj± drog± ile takie ''cudo'' waży...

Data: 2009-12-13 13:44:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Najdroższa farba ¶wiata
[...]

ROTFL :-D Nie czytałem tych bredni, tylko specyfikację "techniczn±".

My¶lisz, że wła¶ciciel ferrrrroweru wjedzie nim do lasu? Jeszcze by mu się porysował... Ciekawe swoj± drog± ile takie ''cudo'' waży...

Masz tam napisane - full 13,8kg.

Data: 2009-12-13 18:57:16
Autor: szaman
Najdroższa farba ¶wiata
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::

Masz tam napisane - full 13,8kg.

na oczy mi poszło - za mało roweru :P

sz

Data: 2009-12-13 07:31:35
Autor: kml
Najdroższa farba ¶wiata

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:pgd642ag27dp$.dlgpedaluje.ile.moze...
<http://www.allegro.pl/item851704344_blackshop_ferrari_miejski_doskonaly_polecamy.html>
<http://www.allegro.pl/item850383390_blackshop_ferrari_rower_mtb_meski_polecamy.html>

Ob¶miałem się jak fretka ;-D

Zwłaszcza z Suntorurarri z przodu. Nie wiem jakiego rodzaju deklem trzeba być żeby kupić taki badziew.

kml
Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy napęd.

Data: 2009-12-13 09:36:02
Autor: Frankie
Najdroższa farba ¶wiata
kml pisze:

Zwłaszcza z Suntorurarri z przodu. Nie wiem jakiego rodzaju deklem trzeba być żeby kupić taki badziew.

Mysle, ze jak masz Enzo w garazu nie robi to zadnej roznicy :-) I chyba dla takich ludzi sa te rowery :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-12-13 10:28:00
Autor: kml
Najdroższa farba ¶wiata

Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4b24a772$1news.home.net.pl...
kml pisze:

Zwłaszcza z Suntorurarri z przodu. Nie wiem jakiego rodzaju deklem trzeba być żeby kupić taki badziew.

Mysle, ze jak masz Enzo w garazu nie robi to zadnej roznicy :-) I chyba dla takich ludzi sa te rowery :-)

Wiesz, Enzo jest naprawdę zajebistym samochodem z nieprawdopodobn± technologi± a to tutaj to jest naprawdę "twój chleb codzienny" w zestawieniu tyle o ile :> Jak bym miał taki samochód to bym chciał mieć co¶ adekwatnego technicznie a nie kolorystycznie :)

Data: 2009-12-13 10:55:24
Autor: RadoslawF
Najdroższa farba ¶wiata
Dnia 2009-12-13 10:28, Użytkownik kml napisał:

[...]

Jeste¶ normalny (czytaj biedny) i my¶lisz głow±.
Ale jak się dorobisz miliardów dolarów to jak inni równie
bogaci zaczniesz my¶leć portfelem zamiast głow±.
I będziesz kupował sprzęt (samochody, rowery, komputery,
telewizory czy inny) pod katem prestiżu a nie użytej
technologii.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-13 10:57:52
Autor: kml
Najdroższa farba ¶wiata

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hg2cgn$gm3$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ten rower to jest taki sam prestiż jak fiat coupe pomalowany na czerwono z naklejk± ferrari - może ujdzie jak kto¶ sie kompletnie nie zna ;)

Data: 2009-12-13 11:28:41
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Najdroższa farba ¶wiata
Dnia 13.12.2009 10:57 użytkownik kml napisał :

[...]

Ale wiesz, w pewnych ¶rodowiskach jest prestiżowy. Oni się nie znaj± na sprzęcie, ba, nawet niespecjalnie umiej± jeĽdzić. Ale rower ferrari jest i można pokazać takim jak jego wła¶ciciel. I to się liczy. A tak nawiasem to przeciętny Kowalski też się nie zna i jak zobaczy rower ferrari, to też pomy¶li, że to nie wiadomo co.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-13 20:18:14
Autor: Frankie
Najdroższa farba ¶wiata
Mikołaj "Miki" Menke pisze:

[...]

