Najdroższa farba świata

Data: 2009-12-13 00:07:19
Autor: szaman
Najdroższa farba świata
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
<http://www.allegro.pl/item851704344_blackshop_ferrari_miejski_doskonaly_polecamy.html>
<http://www.allegro.pl/item850383390_blackshop_ferrari_rower_mtb_meski_polecamy.html>

Obśmiałem się jak fretka ;-D

Aj! się nie znasz - hipermegaultra-najopływowsza-na-świecie osłona na łańcuch jest warta tej ceny:)

P.S.
Dlaczego jak fretka?
One jakoś charakterystycznie się śmieją?

sz

Data: 2009-12-13 00:38:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Najdroższa farba świata
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
P.S.
Dlaczego jak fretka?
One jakoś charakterystycznie się śmieją?

A ja wiem myślisz... Tak się mówi. Ponoć tchórzofretki jak jedzą to się jak
ruszają jakby się śmiały i mają uśmiechnięty wyraz twarzy. ;-)

Data: 2009-12-13 12:31:01
Autor: Mariusz Kruk
Najdroższa farba świata
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marek 'marcus075' Karweta"
P.S.
Dlaczego jak fretka?
One jakoś charakterystycznie się śmieją?
A ja wiem myślisz... Tak się mówi.

A to ciekawe, bo ja znałem "obśmiałem się jak norka".

--

Najdroższa farba świata