Najdrozszy parking bez paragonów!!???

Data: 2010-08-11 17:52:29
Autor: Pszemol
Najdrozszy parking bez paragonów!!???
"jack" <jackglajtWYTNIJTO@vp.pl> wrote in message news:47f6.000011e6.4c630dddnewsgate.onet.pl...
Dziś trafiło na mnie.
Balice.
Wprawdzie coś słyszałem o zabójczej cenie:
http://www.orangeparking.pl/?page=cennik&lang=pl
Zaponmiałem tylko zapamietać czy 5zł to było za godz.czy za pół.??
Okazało sie ze za 15min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odbieram auto płace jedynie 30zł-uprzejmy pracownik podchodzi ze mnią do
automatu,pomaga włozyć karte cipową i prosi o włozenie 30 złotych do automatu.
Wyciągam 50zł pracownik odbiera wydaje 20 zł .
Lecz 50zł wkłada do !!!!portfela[chyba prywatnego]
Podjezdzam do szlabanu a tu drugi pracownik coś grzbie w automacie!!!
Czy nie powinien być zabląbowany??
Kiedy prosze o paragon,odpowiada ze biuro juz nie czynne!!!!
Po zatym nie zgłosiłem przed wjazdem ze chce rachunek!!
Czy ktoś sie juz z tym spotkał????

Ładny przekręt mają chłopcy :)

Najdrozszy parking bez paragonów!!???