Dzieki Miki, dokladnie to mialem na mysli...
A te dzieciaki jeszcze 3 lata temu nie odroznialy marcoka do maniteka ;-)

Data: 2009-12-15 17:44:44
Autor: Frankie
Najdroższa farba ¶wiata
kml pisze:

Ten rower to jest taki sam prestiż jak fiat coupe pomalowany na czerwono z naklejk± ferrari - może ujdzie jak kto¶ sie kompletnie nie zna ;)

No to sie przyjrzyj, co ma napisane bolid Ferrari na samym czubku ;-))
http://www.ultrasport.pl/files/Image/Jam/Raikkonen1.jpg

Data: 2009-12-13 12:36:08
Autor: ...::QRT::...
Najdroższa farba ¶wiata
Dnia Sun, 13 Dec 2009 10:55:24 +0100, RadoslawF napisał(a):

[...]

nie uogólniałbym ze każdy bardzo zamożny człowiek (te miliardy dolarów)
musi być kretynem. A ten rower nie jest przeznaczony dla bardzo zamożnych
ludzi a dla kretynów z kas± - niekoniecznie jak±¶ BARDZO wielk±.

Data: 2009-12-13 12:33:49
Autor: Mariusz Kruk
Najdroższa farba świata
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kml"
Wiesz, Enzo jest naprawdę zajebistym samochodem z nieprawdopodobn± technologi±

Etam. Przede wszystkim, jest pierońsko drogim samochodem (co samo w
sobie już jest durne). Poza tym, nie ma czego¶ takiego, jak "samochód
z technologi±". (jak ja nie cierpię tych oble¶nych kalek językowych).

Data: 2009-12-15 14:49:30
Autor: Kudłaty Konservateesta
Najdroższa farba ¶wiata
Mariusz Kruk pisze:
[...]

innowacja laboratoriów vichy

Data: 2009-12-13 13:49:12
Autor: nb
Najdroższa farba świata
at Sun 13 of Dec 2009 07:31, kml wrote:

UĹĽytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"
<m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości
<http://www.allegro.pl/item851704344_blackshop_ferrari_miejski_doskonaly_polecamy.html>
<http://www.allegro.pl/item850383390_blackshop_ferrari_rower_mtb_meski_polecamy.html>

Obśmiałem się jak fretka ;-D

Zwłaszcza z Suntorurarri z przodu. Nie wiem jakiego rodzaju deklem
trzeba być żeby kupić taki badziew.

A co np temu pierwszemu dolega? JakieĹ› konkrety.

Ĺšwietny design. Mi siÄ™ podoba. A poza samym wyglÄ…dem,
to koła jakby od młodszego brata. Dwa cale więcej
chyba by nie zaszkodziło.

--
nb

Data: 2009-12-13 12:59:46
Autor: Jan Srzednicki
Najdroższa farba świata
On 2009-12-13, nb wrote:
[...]

W rowerze za prawie 20kPLN? Get a clue.

Ĺšwietny design. Mi siÄ™ podoba. A poza samym wyglÄ…dem,
to koła jakby od młodszego brata. Dwa cale więcej
chyba by nie zaszkodziło.

Design jak design, nie odbiega jakoĹ› specjalnie wyglÄ…dem od innych
współczesnych fulli. Tyle, że komponentowo ten zestaw jest wart
4-5kPLN. Za tą cenę dostałbyś porównywalnego fulla o 4kg lżejszego.

Ciężkie to logo Ferrari musi być...

Data: 2009-12-13 14:17:58
Autor: nb
Najdroższa farba świata
at Sun 13 of Dec 2009 13:59, Jan Srzednicki wrote:

On 2009-12-13, nb wrote:
[...]

Mówię o tym z pierwszego linku. Ale sama cena realna ~4000 dużo mówi. Całkiem niezła jakość.
Po prostu wiem ile kosztował mój wehikuł i ile kosztowałby
upgrade do różnych poziomów technologicznych.

Data: 2009-12-13 14:11:59
Autor: Jan Srzednicki
Najdroższa farba świata
On 2009-12-13, nb wrote:

[...]

