Najdroższa farba świata

Data: 2009-12-13 14:42:10
Autor: Adrian S.
Najdroższa farba świata
Marek 'marcus075' Karweta wrote:

<http://www.allegro.pl/item851704344_blackshop_ferrari_miejski_doskonaly_polecamy.html>

<http://www.allegro.pl/item850383390_blackshop_ferrari_rower_mtb_meski_polecamy.html>

Obśmiałem się jak fretka ;-D

waga tego fulla tylko trochę wyższa niż Poison Arsen za 3kpln :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-12-13 18:59:40
Autor: mmateuszWYTNIJTO
Najdroższa farba świata
> Obśmiałem się jak fretka ;-D
waga tego fulla tylko trochę wyższa niż Poison Arsen za 3kpln :)

wyższa waga, wyższa cena.
proste ;P

--
mmateusz

Data: 2009-12-13 19:57:38
Autor: kml
Najdroższa farba świata

Użytkownik <mmateuszWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:79c9.0000015a.4b252b8cnewsgate.onet.pl...
> Obśmiałem się jak fretka ;-D
waga tego fulla tylko trochę wyższa niż Poison Arsen za 3kpln :)

wyższa waga, wyższa cena.
proste ;P

To mój fulle jest hohhho i jeszcze trochę warty :)))

kml
Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy napęd.

Data: 2009-12-13 20:38:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Najdroższa farba świata
kml bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
> [...]

wyższa waga, wyższa cena.
proste ;P

To mój fulle jest hohhho i jeszcze trochę warty :)))

Widzisz... Teraz tylko pomaluj go na czerwono i wystaw na Allegro jako
Ferrari. ;-)

Data: 2009-12-13 22:26:11
Autor: kml
Najdroższa farba świata

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:17cbrm7kerojm.dlgpedaluje.ile.moze...
> [...]

To mój fulle jest hohhho i jeszcze trochę warty :)))

Widzisz... Teraz tylko pomaluj go na czerwono i wystaw na Allegro jako

I będę pisać na precla z laptopa ferrari, a wlaściwie netbooka bo na normalnego to nie starczy :P

Data: 2009-12-13 21:22:33
Autor: Adrian S.
Najdroższa farba świata
mmateuszWYTNIJTO@poczta.onet.pl wrote:

> Obśmiałem się jak fretka ;-D
waga tego fulla tylko trochę wyższa niż Poison Arsen za 3kpln :)

wyższa waga, wyższa cena.
proste ;P

 Tak jest, każde kolejne 100g kosztuje już duużo więcej niż poprzednie :D --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-12-14 14:10:27
Autor: mmateusz
Najdroższa farba świata
> wyższa waga, wyższa cena.
> proste ;P
 Tak jest, każde kolejne 100g kosztuje już duużo więcej niż poprzednie :D

heh, dałeś mi do myślenia ;)
szukałem jakiegoś wytłumaczenia tego zjawiska i wpadłem:
rower musieli wysyłać na oribtę, chyba tylko tam dołożenie kolejnych 100g
kosztuje więcej niż poprzednie :D
co by tłumaczyło cenę - wysłać Suntoura na orbitę, to nie tak łatwo jak
jakiegośtam Sid'a ;)

--
mk

--