Z tą "całkiem niezłą jakością" polemizowałbym, ale zapewne może
wystarczać. Wychodzi więc, że płacisz 15kPLN za logo na rowerze. Tanio,
okazja, skarpety polecam!

Data: 2009-12-13 15:38:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Najdroższa farba świata
Jan Srzednicki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
Wychodzi więc, że płacisz 15kPLN za logo na rowerze. Tanio,
okazja, skarpety polecam!

Naklej na swój rower naklejkę z napisem "Ferrari" i sprzedaj za 15kPLN.
Przecież Twój rower też jest czerwony! ;-)

Data: 2009-12-13 19:59:32
Autor: kml
Najdroższa farba świata

Użytkownik "nb" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:hg2ns7$svh$1news.dialog.net.pl...
[...]

Dolegać jako rowerowi to nie dolega nic, ale cena po prostu nawet nie chce mi się pisać ;)

Data: 2009-12-13 10:22:04
Autor: ...::QRT::...
Najdroższa farba ¶wiata
Dnia Sat, 12 Dec 2009 23:09:07 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

<http://www.allegro.pl/item851704344_blackshop_ferrari_miejski_doskonaly_polecamy.html>
<http://www.allegro.pl/item850383390_blackshop_ferrari_rower_mtb_meski_polecamy.html>

Ob¶miałem się jak fretka ;-D

gdzie¶ widziałem rowery ferarri ale ceny były znacznie bardziej przystępne
- co¶ koło 6-12 ty¶. Za 6 tysi był hardtail na deore :). Te tutaj to jakie¶
znaczne przegięcie. W każdym razie jesli chodzi o TAKIE sprzety to ja wybieram subaru.
Przynajmniej jest to bardzo fajny rower :)

Data: 2009-12-13 11:29:45
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Najdroższa farba ¶wiata
Dnia 13.12.2009 10:22 użytkownik ...::QRT::... napisał :
[...]

Wg tego co pisze sprzedawca na aukcji to widziałe¶ pewnie jakie¶ chińskie podróby bez gwarancji. :-D

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-14 16:52:44
Autor: Tomasz Minkiewicz
Najdroższa farba świata
On Sun, 13 Dec 2009 11:29:45 +0100
"Mikołaj \"Miki\" Menke" <miki@menek.one.pl> wrote:

> - coś koło 6-12 tyś. Za 6 tysi był hardtail na deore :).

Wg tego co pisze sprzedawca na aukcji to widziałeś pewnie jakieś chińskie podróby bez gwarancji. :-D

Jak widzę, kto teraz sprzedaje chińskie podróby, to jestem po prostu
przeraĹĽony. Co ten kryzys robi z markami do niedawna szanowanymi.

http://store.ferrari.com/en/leisure-sport/bikes/ferrari-cx-60-bicycle.html

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-12-14 17:03:27
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Najdroższa farba ¶wiata
Dnia 14.12.2009 16:52 użytkownik Tomasz Minkiewicz napisał :
[...]

przerażony. Co ten kryzys robi z markami do niedawna szanowanymi.

http://store.ferrari.com/en/leisure-sport/bikes/ferrari-cx-60-bicycle.html

Przy okazji dowiedziałem się sk±d takie piękne kwiatki w opisie aukcji. :-D

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-13 15:54:47
Autor: Enagem
Najdroższa farba ¶wiata

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomo¶ci news:menems26wrsx.74uurwm88qrf.dlg40tude.net...
[...]

Witam
Masz pewnie to miejsce na my¶li:
http://www.redrower.pl/product/list/id_category/13/producer_filter/2
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-12-13 14:42:10
Autor: Adrian S.
Najdroższa farba ¶wiata
[...]

waga tego fulla tylko trochę wyższa niż Poison Arsen za 3kpln :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-12-13 18:59:40
Autor: mmateuszWYTNIJTO
Najdroższa farba ¶wiata
> Ob¶miałem się jak fretka ;-D
waga tego fulla tylko trochę wyższa niż Poison Arsen za 3kpln :)

wyższa waga, wyższa cena.
proste ;P

--
mmateusz

Data: 2009-12-13 19:57:38
Autor: kml
Najdroższa farba ¶wiata

Użytkownik <mmateuszWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:79c9.0000015a.4b252b8cnewsgate.onet.pl...
> Ob¶miałem się jak fretka ;-D
waga tego fulla tylko trochę wyższa niż Poison Arsen za 3kpln :)

wyższa waga, wyższa cena.
proste ;P

To mój fulle jest hohhho i jeszcze trochę warty :)))

Data: 2009-12-13 20:38:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Najdroższa farba ¶wiata
kml bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
> [...]

wyższa waga, wyższa cena.
proste ;P

To mój fulle jest hohhho i jeszcze trochę warty :)))

Widzisz... Teraz tylko pomaluj go na czerwono i wystaw na Allegro jako
Ferrari. ;-)

Data: 2009-12-13 22:26:11
Autor: kml
Najdroższa farba ¶wiata

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:17cbrm7kerojm.dlgpedaluje.ile.moze...
> [...]

To mój fulle jest hohhho i jeszcze trochę warty :)))

Widzisz... Teraz tylko pomaluj go na czerwono i wystaw na Allegro jako

I będę pisać na precla z laptopa ferrari, a wla¶ciwie netbooka bo na normalnego to nie starczy :P

Data: 2009-12-13 21:22:33
Autor: Adrian S.
Najdroższa farba ¶wiata
mmateuszWYTNIJTO@poczta.onet.pl wrote:

> Ob¶miałem się jak fretka ;-D
waga tego fulla tylko trochę wyższa niż Poison Arsen za 3kpln :)

wyższa waga, wyższa cena.
proste ;P

 Tak jest, każde kolejne 100g kosztuje już duużo więcej niż poprzednie :D --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-12-14 14:10:27
Autor: mmateusz
Najdroższa farba ¶wiata
> wyższa waga, wyższa cena.
> proste ;P
 Tak jest, każde kolejne 100g kosztuje już duużo więcej niż poprzednie :D

heh, dałe¶ mi do my¶lenia ;)
szukałem jakiego¶ wytłumaczenia tego zjawiska i wpadłem:
rower musieli wysyłać na oribtę, chyba tylko tam dołożenie kolejnych 100g
kosztuje więcej niż poprzednie :D
co by tłumaczyło cenę - wysłać Suntoura na orbitę, to nie tak łatwo jak
jakiego¶tam Sid'a ;)

--
mk

Data: 2009-12-14 13:50:38
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Najdroższa farba ¶wiata
[...]

Materiał ramy:  Karbon/tytan Opis: Niezwykle Lekka Rama Wykonana z Hydroformowanego Aluminium

ciekawe co by przysłali, pewnie "stal wzmacniana" ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-12-14 19:10:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Najdroższa farba ¶wiata
Marek 'Qrczak' Potocki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skre¶lić):

Żeliwo. ;-D

Data: 2009-12-17 09:18:03
Autor: Fabian
Najdroższa farba ¶wiata
Data: 2009-12-18 08:44:59
Autor: nb
Najdroższa farba świata
at Thu 17 of Dec 2009 09:18, Fabian wrote:

On 12.12.2009 23:09, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
<http://www.allegro.pl/item851704344_blackshop_ferrari_miejski_doskonaly_polecamy.html>
<http://www.allegro.pl/item850383390_blackshop_ferrari_rower_mtb_meski_polecamy.html>

Obśmiałem się jak fretka ;-D

http://www.wrenchscience.com/road/frames/Colnago/CF7+Ferrari+Bike+-2010

hmm.... :)

PoniĹĽej 7 kg. Leciutki.
Odobiście wolę takie coś o tej nazwie:
 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/17/Old_Colnago_bike.jpg

W zamierzchłych czasach miałem wehikuł który takiego udawał.
Lekki. Widełki bardziej wygięte do przodu, stąd bardziej
podsterowny i świetnie amortyzował przód.

--
nb

Data: 2009-12-25 19:32:14
Autor: szaman
Najdroższa farba świata
nb wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Odobiście wolę takie coś o tej nazwie:
 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/17/Old_Colnago_bike.jpg

O niebiosa!
Ideał!